|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Netjes. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
dat komt omdat dat scherm kleiner is Wil je muilperen? |
|
quote: Zo.. :') |
|
|
|
quote: Je had ook gewoon kunnen komen, afhaker! |
|
quote: Zelfs na zijn excuus zitten kankeren. Ga toch vissen! |
|
quote:Dan kaats ik de bal terug Waarom vooraf al excuses maken dan? Dat doe je ook alleen maar als je toch al weet dat de opnamen TE beroerd zijn om uberhaupt te bekijken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
het ging me ook meer om de geluiden, ik wil liever kanwulfs tirades horen dan zien |
|
Wat wordt met de video-opnames van de Baroeg zelf gedaan? |
|
quote: Dat vroeg ik me ook al af ja. Dat waren best mooie beelden als ik dat scherm zo af en toe eens bekeek. Wat mij betreft mogen ze best alle concerten op een dvd knallen, hoesje d'r bij en verkopen die handel. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Wat een geslaagde zaterdag Helaas niks van kanwulf mee kunnen krijgen vanwege treinen die niet meer rijden.. Als ik dit zo lees heb ik ook niets van het klownwulf optreden gemist. Wel klote voor de fans dat er niks van de show terecht kwam. Panchrysia heb ik niet gezien, en van glorior beli een klein stukje. Het klonk wel aardig, maar had er meer van verwacht. Ravencult was goed te verwerken. Tijdens throne of katharsis had ik een inzinking ofzo, dus helaas een deel moeten skippen om wat eten naar binnen te schrokken. Corpus christii en setherial klonken erg lekker en dus lekker staan headbangen. Voordat ik het doorhad was het helaas alweer tijd om flink door te lopen naar de trein.. Baroeg, van mij mag dit vaker Na regen komt nog een bui |
|
|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |