IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 5+6 oktober - \"Sathanas In Gloriam\" Fest @ Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-10-2007 17:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 oktober 2007 15:42 schreef NecroNoud het volgende:
Tja, als het roepen van "speuluuuh!" het enige zou zijn dan zou er vanaf het podium ook niet zo fel op gereageerd zijn.

Kanwulf is overduidelijk een nogal gehaat persoon (naar het schijnt) en ik snap eerlijk gezegd niet waarom een aantal mensen (dat verder geen connectie met hem heeft of nadelen van zijn persoonlijk leven ondervind) het nodig moet vinden om kinderachtige dingen te roepen.

Je mag van de man vinden wat je wil, hij roept het ook over zichzelf af. Maar dit gedoe deed me allemaal een beetje denken aan een stel pubers dat zich wil bewijzen en ruig wil doen tegenover weet ik veel wie.

Ben ik helemaal met je eens, maar zover ik weet is er verder vanuit onze hoek niets geroepen en al helemaal niet door mij.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 08-10-2007 17:25 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 8 oktober 2007 14:44 schreef grafdelver het volgende:
Wij hebben hier echt van niemand een klacht over gehad. In het verleden stond dan niet alleen de zaal, maar het café ook nog eens vol. Dat was nu niet het geval, bovendien is er nu meer plaats in het café.

De reden voor het invoeren van munten is vooral geweest dat we mensen aan de bar sneller van dienst willen zijn. We waren zo ongeveer de laatste zaal van Nederland die nog niet met munten werkte trouwens. ;-)
Ik vond het idd niet zo druk als dat het wel eens is geweest daar bij een uitverkocht bak, maar toch had het van mij nog wel iets minder gemogen.
Wat het munten systeem betreft... Tja... of het veel sneller ging heb ik mijn twijfels bij, want soms moest je nog best lang wachten. Wel is het makkelijker voor het personeel achter de bar idd, geen wisselgeld hoeven zoeken enzo...
Maar verder gewoon een erg geslaagd avondje en zeker voor herhaling vatbaar!
Zeker als je weer van dat soort geniale bands weet te strikken als Throne Of Katarsis.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-10-2007 17:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vind het eigenlijk jammer dat ik Nargaroth heb gemist. :')

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 08-10-2007 18:19 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Een geslaagde dag was het Zaterdag. Gezellig met Burzum wat choco's staan drinken
Qua bands vond ik Panchrysia erg ok, leuk dat de zanger er de dag er voor ook al was met Gorath.
Glorior Belli vond ik niet erg interresant en het geluid was mijns inziens gewoon beroerd.
Ravencult is me eigenlijk enigzins ontgaan. Weet wel dat ik het heb staan kijken en bij vlagen klonk het wel geinig.
Throne of Katarsis was zoals velen al hebben gezegd DE band van de dag. Heerlijk!
Corpus Christii heb ik grotendeels gemist doordat ik me naar de Domino's had begeven voor een pizzaatje. Laatste stuk nog wel meegekregen, maar deed me niet echt heel veel. Misschien dat de grote hoeveelheid bands zijn tol begon te eisen, want ook Setherial deed me niet echt veel eigenlijk.
En wat kan ik nog zeggen over Nargaroth? Beetje jammer dat ze er zo laat pas waren (kwamen laat pas aan in de zaal), toen dus nog zich zelf opstellen en er achter komen dat de dubbele bass beroerd klinkt. Daar een poos gehannes mee, waarna meneer Kanwulf zich niet persoonlijk bezig hield met het geluid, maar wel bij de geluidsman stond om te horen of het fatsoenlijk klonk. Toen dat eindelijk naar zijn wens was, dachten ze te kunnen beginnen, maar bleek de microfoon beroerd afgesteld (continue gepiep/rondzingen). Daarbij kwam ook nog dat de band zelf blijkbaar niets hoorde op het podium. Toen dat eindelijk was verholpen werd er opnieuw een poging gewaagd te beginnen en werd er even gespeeld tot het geluid van de snare op het podium ook nog was verdwenen. Erg irritant was ook dat de geluidsman continue aan de knopen bleef draaien, ook toen het geluid al redelijk afgesteld stond. De stand up comedy van Nargaroth was ook niet geweldig, maar kan me er wel iets bij voorstellen dat hij het ook niet leuk vond om zo te spelen en ik denk ook dat zijn excuus oprecht was met betrekking tot het meest slechte optreden ooit. De irritaties liepen bij hem ook nog eens extra hoog op toen hij een bepaald nummer (ben de naam kwijt) wilde gaan doen en de gitarist doodleuk Black Metal Ist Krieg begon. Kanwulf verfrommelde vervolgens ook de setlist.
Het geroep van mensen met betrekking tot spelen en wat allemaal meer niet kan ik me wat bij voorstellen en als mensen op Kanwulf liepen te schelden, dan vroeg hij daar zelf om. Waar ik me nogal aan stoorde waren enkele personen die heel stoer van achteruit de zaal Kanwulf probeerden te raken met bekertjes en blikjes.
Het optreden verliep beroerd en daardoor hadden ze er geen plezier in en dat was maar al te duidelijk. persoonlijk vond ik hetgeen ze werkelijk speelden wel om aan te horen en de vocalen van Kanwulf zijn wel erg gaaf.

Over de drukte in de zaal kan ik niet heel veel zeggen, aangezien ik concerten al snel te druk bezocht vind. Verhoudingsgewijs viel het denk ik erg mee qua drukte en heeft de Baroeg een juiste hoeveelheid mensen binnen gelaten en netjes de mensen zonder reservering terug naar huis gestuurd. Was overigens wel grappig om te zien hoe verbaasd die mensen dan waren dat het was uitverkocht.
Het drukste vond ik het eigenlijk toen ik net binnen was en de zaal nog niet open was. Kan me wel voorstellen dat ze de zaal dicht houden voor soundcheck en alles, maar toen werd het toch wel wat TE druk binnen.

Al met al vond ik het zeer geslaagd en mag de Baroeg van mij zo doorgaan! Alleen die wierook was echt te smerig voor woorden, dus dat liever niet meer!
En nog een tip, misschien dat Baroeg er goed aan doet om extra mensen voor het geluid te regelen? Eén persoon die en het geluid in de zaal en het geluid op het podium moet regelen, is duidelijk te weinig en ook één van de redenen dat het zo lang duurde voordat Nargaroth begon (die kerel bleef maar heen en weer lopen). Maar dat zou ook een verzoek aan de bands zelf kunnen zijn, aangezien Panchrysia een eigen geluidsman voor het geluid in de zaal had en dat klonk heel fatsoenlijk.

Op je knie en pijp voor genade!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-10-2007 18:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 oktober 2007 18:19 schreef JuronymouS het volgende:

Waar ik me nogal aan stoorde waren enkele personen die heel stoer van achteruit de zaal Kanwulf probeerden te raken met bekertjes en blikjes.

Niet meegekregen maar wel mee eens, als je echt zo'n held ben ga dan gewoon het podium op.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 08-10-2007 18:30 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 18:28 schreef Burzum het volgende:
Niet meegekregen maar wel mee eens, als je echt zo'n held ben ga dan gewoon het podium op.

Ik stond er naast, dus vandaar. Jij kent ze volgens mij ook, maar ik ga er hier verder niets over los laten wie of wat.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-10-2007 18:41 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 8 oktober 2007 15:18 schreef WhiteRider het volgende:
Een indo en een blonde dame?

Martijn en Levia toevallig? :')

Ik heb inderdaad 'speluhh' geroepen. En tja, blond haar is niet trui ende evol natuurlijk.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

R.
Usericon van R.
Posted 08-10-2007 18:43 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Gelukkig ben ik na wat minuten Nargaroth weggegaan, wat een soap.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2007 18:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

en lekker boeiend ook of iemand speluuuhh roept. dat is standaard op een metal concertje.

Fuck the world and fuck you

Odium
Usericon van Odium
Posted 08-10-2007 18:45 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

lol, iemand voor mij kreeg zon blikje volgens mij tegen ze rug
maargoed hij had er volgens mij ook helemaal geen zin in om op te treden..
er stond naast mij ook een viswijf met een bek groter dan die van kanwulf zelve te schreeuwen dat hij moest spelen, jammer dat hij geen nederlands kan natuurlijk
toen kanwulf vroeg wie hem haatte was het opeens opmerkelijk stil naast me

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2007 18:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

was ik maar gegaan. spijt spijt spijt

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 08-10-2007 21:48 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Black Metal Ist Krieg had het optreden misschien nog een beetje kunnen redden...de constante herhaling van Posessed by Black Fucking Metal begon me na een minuut wel de strot uit te komen...

Trouwens, niemand hier die zeer teleurgesteld was over de solo van Altered Verses (Glorior Belli - Manifesting the Raging Beast)? Had daar namelijk wel heel wat meer van verwacht..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2007 21:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 18:45 schreef Odium het volgende:
lol, iemand voor mij kreeg zon blikje volgens mij tegen ze rug
maargoed hij had er volgens mij ook helemaal geen zin in om op te treden..
er stond naast mij ook een viswijf met een bek groter dan die van kanwulf zelve te schreeuwen dat hij moest spelen, jammer dat hij geen nederlands kan natuurlijk
toen kanwulf vroeg wie hem haatte was het opeens opmerkelijk stil naast me

Dus als je "speluhhh" roept, haat je Kanwulf?
Joh.

Odium
Usericon van Odium
Posted 08-10-2007 22:41 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

jij maakt ook alleen maar posts als je ergens wat op aan te maken hebt he?

en ik wou het niet zo neergooien hier, die mensen naast me riepen spelen k*nkerlijer en dat soort kreten.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-10-2007 22:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 22:41 schreef Odium het volgende:
k*nkerlijer

Oeh, een asterisk! Welke letter zou er op de plaats komen, jongens en meisjes?

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 08-10-2007 22:44 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 22:43 schreef WhiteRider het volgende:
Oeh, een asterisk! Welke letter zou er op de plaats komen, jongens en meisjes?

Twee letters toch? de l en de i?

Odium
Usericon van Odium
Posted 08-10-2007 22:53 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

een hele stoere letter

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2007 23:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 22:41 schreef Odium het volgende:
jij maakt ook alleen maar posts als je ergens wat op aan te maken hebt he?

en ik wou het niet zo neergooien hier, die mensen naast me riepen spelen k*nkerlijer en dat soort kreten.
pfffrrrt en ik dacht dat mmayo een huilwijf was.

Odium
Usericon van Odium
Posted 08-10-2007 23:25 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

het gaat me er meer om dat er dan zielige mensen aan me kop gaan jengelen dat ik dat woord niet mag gebruiken, maargoed ik heb al wel weer genoeg gehapt vandaag

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 09-10-2007 10:00 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Precies. Ik heb gezegd wat ik van bepaaldgedrag van bepaalde personen vond en daar laat ik het verder bij. Een discussie voeren over wie wat precies riep e.d. is dan ook zinloos en daar heb ik ook helemaal geen zin in.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 09-10-2007 10:01]

don't mistake lack of talent for genius

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 09-10-2007 13:15 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Maar dat zou ook een verzoek aan de bands zelf kunnen zijn, aangezien Panchrysia een eigen geluidsman voor het geluid in de zaal had en dat klonk heel fatsoenlijk.

Zo hoort dat: eigen soundman meenemen.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-10-2007 13:44 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

onzin.. de baroeg zou ook es een keertje iemand met oren achter de knoppen kunnen zetten mar dat verrotten ze al jaren (ja oke, niet alleen de baroeg)

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

daVid
Usericon van daVid
Posted 09-10-2007 17:35 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik vind dat bepaalde mensen met bepaalde argumenten komen waar bepaalde dingen niet aan kloppen, maar daar wil ik het bepaald niet over hebben.

herr
Usericon van herr
Posted 09-10-2007 18:24 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

Nargaroth viel tegen. Het enige toffe om te zien was hoe lomp Kanwolf stond te doen tijdens stuk Slayer.
Setherial had er zin in evenals Throne.

http://www.youtube.com/watch?v=j9N_cssQHec

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-10-2007 18:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2007 16:37 schreef Odium het volgende:
de filmpjes:

I

http://s11.photobucket.com/albums/a170/baskroon/?action=view&current=SV_A0013.flv

II

http://s11.photobucket.com/albums/a170/baskroon/?action=view&current=SV_A0015.flv

III

http://s11.photobucket.com/albums/a170/baskroon/?action=view&current=SV_A0016.flv

excuses voor de slechte kwaliteit
Ik zou zeggen, zet dan niks online want deze kwaliteit is toch wel extreem belabberd.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com