|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Oscar Garcia van Terrorizer. Die grunt iedereen plat! |
|
Ik vind angela gossow ook niet verkeerd ... |
|
david vincent en ik zelf natuurlijk "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Pieter Bakker - Intestterror Abe Tinga & Jan Tijssen - Alma Tadema/.. Geertyo - Toiletation Johan Feitsma - BeZetaN [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 07-02-2002 13:59] sebinsagoil |
|
David Vincent Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
je hebt trouwens inderdaad veel soorten grunts. diep en laag, hoog, meer tonig, onverstaandbaar, articulerend, enzovoorts. iedere band heeft wel een eigen sound wat dat betreft. persoonlijk hou ik van diepe lage grunts. maar wat anders is ook wel welkom hoor. het is neit dat ik alleen daar naar luister. Gewone zang naast een lekkere grunt kan ook zeer mooi zijn. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
waarom is Aaron van My Dying Bride nog niet langsgekomen? die kan toch ook aardig grunten dacht ik zo [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-02-2002 16:15] |
|
Glen Benton is ook wel : Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Pff, ik zou echt geen "de beste" kunnen kiezen. Benton idd, Ross Dolan, Lord Worm, Killjoy.... the list goes on and on. Dead things grow from deep inside... |
|
Frank Mullen (Mullet?) Lord Worm (Screw Mike DiSalvo, de muziek van Cryptopsy regeert nog immer) De zanger van Dehumanized De oude grunt van Dying Fetus En Jantje Smit natuurlijk. The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
George Oosthoek Chris Barnes Tijs Vanneste (screams/grunts) Angela Gossow (van de lady grunters) Bazzio Attacks!!! |
|
een vrouw die grunt, moet wel leuk zijn dacht ik zo. welke band speelt die in?? As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
David Vincent (middelzwaar met karakter) de 'subwoofer' van Illdisposed (superdiepe gorgel) Gert-Jan (ex-Pre mortem) (ultra diep en zwaar) Kam Lee (Massacre) (smeuiige grom) Vincent Scheerman (Dissect-RIP) (ultra gorgel) Bart Smiths (ex-The Gathering) (smeuiig zwaar) de zanger van Prophecy of doom (smerig diep) Santiago (Renaissance (rip)) (duidelijk articulerend en zwaar) Nicke (Entombed - Clandestine) (schreeuwgrunt) Martin van Drunen (ex-Pestilence/Asphyx) Zanger van BLUUURGH John Tardy Alledrie superzieke strot. Background vocals van de bassist van Neglected Fields (RIP) (superbrute gorgelstrot) Zanger van Vomiturition (RIP) (middelzwaar tot gorgel) Spiros van Septic Flesh...hij noemt zijn grunt 'Dragon voice': die schroeigrowl bij de opening van het titelnummer van Esoptron.... Ik vind overigens George Oosthoek klinken als een stofzuiger!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-02-2002 0:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Arch Enemy (laatste cd) Bazzio Attacks!!! |
|
uhm... nile ook wel 3x Je moeder. |
|
quote: Ja die kon er ook wat van, best vreemde grunt ook overigens. Ik zal die eerste demo van ze zo nog eens opzetten. Tijden niet geluisterd. |
|
Is dat vrouwke van Opera IX gestopt? Shit loop achter! die was WEL goed!!! Robert van WT kon dus echt NIET grunten! George van Orphanage vinnik erg goed! Aaron van MDB ook Glen Benton vond ik vroeger heel cool maar luister er de laatste tijd nooit meer naar, ben een beetje erg veranderd haha Maarre die vent van Elend!!!!! Volgens mij echt een ziek figuur maar wel steengoed (dat is toch ook grunten wat die doet he? haha) www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
*zangers van Slokdarm poep *zanger van Helltrucker *Botmuyl van Ketter *Paultje van Cremation *Dennis van Severe *Joel van Piejama *Zanger van Prostitue Disfigourment Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Beste Grunt ooit: David Vincent op Hatework MY WORK Beste Black vox: Legion, iedereen die hem 'PRAISE HAIL SATAN' heeft horen shrieken op Live in Germania weet waarom |
|
Is Immortal grunt of gekrijs? |
|
Joost Silvrants - Inhume (ex-sinister) dat ventje is 1,60 hoog of zo en wat daar een herrie uit komt, das eng! |
|
ENFEEBLE goeie naam voor mn band? ( net begonnen [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-02-2002 21:31] |
|
quote: hmm ik denk dat Immortal niet echt shrieks zijn maar ook zeker geen grunts... old school BM vox? zo maar noemen |
|
Als je nou echt een onverstaanbare en ronduit onmenselijke grunt met ijselijk en hysterisch gegil wilt horen stel ik voor dat je 'From enslavement to obliteration' van Napalm Death eens gaat luisteren. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |