|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
eey, hoe is het gegaan gister met de Dartal Leftover's? |
|
Hahahaha, was weer gezellig hoor x aardig wat en het bord ook nog kunnen raken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Leven jullie nog of heeft de resesie ook bij jullie z'n intrede gedaan of zo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ja, ja, we bestaan nog steeds mensen. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
...stopt Jeroen ermee dan? co-operation not competition! |
|
quote: Zoals de flyert het aangeeft wel, maar dit betreft een andere Jeroen dan de onze gelukkig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
hi'j lik de aans weh op! co-operation not competition! |
|
Nieuwe gig. Zaterdag 14 mei ORKZ, GMC-fest no. 19 meer info als dat bekend is. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Watisdatwatisdat? Heb geen Fboek.. |
|
Michel had dat ook niet, nu wel We willen er zo graag bij horen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Jaa t kwartje viel net.. Snap ook wel dat Michel al die fans aan zn deur zat is en ze nu door kan verwijzen naar facebook T zal er ongetwijveld heel "hip" uitzien Nu is t oldschool deathmetal met n modern randje en zo kan ie wel weer Hailz en Beerz! |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Afgelopen weekend bij de 'vieze vogel' studio in Hoogeveen 5 nummers voorzien van drums, gitaar en zang. De bas en nog 1 of 2 nrs gebeuren 15 en 16 oktober op dezelfde locatie. 4 oudjes en 2 of 3 nieuwe nummers komen op de'jubileumcd te staan die 3 december uitgebracht word tijdens de show in Hedon. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gaaf, gaat Michel die CD dan ook weer aan compleet willekeurige mensen geven als er gevraagd wordt of die gesigneerd kan worden? (Tenminste, dat was Michel toch?) |
|
Hahaha, das waar ook ja. Idd meneer ratman geweest. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Maar goed, toch maar even proberen om erbij te zijn. Volgens mij is de laatste keer dat ik jullie aan het werk heb gezien ook al jaren geleden, waarschijnlijk nog met Mr. N op bas (hoewel dat volgens de bandfoto op de Hedon-site nog prima lijkt te kloppen). En dat terwijl ik jullie vroeger zo ongeveer iedere week zag |
|
quote: Wat een gepauper zeg.... LOL.... Ik eis mijn portretrechtdeel!!!!!!!! quote: Damn, ja, dat was wel gaaf toen ja! Boeiender |
|
Hmm, wellicht eens kijken hoeveel mensen van de oude Meppel-gang ik nog kan bereiken, voor het echte jeugdsentiment |
|
Gisteren het laatste nummer d'r op geplempt. Vandaag en morgen de rest en dan kan die gemixt, gedrukt en verkocht worden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Vet gaaf ja, een nieuwe Carnal CD. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tracklist of the new cd in random order: The Green Solution Caffeine Induced Insomnia Armpity the Fool Tropic Misanthropic As the Turd Whirls Smoldering Pile 1ste 4 zijn opnieuw opgenomen en 2 nieuwe nummers www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
En waar was jij vandaag??? Wordt mothafuckin vet GVD! Vooral die eindeloze bassolo's met slap in elk nummer |
|
Ik ben benieuwd naar die nieuwe shizzle! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |