|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
geen slaapzaal i.v.m. uitsluitend binnenlandse bands. En de meeste bandleden die avond kunnen kruipend naar huis dat zullen ze dan ook bewijzen |
|
Poster/flyert voor Houten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
mooi hè, dat oude logo. Boeiender |
|
Die poster zuigt! Maar als ons dat meer publiek oplevert doen we het ervoor! edit: is ook te weinig tijd om serieuze veranderingen door te voeren! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 12-03-2009 0:21] |
|
Wordt wel weer een leuk feestje denk ik. Deze keer proberen niets te vergeten |
|
quote: Zoals mijn gitaarkabel Heb ik je nog niet op je sodemieter voor gegeven, maar die ga ik van de week wel ff weer halen [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 12-03-2009 0:26] |
|
quote:Pardon? Waar en wat en hoe? |
|
quote: Ik mis die van mij sinds het laatste optreden [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 12-03-2009 0:29] |
|
quote:Ik heb me niet bezig gehouden met jouw gitaar en aanverwanten gezien ik bij afbouwen bij de CD's zat ik neem niet alle schuld op me |
|
quote: Gij ist vergeven! Haal wel een nieuwe! Ben in een goede bui |
|
quote:Jeej, vergeven voor iets dat ik niet heb gedaan, gaaf |
|
quote: Shut up! |
|
quote: |
|
quote: Lees "denk-topic" eens?! |
|
quote:Nice, tof voor je! (nee, no hard feelings) |
|
quote: Likewise Morgen maar die kant op |
|
quote:Likewise? What did I do? Anyway, doe haar de groeten van me! |
|
Likewise als in "no hard feelings" En ga ik zeker doen! |
|
quote: Hehehe. Boeiender |
|
quote: Maak maar n mooie voor 11 april |
|
quote: euh, te weinig tijd om serieuze veranderingen door te voeren? heb je het nu over de muziek (nieuwe nummers) of over de lay-out zaken??/ (bij dat laatste voel ik me enigzins schuldig... ) |
|
Hoe laat moeten jullie, heb eerst nog een verjaardag waar ik onmogelijk onderuit kan. Kijken of ik uht een beetje kan halen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:In Popfront bedoelde ik. Dat krijch je met al die verskillende Carnal topics Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ik ga ervan uit dat er gewoon op jou gewacht gaat worden, bedoel, jij als voormnalig bandlid, fanatieke supporter etc... en als popfront vol is... zorg ik dat er wel wat ruimte aan de bar gemaakt word... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |