|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Dudes... kunnen jullie 16 mei optreden? At the Massive Assault Release Party. E-mail me maar naar: grindmasterflesh@hotmail.com Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
We zijn ermee bezig! Reactie komt via mail! |
|
Ff de komende op een rijtje: |
|
Die plaat van jullie klinkt goed, mannen! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Thanks! |
|
Kreeg zojuist een review binnen: quote: http://www.bruview.de/reviews.php?review=577&name=Review:%20Carnal%20Leftovers%20-%20Papyral%20Slashing Niet schlékte. Boeiender |
|
CD is binnen En hij kickt ass! Nog een paar rondjes en dan laat ik mijn licht erover schijnen. Goede recensie van dien duitsers trouwens. Dat Aardschok nog zo over de "feeststand" van de drums heenviel, kan ik (de vorige platen van CL kennende) niet echt plaatsen. Nou ja, ieder zijn ding. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: De feeststand is er wel degelijk... Dus dat heeft de betreffende recensent goed gehoord. Ik vind die feeststand juist leuk, hoort bij de band. Zelfde idee als de flauwheid van Jungle Rot; 'leuk' omdat het 'leuk' is. En Perik, ga jij de Seraphique baslijnen anders eens inspelen..... die cd moet ook eens daglicht gaan checken. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-05-2009 16:37] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dank voor de forward |
|
Boeiender |
|
review LoM. Zwolle en death metal, het is een veelvoorkomende combinatie. Niet altijd met even groot succes, maar Carnal Leftovers kan best beschouwd worden als een locale kartrekker. Deze groep is dan ook al een tijdje bezig maar presenteert ons na haast tien jaar pas hun eerste full-length. ‘Carnal Leftovers Presents Papyral Slashing’ is de volledige titel van dit schijfje (zoals ik het begrijp tenminste) en is het resultaat van flink wat jaren ploeteren in de Zwolse underground. De groovende, midtempo death metal is prima op band gezet en klinkt als een klok. Acht nummers lang rost dit provinciaalse vijftal alles kapot wat los en vast zit en dat is een ware verademing, zeker in deze huidige tijd van ‘harder, sneller en complexer’. Ook zanger Michel scoort punten met zijn rechttoe rechtaan gebrul. Simpele death metal, yeah! Score: 80/100 (toelichting) en een interwiew http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=2678&lang=nl [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 02-06-2009 10:31] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Leuk interview! En onze .com ziet er ook weer gelikt uit |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Roadie nodig? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Tuulk, vast wel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kut laat ik nou net in London zitten die dag grr.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Jeej, ben jij er ook weer eens bij |
|
He stelletje lamzakken. Antwoord is op mijn mail. Of willen jullie niet optreden? Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Alleen Ratman en Carnie hebben nog niets van zich laten horen, tis al 3 tegen 2 ghegheghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Laat me het nog voor maandag weten dan. Dan kan ik het programmaboekje afronden. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
En eindelijk is de .com weer online, voor diegenen die er interesse in hebben www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Euj! Heb dezelfde dag nog gereageerd! |
|
quote: Jongens jullie hebben nog een dag. Ik weet anders ook niet jullie te pakken krijg want via e-mail lukt dit schijnbaar niet. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |