![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Met water. ![]() Maareh...ik heb hier helemaal geen verstand van maar als die meeste zo ziekmakend zijn dan zullen ze dat echt wel op een of andere manier voorkomen hoor. Bijvoorbeeld de lucht uit het dak naar buiten weg laten gaan, zodat het in de heel grote lucht vermengt wordt en niet meer zo erg is... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
heb een keertje een varaan van anderhalve meter vast gehad in indonesie, kei lief, maar ze schijnen best gevaarlijk te zijn, hij had net gegeten wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
ik heb 2 schildpadden, die inmiddels in een kinderzwembadje verblijven ( bijna 2m doorsnee), ze waren vroeger van me zus(de ene is als 13 jaar oud) maar ik denk toch dat ik ze op ga ruimen, ze worden te duur en ik heb ook niet echt zin meer om iedere week schoon te maken... Aan de andere kant vindt ik het wel leuke beesten maar et wordt ook te duur ( gaat somers zoon 30 euro per week aan voer alleen al in die grote) My madness, my sadness ![]() |
|
quote: ![]() zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Een maatje van me heeft ook reptielen die beesten heerschen. ![]() ![]() |
|
mn schildpadden zijn nu naar een oom van me gegaan ik mis ze eigenlijk best wel ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Het lijkt me sterk dat je een vergunning krijgt voor het houden van een komodo varaan. the only pleasure is pain ![]() |
|
Tja,kweetniet hoor,maar mensen die denken dat ze komodovaranen kunnen aanschaffen zitten volgens mij niet echt in de reptielenhobby.Dat lukt je dus nooit.Wie heeft er hier varanen trouwens??Ik heb er 6 zitten.2 Steppevaranen,2zwartkeelvaranen en een nijlvaraan(ornatus)en een rudicollis.Daarnaast kweek ik redelijk succesvol met tuinboas(Corallus hortulanus)in verschillende kleuren. ![]() my signature........ ![]() |
|
quote: Gaaf ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Nou,komt iets meer bij kijken hoor dan man en vrouw bijelkaar,wintertemperatuur en dergelijke..... my signature........ ![]() |
|
quote: hmm jawel, maar je moet wel opletten dat ze elkaar niet gaan aanvallen. Zeker als het vrouwtje eenmaal eieren heeft moet je opletten dat er geen aanval plaats gaat vinden. En daarna de eieren op goede temepratuur houden met een broedstoof. hmm ik heb 1 groene leguaan heb 2 rattenslangen en 2 koningspythons gehad.. en ik ben weer beetje terug hier na wat maandjes weg geweest te zijn ![]() ![]() |
|
Zijn jullie geen kapitalen kwijt aan voedselvoorziening voor de dieren? Dat heeft mij namelijk tegengehouden om ermee te beginnen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: ja daarom heb ik mijn schildpadden weggedaan ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: ongeveer 120 euro per maand.... my signature........ ![]() |
|
quote: ![]() -ontopic- ik vind slangen echt geweldige beesten!! Love is a curse ![]() |
|
quote: Knap dat je je dat ervoor op kunt brengen, helaasch is mijn scholiereninkomen daarvoor ontoereikend. ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
ik ben echt niet zoveel kwijt per maand aan mijn 2slangen ±10euro aan muizen en ratten en meer niet ik heb een python en een albino koningsslang welcome to hell,fuckin, hell yeah ![]() |
|
Na alles nog eens gelezen te hebben vind ik het toch triest voor die beesten dat ze niet in het oerwoud ofzo zitten, maar afgesloten in een hok in een huis in Nederland. En dat alleen omdat er mensen zijn die het leuk vinden om naar zo'n dier te kijken. Denken de mensen die deze beesten er wel over na of deze reptielen in de vrije natuur thuis horen? [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 30-12-2002 23:32] ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
quote: De meeste reptielen worden binnen Nederland gefokt. Hadden dus niet bestaan als die fokkers er niet waren geweest. Er worden ook exemplaren uit het wild gehaald maar het wordt afgeraden die te houden. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Bekrompen idee. ![]() ![]() my signature........ ![]() |
|
ik heb zelf 2 leguanen ![]() iggy (90 cm) en spike (110 cm)... erg gave beesten!!! hoop binnenkort mijn eerste slang te kopen! ![]() |
|
quote: Ahh, zo, verklaart al wat idd, merci ![]() ![]() |
|
even een uit topic onder het stof uithalen is wel eens leuk. nog meer mensen wat te melden over hun beestjes? altijd leuk. zelf hebben we dus 11 slangen zitten. 1.4 koningspython (pythons regius) 1.1 tuinboa (corallus hortulanus) 1.1 westelijke lintslang (thamnophis proximus) 0.1.1 rode rattenslang (elaphe gutatta gutatta) waar ik me altijd over verbaas is de grote hoeveelheid onzin die je over deze dieren hoort. helaas. veel mensen die hun dierne laten ontsnappen wat een hoop spookverhalen losmaakt over zogenaamde gifslangen die achteraf hele onschuldige soorten te zijn. ook de grote hoeveelheid foutieve informatie op internet is ook echt rampzalig. goeie informatie over dieren is zo schaars. je eigen ervaring is wat dat betreft er veel waard. meeste informatie over dieren haal ik zelf uit wetenschappelijke artikelen over hun habitat en dergelijke. en natuurlijk die paar goeie bronnen aan informatie die er wel zijn. wat zijn jullie ervaringen tot nu toe? When you use brute force and it doesn't work, your not using enough ![]() |
|
Zoals bekend heb ik dus varanen.(zie het varanen topic..) Ik heb in dit topic ooit nog onder m'n vorige naam gepost(corallus...) spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |