IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Grunts Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 10-02-2002 13:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2002 22:30 schreef Natascha het volgende:
Is dat vrouwke van Opera IX gestopt? Shit loop achter! die was WEL goed!!!

Yup, maar ze heeft al een nieuwe band: Cadaveria.

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/290.html

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2002 14:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2002 19:21 schreef Shredhead het volgende:
Joost Silvrants - Inhume (ex-sinister)

dat ventje is 1,60 hoog of zo en wat daar een herrie uit komt, das eng!

Jaaa die gozer is gooeeedd, en een podiumbeest ! Fantastisch om naar te kijken

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-02-2002 14:50 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Oh, da's die met dat sprongtje of nie? Echt gaaf om te zien idd, en klinkt ook super!

Dead things grow from deep inside...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-02-2002 2:09 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 14:50 schreef SheRa het volgende:
Oh, da's die met dat sprongtje of nie? Echt gaaf om te zien idd, en klinkt ook super!

Yep da izzem Gave gast ook trouwens (woont hier in de buurt)

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 15-02-2002 18:59 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Deze grunters heerschen !

Mikael Akerfeldt
Svencho van Aborted
George 'Corpsegrinder' Fisher
David Vincent

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-02-2002 20:33 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Van bij ons :
-Enthroned
-Ancient Rites

Van elders :
-Vader
-Immortal
-Notre Dame
-Crowbar(huiveringwekkend)

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-02-2002 20:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 februari 2002 20:33 schreef madeline usher het volgende:
Van bij ons :
-Enthroned
-Ancient Rites

Je vergeet het ronduit geniale Renaissance (RIP)(Check Hans (Shiver records - rip) van de LSP winkel.

Santiago Janssens
...
Astral portrait
She knows my vision
meaningless outskirts
Tryptich sillouettes
...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-02-2002 20:51 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Godver...ik denk dat ik morgen maar eens een cd'tje van deze band ga beluisteren...ik voel dat ik weer wat gemist heb

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 15-02-2002 20:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 februari 2002 20:51 schreef madeline usher het volgende:
Godver...ik denk dat ik morgen maar eens een cd'tje van deze band ga beluisteren...ik voel dat ik weer wat gemist heb

Hihi: ze hebben toch een split met Ancient Rites uitgebracht...

Je moet wel door de underground produktie heen luisteren. Hun enige cd is meteen een ware cultklassieker IMHO.

Het titelnummer 'The death of art' is een werkstuk van 40 minuten: heeeeeeeeeerlijk & avontuurlijk (kippevel staat op m'n armen op dit moment dat ik het schrijf) en de tweede track is hun Archway demo waar Santiago dus 98% op grunt.

Ruim 70 minuten waar voor je geld.

Renaissance is mijns inziens de beste symfo deathdoommetal band van de jaren '90!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-02-2002 0:10]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-02-2002 16:06 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

En de gitarist van Amorphis (vroeger ook de zanger). (de rest die erg goed vind is geloof ik al genoemd, dus waarom zou ik papagaaien....)

Heb zelf bij een filmpje voor grunts gezorgt:
we hadden een voice-over nodig voor de stem van de dood (een death-grunt ), dus toen ben ik maar aan de slag gegaan (was toch bezig met de muziek afmixen). De techniek beheers ik dus totaal niet, maar ik was lichtjes verkouden en dat hielp wel. Gelukkig waren het maar een paar zinnen. Het resultaat is uitermate komisch: niemand verwacht een dergelijke stem en de helft verstaat er ook nog eens niets van en met een sub-woover is het helemaal verpletterend!
Maar we kregen wel een A als beoordeling

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2002 16:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Bij nader inzien is de Latijn lerares hier bij mij op school wel de beste.

Doperwtjuh
Usericon van Doperwtjuh
Posted 20-02-2002 22:08 by Doperwtjuh Wijzig reactieProfiel van DoperwtjuhQuote dit bericht

Kan hier iemand grunten??? Het lijkt me echt wel gaaf om te kunnen, maar er komt bij mij alleen maar een rare brul uit (Misschien omdat ik een vrij hoge stem heb?) Achja, ni veel mensen verwachten van een klein blondje dat ze ineens begint te brullen, haha , maar ik vind heel veel grunts mooi, I like it!!!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 21-02-2002 0:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 februari 2002 22:08 schreef Doperwtjuh het volgende:
Kan hier iemand grunten??? Het lijkt me echt wel gaaf om te kunnen, maar er komt bij mij alleen maar een rare brul uit (Misschien omdat ik een vrij hoge stem heb?) Achja, ni veel mensen verwachten van een klein blondje dat ze ineens begint te brullen, haha , maar ik vind heel veel grunts mooi, I like it!!!

Hey dame; misschien klink jij juist heel erg origineel!!!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 0:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Grunts zijn leuk, grunts zijn fijn, ieder nummer een festijn!

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-02-2002 0:21 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 0:20 schreef Vargen666 het volgende:
Grunts zijn leuk, grunts zijn fijn, ieder nummer een festijn!

Tijd voor vargen om een dutje te gaan doen

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 0:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Misschien wel. MAar ik kan het weltrusten topic niet vinden.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-02-2002 1:49 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2002 22:08 schreef Doperwtjuh het volgende:

ik wilde zeggen dat mijn zanger (Volthor Kahn) zeer goed kan grunten, maar die heeft hier al heel lang niet meer gepost. Ik zal kijken of ik hem weer terug kan schoppen
Is altijd wel grappig om tijdens een concert naast hem te staan als hij aan het mee grunten is, dan is hij nog goed te verstaan ook

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 21-02-2002 2:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Schiet het al een beetje op met jullie band?

Ik heb alle info erover gemist!
Hebben jullie mp3's for download enzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-02-2002 2:31]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-02-2002 14:36 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Vaak zijn grunt vox een voorwaarde als ik een band goed vind. Bijv. hele goede death metal en dan van die schreeuwende vox, zoals bij Catastrophic.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-02-2002 14:55 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 2:31 schreef Mutilator het volgende:
Schiet het al een beetje op met jullie band?

Ik heb alle info erover gemist!
Hebben jullie mp3's for download enzo?

nee nog niet. Opzich zuigen we nog redelijk , ik bedoel, we kunnen ons echt niet meten met bekendere bands van bijvoorbeeld het niveau van After Forever of We, the Gods ofzo. Die zijn dan natuurlijk ook wel al een stuk langer bezig dan wij, wij zijn eigenlijk pas 1 jaar echt bezig.
Ik hoop deze zomer genoeg materiaal te hebben om een demo op te nemen, zoals het er nu naar uitziet redden we dat wel

Koud
Usericon van Koud
Posted 21-02-2002 23:15 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 20:16 schreef Nuclearbastard het volgende:
Holocausto (BEHERIT).

En zelf kan ik ook wel redelijk wat gekerm te weeg brengen a-la Burzum maar dan heb ik wel veel nodig

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 23:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 21 februari 2002 23:15 schreef Koud het volgende:

En zelf kan ik ook wel redelijk wat gekerm te weeg brengen a-la Burzum maar dan heb ik wel veel nodig
Eeeehm, ik heb nog nooit een grunt in Burzum gehoord.

Koud
Usericon van Koud
Posted 21-02-2002 23:37 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 23:24 schreef Vargen666 het volgende:
Eeeehm, ik heb nog nooit een grunt in Burzum gehoord.

ik ook niet, maar wel veel gekerm en dat kan ik wel teweeg brengen. Als grunter klink ik als een kapotte stofzuiger.

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 23:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm... ach, metal is toch kut.

Nee, maar i kheb vansvond nog gegrunt, geschreeuwd en het klonk allemaal kut. Maar het pils was wel lekker.

Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 23-02-2006 17:52 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

Mega schop*

Ik schop dit Topic om wat te vragen wat betreft Grunts, weet iemand een lage onverstaanbare Grunter net zoals de Grunter van Prostitute Disfigurement?

[Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 23-02-2006 17:52]

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com