|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
En ik ben vorig jaar helemaal naar wacken gegaan voor Carnivore, hehe... Laat maar komen, nog een keer kan geen kwaad en op wacken was het helemaal te gek. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Zal vast een rib uit je lijf kosten. |
|
Je bent zelf een rib uit je lijf |
|
Rib of geen rib. Dat zou wel fors heerschen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat is dan weer vrij evident. Wacken was gaaf. Ja, ik ben zelf gaaf ja, Jeuris. |
|
AANWEZIG!!! |
|
Wanneer begint die voorverkoop? Daar moet ik bij zijn!! |
|
na die aanfluiting op wacken hoef ik deze band nooit meer live te zien... |
|
Ben jij niet wat in de war met Type O ?? Carnivore was zeker geen aanfluiting op Wacken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je was trouwens zelf een aanfluiting op Wacken. Hoho! |
|
heel wacken is een aanfluiting... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
coolness! |
|
verder is 4 december geen donderdag... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dan stond het er fout in, een dinsdag dus |
|
wel aanwezig natuurlijk Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hey cool, als de prijs niet schreeuwend hoog is, ben ik hier uiteraard bij Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik hoef Peter Steele nooit meer live te zien, wat een zielige vertoning... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Hehe, lijkt me wel gaaf! |
|
quote:Dan heb jij een andere mail dan ik gehad. Bij mij staat er toch echt het woord OPTIONAL achter |
|
Ja ok (had ik even over het hoofd gezien) maar het is dus in ieder geval een optie |
|
Lijkt me sterk dat mojo niet alle zalen van betekenis heeft gemaild dus wellicht is het niet 013 maar elders in den lande. Ik ga er iig vanuit dat ze wel in nederland zullen spelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vertel dan eens waarom? Ik vond het werkelijk geweldig! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: +1 |
|
quote: Alles verder goed met je gehoor? Die dronken aap was werkelijk niet om aan te horen op Wacken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |