|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
echt metalvolk is er weinig te vinden hoor eigenlijk alleen maar emo's maarjah ik heb ook niet soveel metalcontacten daar heh Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: nouw toch wel dik half uur als je doorrijd Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Er zitten toch echt een hoop bands in die regio hoor Ff uit mn hoofd, en weet het niet allemaal zeker maar: Soulreaver Drowned in torment Judgement day (rip) Sinister En vast nog wel meer waar me de namen nu niet van te binnen schietn, geloof dat het allemaal in die gouden driehoek van Ede-Wageningen-Veenendaal zit. |
|
quote: wie kan er dan niet grunten he, ik heb er geen problemen mee( black-grunt dan ) as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
@grindmaster, idd bij ons zijn wij twee + iets van 10 andere personen, die we niet kennen, de enige egte black/death fans, de andere in veenendaal allemaal pols snijdende emo's [Dit bericht is gewijzigd door Satanicdeath op 02-10-2006 17:33] as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
quote: Jullie zijn gelukkgig eGt man |
|
ja idd, neej maar het is als voorbeeld, want het is een redelijk grote plaats as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
W00t! Gaaf man, ik ben meer death/black metal dan die andurruh en mijn vader is veel sterkerdurrrdur. En mijn kat kan beturdur krunten dan die ene nep black emo metal fan. |
|
quote: Groeit op voor galg en rad. |
|
wat wordt åkerfeldt vaak genoemd zeg. ja erg gaaf hoe zelfs z'n growl sereen klinkt. maar dan heb ik toch de voorkeur voor gossow of morten veland. |
|
quote: Laat Oud Vuil 't maar niet horen. |
|
Is Hij dan Veenendaaler? Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |