|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
en de flyerts voor aankomende gigs www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
hey! waor blijft dat nieuwste ploatje?! signature |
|
Zo! 3 dagen achter elkaar wou niet, maar dit is op zich ook wel te doen! |
|
hé bah, ik kan zowel 21 als 22 niet, en was eigenlijk wel benieuwd! Nu ja, ander keertje dan maar, veel speelplezier iig! |
|
groningen is wel een beetje ver voor een Utrechter/Eindhovenaar(ben er nog niet helemaal uit) wie weet in Kampen, we´ll see.. |
|
Ben bezig om in Nijmegen wat te regelen! EN met de nieuwe cd uit zouden eventuele nieuwe dingen zomaar kunnen komen! |
|
Aanwazig in Groningen! Leuk dat de Carnalletjes weer eens langskomen! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
In ORKZ! Dus lekker goedkoop zuipen en compleet uit je dak gaan!!! |
|
quote: ORKZ is altijd goed! Met name als het niet regent. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ahw damn! Is daar ook al een rookverbod? |
|
quote: Heh, geen idee, maar ik neem aan van wel? Punt is dat ORKZ van alle zalen in Groningen het verste fietsen voor mij is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:AH op zo'n fiets! Gewoon komen jij! Anders hebben Coen & Anne voor niets hun best gedaan |
|
quote: Ja nee, ik ben er echt wel. Ik heb namelijk een hele toffe poncho van de Halfords. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dan ben jij de mexicaan van de avond Ik doop u: Sanchez! |
|
quote: Dat betekent tequila op kosten van de band voor mij? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat denken alle mexicanen natuurlijk. De mexicaan is alleen welkom MET de tequila ... wat heeft de band er anders aan dan? |
|
Oh. Volgens mij heb ik het bij nader inzien best druk op 11 april. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Papyral slashing..leuke titel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Volgens Coenjo niet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Helaas heeft de rookpolitie het ORKZ 3 weken geleden ook gevonden... Maar we hebben een relaxe rookruimte En anders mag ie bie mie thuus ook wa n peukje dampen hoor, das 7 meter lopen vanaf de ingang van de bar |
|
quote: Het is natuurlijk belangrijk om ook het oplopen van papiersneetjes een plek te geven in de metal! |
|
quote: Oh? Ah hoe gaaf toch weer. Is de slaapzaal dan ook weer beschikbaar. Naja slaapzaal.. de laatste keer was er een Ray in zijn onderbroek radslagen aan het maken haha. Oja, 22ste in Poepfront kiekn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-03-2009 17:28] |
|
Hoeveel gaat dat schijfje kosten trouwens? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |