IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 5+6 oktober - \"Sathanas In Gloriam\" Fest @ Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 06-10-2007 17:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Vergeleken met de optredens van jaren geleden is Sauron 100 % vooruit gegaan. Die langzame stukken maakten de boel een stuk spannender.

Skitliv vond ik wel vet eigenlijk, niet echt origineel, maar wel goed te smaken.

Gallhammer was ook cool, maar begon naarmate het optreden vorderde toch een beetje te vervelen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

R.
Usericon van R.
Posted 07-10-2007 2:15 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wat was nou dat gedoe met Nargaroth? Na zo'n 45 minuten vol gepruts had ik het wel gezien en ging ik er (na 8 uur in een te drukke popzaal gestaan te hebben) vandoor.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-10-2007 11:27]

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 07-10-2007 11:25 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Mr. Kanwulf had besloten om zelf het geluid te gaan regelen *omdat hij hier 3 jaar geleden ook al was en toen was het kut*. Nou dat werkte dus ook voor geen meter, ze speelden een paar keer een half nummer, daarna kwam Kanwulf een stand up comedy show geven (over wat een klootzak hij wel niet is ), toen nog meer gezijk met het geluid, toen een paar nummers die naar mijn mening nogal onstrak gespeeld werden, en toen sloten ze opeens af met een halve slayer cover

Gelukkig waren Throne of Katarsis, Setherial en Corpus Christii helemaal top.

daVid
Usericon van daVid
Posted 07-10-2007 13:24 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ja en tijdens de helft van 'de show' even de gitaren stemmen. En na het stemmen nog steeds vals staan

daVid
Usericon van daVid
Posted 07-10-2007 13:46 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Throne was supervet ja!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2007 13:47 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Nargaroth was echt bagger inderdaad, wat een sukkel.
De rest van de bands waren gelukkig wel gaaf!
Ondanks Nargaroth heb ik wel een gave dag gehad.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 07-10-2007 14:21 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Zoals al gezegd was NARgaroth een dikke tegenvaller. De laatste keer in de Baroeg was het iig stukken beter.

De rest van de bands waren van aardig tot zeer goed. Met name Throne... vond ik erg gaaf.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Odium
Usericon van Odium
Posted 07-10-2007 16:14 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

het was gaaf, vooral throne of katharsis en corpus christii
ik vond overigens wel dat het geluid bij corpus christii íets te hard stond..

throne of katharsis kende ik eerst niet, gave verrassing

kanwulfs stand up comedy show heb ik met de telefoon gefilmd, het filmje is alleen niet echt van super kwaliteit.
zal hem zo even uploaden..

grappig was wel dat hij vet stoer het podium opkwam met een net geopende fles alcohol die hij aan andere uitdeelde en vervolgens een enorm 'intimidered' verhaaltje op ging hangen over 'people shit talking me over the internet' hij maakt zich er wel erg druk over lijkt me
toen hij eindelijk klaar was met zijn kinderachtige tirade begonnen ze te spelen.
wat een verspilling van een goede drummer en gitarist en bassist was dat ik heb een helf nr'tje afgeluisterd en ik ben naar huis gegaan..

ik had ook van te voren wel verwacht dat het zo zou gaan met die aansteller, maargoed op nargaroth na was het echt gezellig, gaaf groen corpus christii shirt gejaald en veel mensen ontmoet die ik van fora etc ken

raar minpunt was dat na 1 uur niemand meer baroeg in mocht, alleen nog maar uit, en een kerel die niet had gereserveerd wou ook nog even geld wisselen binnen om de nachtbus te kunnen pakken, mocht hij niet eens even 1½ meter naar binnen om bij de kassa daar geld te wisselen van die guards daar, beetje overdreven, toen ging ik het maar even voor hem doen, en toen mocht ik daarna gelijk niet meer baroeg in klootzakken
hebben meer mensen trouwens filmpjes van throne of katharsis gemaakt?
mijn camera van mijn telefoon is niet van al te beste kwaliteit

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-10-2007 16:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb geloof ik alleen Setherial, Corpus Christii en Nargaroth meegekregen, eerste twee waren erg goed en Nargaroth, tja nogal kansloos allemaal. Drie jaar geleden was het toch een stuk beter.

@ Odium: die security was inderdaad erg irritant, die gasten halen altijd het bloed onder je nagels vandaan terwijl ze er juist staan voor de beveiliging

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-10-2007 16:18]

Odium
Usericon van Odium
Posted 07-10-2007 16:37 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-10-2007 17:00 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2007 17:43 schreef Sater het volgende:
Vergeleken met de optredens van jaren geleden is Sauron 100 % vooruit gegaan.

Vandaar, hehe.

R.
Usericon van R.
Posted 07-10-2007 23:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

".….en De Gehoornde hoorde dat het goed was….. "

Dan moet de gehoornde echt eens langs de oorarts, want de headliner was echt een faaloptreden.

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 08-10-2007 8:59 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 08-10-2007 10:44 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 7 oktober 2007 11:25 schreef Ruben[Obscuritas] het volgende:
Gelukkig waren Throne of Katarsis, Setherial en Corpus Christii helemaal top.
+1
Dat waren DE bands van de dag!
Setherial en CC waren toch nog weer vetter dan de dag ervoor in de Gloppe, maar volgens mij was het geluid in de Baroeg ook stukken beter.
Throne of Katarsis was de band die eigenlijk de hoofreden was om naar Rotterdamn te gaan en dat was het zeker waard!
Nargaroth was gewoon een aanfluiting. Heb een paar tellen een meter in de zaal gestaan, maar ben maar direct weer weggegaan. Verspilde tijd, dus mooi ff achter biertje drinken en bijpraten.

Angela
Usericon van Angela
Posted 08-10-2007 11:57 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2007 15:10 schreef Leviathanica het volgende:
Ik heb er zin in! Zo maar eens richting baroeg gaan.

Ik was nog aan het twijfelen of jij het nou was. Je haar is veel korter dan ik dacht.

Setherial was bruuuuut!! (Ik heb nog steeds last van m'n nek ) Panchrysia vond ik persoonlijk ook erg gaaf. Nargaroth mag doodvallen en de rest kon me niet echt boeien, mede door de onmenselijke drukte!! Gatverdamme zeg. Ik had liever 20 euro betaald ipv 15 en dan met 100 man minder. Wel een erg gezellige avond verder.

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 08-10-2007 13:26 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Toch hebben we met opzet niet zo veel mensen toegelaten als in het verleden het geval was tijdens uitverkochte concerten.

Throne Of Katarsis was zoals verwacht de beste band van het festival, we zijn er als organisatie trots op dat we ze naar NL hebben kunnen halen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-10-2007 13:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

En volgens mij heeft die Karnemelkwolf gewoon weer bereikt wat ie leuk vindt hehe....

spelfout weggehaald...

Angela
Usericon van Angela
Posted 08-10-2007 14:21 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Ik kan me nog herinneren dat het bij Bolt Thrower bijna 2 jaar geleden echt te ver ging, godverdomme zeg! Heb toen geen enkele band normaal kunnen kijken.

Maar toch vond ik het alsnog te druk en daar hoorde ik wel meer mensen over klagen. En waarom de keuze voor muntjes als ik vragen mag?

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 08-10-2007 14:44 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Wij hebben hier echt van niemand een klacht over gehad. In het verleden stond dan niet alleen de zaal, maar het café ook nog eens vol. Dat was nu niet het geval, bovendien is er nu meer plaats in het café.

De reden voor het invoeren van munten is vooral geweest dat we mensen aan de bar sneller van dienst willen zijn. We waren zo ongeveer de laatste zaal van Nederland die nog niet met munten werkte trouwens. ;-)

[Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 08-10-2007 15:39]

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 08-10-2007 15:13 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Was weer een geslaagd dagje vol Black Metal in Rotterdam. Heerlijk weertje dus tussen de bands door nog lekker buiten kunnen zitten.

Qua bands heb ik me laten verassen want afgezien van Setherial en Nargaroth was ik niet heel erg bekend met hetgeen er zaterdag speelde.

Panchrysia was een zeer goede opener. Brachten hun muziek met volle overtuiging. Het is misschien wel heel erg Rebel Extravangaza style van Satyricon maar zolang het goed gedaan word vind ik het best.

Glorior Belli had een wat vaag geluid, waardoor ik er niet echte details uit kon halen maar toch had het optreden een bepaalde sfeer waardoor de geluidsproblemen er allemaal niet zo toe deden. Ik denk dat het toch meer een band is waar je op cd/lp naar moet luisteren.

Van Ravencult heb ik ook nog een gedeelte gezien. Dat was ook wel een aardige bak herrie. Deed me erg aan Urgehal denken. Heb me iig niet verveeld.

Corpus Christii ook niet helemaal gezien vanwege een kleine eetpauze. Ook dit was wel overtuigend maar op een gegeven moment werd het mij te veel van het zelfde gebeuk. Af en toe een beetje gas terugnemen is ook wel eens lekker.

Dan voor mij de verassing van de dag; Throne of Katarsis. Godnondeju! Waarom kende ik dit nog niet?? Erg gave Noorse black metalband die het in een volle Baroeg bij mij nog voor elkaar kreeg dat ik me waande in een kil, verlaten woud.

Omdat de vermoeidheid bij mij toch wel begon toe te slaan heb ik van Setherial maar wat flarden meegekregen. Hoe goed ik het ook vond, ik viel in slaap, ben buiten maar ff een luchtje gaan scheppen om vervolgens nog het laatste nummer mee te pikken.
Jammer, maar de volgende keer beter.

Toen werd het tijd voor afsluiter Nargaroth. De reden dat mr. Kanwulf nogal geïrriteerd begon met een of ander statement lag volgensmij aan de kinderachtige kliek rechts voor aan het podium (een indo, een blonde del (die volgensmij überhaupt niet wist wat ze daar deed) en nog wat van die aanhangsels die zich in de kijker probeerde te spelen door wat kinderachtige dingen te roepen).

Nou het optreden van Nargaroth was dus een complete aanfluiting. Verder zullen we er maar geen woorden aan vuil maken. Het optreden paar jaar geleden maakte op mij toch een heel andere indruk. Het is overduidelijk dat kanwulf wat vaker met zijn band de oefenruimte moet induiken willen ze nog eens een goed optreden geven.

don't mistake lack of talent for genius

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-10-2007 15:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Een indo en een blonde dame?

Martijn en Levia toevallig? :')

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-10-2007 15:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 oktober 2007 15:18 schreef WhiteRider het volgende:
Een indo en een blonde dame?

Martijn en Levia toevallig? :')

Dan was ik daar ook bij, ik heb niets geroepen. Bovendien werd er pas geroepen na zijn "speech"

R.
Usericon van R.
Posted 08-10-2007 15:25 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Lijkt me sterk, gezien die in een Nargaroth shirt liep.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-10-2007 15:27 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 oktober 2007 15:25 schreef R. het volgende:
Lijkt me sterk, gezien die in een Nargaroth shirt liep.

We stonden wel rechts voor het podium en er was een indo bij+ingrid is inderdaad blond.

Maar voor zover ik weet is het enige dat geroepen is "Spelen!!" mag ook wel als je al 45 min. staat te wachten.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 08-10-2007 15:42 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Tja, als het roepen van "speuluuuh!" het enige zou zijn dan zou er vanaf het podium ook niet zo fel op gereageerd zijn.

Kanwulf is overduidelijk een nogal gehaat persoon (naar het schijnt) en ik snap eerlijk gezegd niet waarom een aantal mensen (dat verder geen connectie met hem heeft of nadelen van zijn persoonlijk leven ondervind) het nodig moet vinden om kinderachtige dingen te roepen.

Je mag van de man vinden wat je wil, hij roept het ook over zichzelf af. Maar dit gedoe deed me allemaal een beetje denken aan een stel pubers dat zich wil bewijzen en ruig wil doen tegenover weet ik veel wie.

don't mistake lack of talent for genius

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com