|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
bij nieuwe nrs die er qua tekst nog niet inzitten schreeuw ik gewoon zanglijnen en af en toe namen van bandleden |
|
quote: Haha JAN VEENSTRAAAAAARGH!! ROB BAKKUUURRRRRGGH!! |
|
Fleshgore heeft wel een zieke grunt stem |
|
BZN ook No meat is sweater |
|
de zangers van Vehemence en Avulsed hebben ook gave grunts |
|
debauchery Je moeder. |
|
Zanger van Iniquity, absoluut! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
De ex-zanger van Psycroptic is ook gaaf |
|
hmmm qua zieke vocalen John Tardy onverstaanbare vocalen die dude van N.C.C. |
|
ondskapt maakt het op de eerste cd ook wel bruut. maar dat is dan weer minder grunt, eerder een behoorlijk varierende zang Je moeder. |
|
Absoluut Opeth (ja ik weet hoe die heet, maar niet hoe je t schrijft) En die gast van CC en Six feet under (geldt het zelfde voor, te lui om op te zoeken) maar dat kan ik eig. niet zo warderen veel te eentonig. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
KOEN ROMEIJN (Detonation) --> "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Bedoel je hun oude zanger Antimo, die kan er zeker wat van. Ben benieuwd naar de nieuwe zanger. Nieuwe CD "Gore blessed to the Worms" komt in ieder geval deze maand uit. |
|
Mooie grunt van ik die van David Townsend echt wel, hou daar wel van. Sinister is zo lekker Death. en zanger van Myrkskog is niet echt verstaanbaar en Lord Worm zoals al genoemd blijft ook extreem, Maandag live gezien Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Ik heb ooit m'n Vehemence cd weg gedaan omdat ik de zang kut met peren vond |
|
quote: Avulsed vind ik erg gaaf, vooral "Carnivoracity". Ook wel een extreme grunt inderdaad. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Het blijkt dat met goed geluid ik een redelijk verstaanbare grunt heb. Ga ik onzin uit kramen dan kan ik dat zien aan de gezichten van bekenden die de tekst wel kennen. Sta je daar "Bloargh!, your soefrasaaaah, knoi, doi blooooik!"te brullen, staat mijn vriendin me uit te lachen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Devin Townsend zul je bedoelen denk ik zo. Maar over hem ben ik 't wel met je eens, alhoewel ik 'm meer als een goeie zanger beschouw. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hehe ja, verkeerd getypt moest snel weg. Maar ik bedoelde ook meer dat die grunt er zo lekker in ramt en goed klinkt na de "normale" zang. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: tja dat is weer een smaakkwestie dus laten we geen tijd verspillen met daarover te discuseren |
|
Kan iemand mij hier uitleggen hoe death grunts en black metal screams in zijn werk gaan? We hebben namelijk nog geen zanger en aangezien ik daar blijkbaar de aangewezen persoon voor ben... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Je pakt de leuter van je vader en blaast erop |
|
Glen Benton van deicide de grunts op de cd van emperor: In the night side eclipse, heersen de grunts van Emperor Magus Caligula van dark funeral en de mensen van Nile dat vind ik de beste grunters as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
quote: Doe je dat ook in je eigenband?..., vies jogentje Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |