|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie mag ik waar begroeten? (gaarne naam toevoegen/wegstrepen) Heerhugowaard: - Lady Rose - Hagrath Enschede: - Lady Rose - Hagrath - Bintmeister - Lord Morgoth - Vampiegirl - Jenje - Linknl Rotterdam: - Bintmeister - Lord Morgoth |
|
quote: Heads I win, tails you lose |
|
Judge, post de data aub ff d'r bij... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: die staan op t flyertje Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Welk flyertje Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
dat plaatje LM ... |
|
die doet het niet :-( Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Jij hebt toch moeite met de Zwaremetalen DNS ... de WTG site staat ook op deze server. Nog een tip ... zet in je DNS lijst 212.204.219.51 erbij ... dan werkt het zeker. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 07-02-2002 11:30] |
|
Data staan erbij voor LM... |
|
Merci! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik weet niet of Hagrath er bij is in HHW, maar ik ben er zeker. bla...bla...bla... |
|
Heersch!!! U krijgt nog bericht over de logés (waarvoor meer dan duizend maal dank ) |
|
quote: Voor jou altijd schat Ik ga alleen niet met ze mee naar Enschede, maar ze vinden de weg vast zelf wel bla...bla...bla... |
|
Ik ben er misschien in Enschede de 23e. Verlof is in aanvraag, nog effe afwachten. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 12-02-2002 16:12] Dead things grow from deep inside... |
|
Hmm.. dat hoop ik wel ja... Dat zoeken we nog wel even uit dan... |
|
quote: Komt goed. We mail wel ff bla...bla...bla... |
|
OPROEP !! Slaapplaats gezocht voor de mensen van deze bands in Enschede !! Ik heb er zelf geen ruimte voor helaas |
|
Godver! Dat valt me effe koud op mijn dak..... |
|
Ik heb vanavond vergadering in Atak. Ik zal mijn best doen, misschine ga ik proberen of jullie in Atak kunnen blijven slapen. |
|
Als het niet lukt kunnen ze altijd weer bij mij terecht Chiel, maak je geen zorgen bla...bla...bla... |
|
Mja.. das wel een heel eind uit de richting.... Anyway, thanks voor het aanbod.. Hopelijk weet Jenje wat te regelen.... |
|
Slecht nieuws. Pitten bij Atak is niet mogelijk. Ik zal bij mij in huis vragen of iemand zijn kamer zo kan verbouwen dat er mensen kunnen pitten. Hoeveel mensne zijn het eigenlijk ?? Ey Fire, jij hebt de grootste kamer, zouden ze daar kunnen ? |
|
Komend weekend weet ik het exacte aantal... Dan weet ik ook hoe de Franse delegatie komt (d.w.z. met hoeveel wagen e.d.) en hoeveel plek er bij onze bandleden is..... |
|
Omhoog!!!! |
|
LM en ik zijn er helaas in enschede niet bij, maar zeer zeker in de baroeg!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |