|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Rompeprop Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Retch No meat is sweater |
|
Bedankt, maar beiden kende ik al. Retch. |
|
Brodequin? |
|
Ik zal eens checken. |
|
quote: Dat is gewoon dikke Pitch Shifter, overigens ook erg gaaf, alleen zijn er gewoonweg teveel bands die hiervan gebruik maken. |
|
last days of humanity toch ook? jammer, verder wel vette band. Je moeder. |
|
quote: Last Days of Humanity is één van mn favoriete bands, en inderdaad ook met pitch shifter. Toen ze enkele jaren geleden optraden in de TMT (Roosendaal), stond iedereen met verbazing te kijken naar de immense zware gore vocalen die er gemaakt werden, totdat men toch eens beter keek waar dat kabeltje naartoe ging.. |
|
yeah inderdaad, zelfde hier bij op volle snoeren 1. wel jammer dat ze gekapt zijn Je moeder. |
|
Inderdaad erg jammer! |
|
Die gast van Disgorge uit Mexico kant er ook wat van ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
van de US versie ook wel trouwens .... lekker droog en totaal onverstaanbaar GODVER ik vergeet Nederlands beste rioolrochel BLUURRGH van Putrefied [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-02-2006 11:36] |
|
Torsofuck, puur binnensmondse kotsvocalen |
|
grunter met 'n pitshifter is zoiets als fietsen met zijwieltjes. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-02-2006 21:33] |
|
zit wat in ja, soms is het wel leuk als effect voor erbij |
|
voor erbij No meat is sweater |
|
disgorge circle of dead childeren gave onverstaanabre grunts, dat was toch de bedoeling? |
|
quote: Dat is zeker de bedoeling. In dat geval noem ik ook nog even de band Pustulated |
|
Ik snap niet wat er zo gaaf is aan overstaanbare grunts. Ik vind het toch wel fijn als ik een beetje kan ontcijferen met behulp van de teksten waarover het gaat. |
|
quote: Ik noem Brutus... @ Arnibes. Voor mij is teskt niet belangrtijk in de muziek. Lage grunts hebben een percussieve opvulling in de muziek. |
|
Natuurlijk, maar ik vind het toch wel zo fijn als ik kan ontcijferen wat er wordt gegorgeld. Zelf probeer ik ook een klein beetje verstaanbaar te gorgelen, is wel zo fijn voor je luisteraars vind ik [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 26-02-2006 0:07] |
|
ik vind mezelf momenteel verstaanbaar, maar ik denk de rest niet... ahahha |
|
Mijn vocals zijn gewoon onverstaanbaar.. hoe vaak er al niet van die homo's naar me toe kwamen om te vragen of ik ook nog tekst heb of dat ik zomaar wat vreemde geluiden maak |
|
ik heb met mijn andere band Erebus een nummer en daar grunt ik echt maar gewoon wat maar iedereen die denkt dat ik een tekst grunt, zo kan het ook |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |