|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Yo dude, vandaag heeft iedereen z'n toestemming gegeven, dus zet moar in ne agenda. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Euh, vrijdag a.s. Carnal Leftovers blijkbaar in café Grizzly's te Zwolle... Boeiender |
|
waar zit dat café? |
|
quote: Tegenover oude postkantoor.... Boeiender |
|
heb je meer info? overige bands? tijdstip etc? [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 17-09-2009 15:26] |
|
nou ja... gelukkig dat jij dat als ex-bassist nog effe meldt... |
|
quote: Hehe, sja, ik hoorde het van Carnagath, ook puur omdat hij mijn Marshall top nodig heeft, hehehe.... Boeiender |
|
Klopt allemaal, heb gister geprobeerd te posten maar de zoekfunctie is zoek ghegheghe. Morgen dusch, Carnal Leftovers in cafe Grizzlys Nieuwe Markt 11 in Zwolle. www.grizzlys.nl 2 sets van +/- 45 min. aanvang +/- 22.00 entree graties en Grolsch in den fridge [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 17-09-2009 23:04] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik denk dat 'k wel eem kom kiek'n! |
|
quote: |
|
Zometeen maar even die kant op dus. |
|
Was't nog druk bezocht? Boeiender |
|
quote: Tot een een uurte of 10 vrei rustig daarna werd het wel gezellig druk, maar niet te. Heb weer enorm om ze gelachen, vooral om Coenjooh die presies naast de deur stond en het gewoon vertikte om ff aan de kant te gaan als luitjes binnen kwamen en dan maar onder z'n bas hals door moesten kruipen hahahahaha Nu eerst ff de kater de deur uit skoppen en dan zo weer verder bij popfront whoehaaaaaa Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Was gaaf ja gisteravond haha! Echt heel leuk! Niet de beste show ever, maar gewoon supergezellig! En vooral gelachen om Michel die iedereen begroette en de deur voor ze open hield om binnen te komen! |
|
quote: En nog bedankt voor die klote kater van zaterdag, elke x als ik bedacht had "dismnlaatstststse" zet 7vtvallen angle er weer eentje neer gloejendegodnondejuuh!!!!!! En dan heb ik het over Guiness!! man wat hakt dat er in zeg, maar goed was idd weer een hielaariische Carval avond, dat er maar meer mogen volgen hahahaha. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Je mag ook wel "nee" zeggen hoor... |
|
[quote]Op 21 september 2009 20:39 schreef Lionheart het volgende: Je mag ook wel "nee" zeggen hoor...[/quote Tegen 7vnt fallen angle zeg je gewoon geen nee, doe doe je gewoon wat ze zecht zonder na te denken....all hail oh michty 7th angel Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
... het enige wat ik niet snap... 2 x 45 minuten sletlijst... een andere band erbij was toch ook leuk geweest? of was 't een besloten party? [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 23-09-2009 22:14] |
|
quote: Ook voorgesteld, maar Mark wou maar 1 band. Vandaar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
... Mark is dus de eigenaar van de kroeg??? nou ja... rare gast dan... |
|
V.T en Carnagath, checkt uwer brievenbus even... |
|
in Zwolle (o.a. popfront) ben ik momenteel actief. Er valt inmiddels in Azië een aardig centje te verdienen m.b.t. C.L. De weddenschappen waar in Azië inmiddels flink op gegokt wordt: 1) wie wordt de nieuwe bassist? 2) hoe lang blijft ie? 3) gaat C.L. wel of niet optreden in Popfront |
|
Ik ben zeker uitgesloten van deelname www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Boeiender |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |