IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 5+6 oktober - \"Sathanas In Gloriam\" Fest @ Baroeg Vorige pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-10-2007 18:36 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2007 18:24 schreef herr het volgende:
Nargaroth viel tegen. Het enige toffe om te zien was hoe lomp Kanwolf stond te doen tijdens stuk Slayer.
Setherial had er zin in evenals Throne.

http://www.youtube.com/watch?v=j9N_cssQHec

Netjes.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Odium
Usericon van Odium
Posted 09-10-2007 18:56 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2007 18:29 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik zou zeggen, zet dan niks online want deze kwaliteit is toch wel extreem belabberd.

achja, maar wat wil je met een 2 megapixel telefooncamera
op me telefoon zie ik in ieder geval wel meer dan op de pc

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 09-10-2007 19:02 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

dat komt omdat dat scherm kleiner is

Wil je muilperen?

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-10-2007 19:04 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2007 19:02 schreef jelmer2 het volgende:
dat komt omdat dat scherm kleiner is

Zo.. :')

Odium
Usericon van Odium
Posted 09-10-2007 19:06 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 09-10-2007 20:10 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

quote:
Ik zou zeggen, zet dan niks online want deze kwaliteit is toch wel extreem belabberd.

Je had ook gewoon kunnen komen, afhaker!

R.
Usericon van R.
Posted 09-10-2007 21:39 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:

Zelfs na zijn excuus zitten kankeren. Ga toch vissen!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-10-2007 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2007 21:39 schreef R. het volgende:
Zelfs na zijn excuus zitten kankeren. Ga toch vissen!
Dan kaats ik de bal terug Waarom vooraf al excuses maken dan? Dat doe je ook alleen maar als je toch al weet dat de opnamen TE beroerd zijn om uberhaupt te bekijken.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Odium
Usericon van Odium
Posted 09-10-2007 22:58 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

het ging me ook meer om de geluiden, ik wil liever kanwulfs tirades horen dan zien

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 10-10-2007 14:32 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Wat wordt met de video-opnames van de Baroeg zelf gedaan?

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-10-2007 19:56 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 14:32 schreef Gorath het volgende:
Wat wordt met de video-opnames van de Baroeg zelf gedaan?

Dat vroeg ik me ook al af ja. Dat waren best mooie beelden als ik dat scherm zo af en toe eens bekeek. Wat mij betreft mogen ze best alle concerten op een dvd knallen, hoesje d'r bij en verkopen die handel.

Op je knie en pijp voor genade!

Blutrache
Usericon van Blutrache
Posted 12-10-2007 1:22 by Blutrache Wijzig reactieProfiel van BlutracheQuote dit bericht

Wat een geslaagde zaterdag
Helaas niks van kanwulf mee kunnen krijgen vanwege treinen die niet meer rijden.. Als ik dit zo lees heb ik ook niets van het klownwulf optreden gemist. Wel klote voor de fans dat er niks van de show terecht kwam.
Panchrysia heb ik niet gezien, en van glorior beli een klein stukje. Het klonk wel aardig, maar had er meer van verwacht. Ravencult was goed te verwerken.
Tijdens throne of katharsis had ik een inzinking ofzo, dus helaas een deel moeten skippen om wat eten naar binnen te schrokken.
Corpus christii en setherial klonken erg lekker en dus lekker staan headbangen. Voordat ik het doorhad was het helaas alweer tijd om flink door te lopen naar de trein..
Baroeg, van mij mag dit vaker

Na regen komt nog een bui

herr
Usericon van herr
Posted 12-10-2007 13:47 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

Beste stuk van de Nargaroth show:

http://www.youtube.com/watch?v=4uryyaIKp-I

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com