|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
hebben ze al opgetreden dan nu? signature |
|
quote: Nou Hypie, we zijn net terug van Aaltjesrock en dus ....... ja we hebben net opgetreden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
yeps, was weer een lekker beukfeessie www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Hoe logisch kan het zijn! |
|
Gig update. Za 1 november-The Next Stage Contest Willemeen Arnhem Za. 15 november- Ukien Kampen met Departure, Deathrage en Bleeding Sunrise Za 13 december- Atak Enschede met Asphyx, Death Squad +1 en er zitten er meer aan te komen [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 29-10-2008 20:12] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Goed bezig! 15 november is overigens ook met Deathrage erbij. Boeiender |
|
Ik las het net op de my space www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
neie shows www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
gaaf, met asphyx! |
|
Pakt die bassistenwissel toch goed uit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ghegheghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Oeh, misschien wel aanwezig in Enschede. Vette lineup! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
@ Kerels van CL, nemen jullie de 13e grote shirts mee? |
|
quote: Hehehe, vraag eerst maar of ze shirts hebben. Boeiender |
|
spelen ze (jullie) aankomende zaterdag nou ook in Houten? [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 04-11-2008 15:46] |
|
quote: Nee, dan is Beyond the Abyss. |
|
dat is de naam van het feestje maar die tour was afgezegd hoorde ik.. die booker zei dat CL zou spelen (wij spelen namelijk ook waarschijnlijk) maar ik hoor CL er niet over [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 04-11-2008 15:52] |
|
Dat zou Krikketwar worden maar dan staan we al in Enschede. Slurpie deed er veels te lang over om bevestiging te geven. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hebben jullie grote shirts? ( NEEM MEE!!!) |
|
quote: We gaan ons best doen, speciaal voor jou www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: misschien is een andere vraag meer op zijn/haar plaats: "Kerels van CL, wanneer komt de cd, waar jullie in 2007 opnames voor hebben gemaakt, nu eens uit???". |
|
Hoeft niet hoor. |
|
quote: Verklaar je nader? Welke CD bedoel je precies? |
|
En een nieuwe gig bevestigd 20 december spelen we met Inhume, Cote d"Aver en Abducted in de Buze in Steenwijk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |