|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Houwitser is gewoon superlompe herrie. Ik vind het wel tof. Zeker live. Maar je moet wel van dat straatje death-metal houden. |
|
Ik vind er ook geen reet aan. Trip of Fire is nog wel een leuk nummer (meebrullen!), maar toen ze hier in 't Veen waren zo'n anderhalf jaar terug was het erg saai. |
|
houwitser vindt ik bagger.. echt zo'n overgewaardeerde band.. zonder de "bekende" leden was deze band lang neit zo bekend geweest... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
tja de grote mannen uithangen op podium kan iedereen maar als er iets is met de monitors (het probleem hadden we ook maar hebben daar niet over zitten zagen) wel effe leuk gaan janken als een baby! Is dat nu true evil zijn? en dan maar effe besluiten om een korte set (ongeveer een half uurtje) te spelen? Mja, ik heb al betere bands gezien die beter presteerden onder slechtere omstandigheden (Gorefest way back met de Carcass tour) "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Hehe, het lijkt wel alsof Houwitser live overal bagger is geweest... ik heb ze een paar jaar terug in Arnhem, Willemeen gezien (met Mike nog op vokills). Opbouwtijd was, weet ik veel, anderhalf uur of zo, en de set had veel te veel nummers die veel te veel op elkaar leken. BANGBANGBANGBANGBANG 'het volgende nummer heet (....)' BANGBANGBANGBANGBANG tja. De muziek zelf vind ik wel OK, maar het is niet mijn soort death metal. |
|
quote: LOL anders heette het wel dwaallicht metal |
|
quote: Da's een mooie samenvatting van hoe het zaterdag ook was... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb maar een paar nummers van Houwitser en die zijn echt niet traag. Feeding on Fools bv. vindt ik wel lekker ragge. |
|
ik vind houwitser echt rulen gewoon |
|
Houwitser, heerlijke death/grind!! Kan er uren naar luisteren, en live ook zeker niet vervelend. Nummers met titels als "Sixtynineher". Voor diepgang in muziek en teksten ben je bij de verkeerde band, maar bot en lomp is het zeker! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
zeker niet onaardig om aan te hore.. |
|
geweldig! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Sjah... ik vind het ook kut. Dan heb ik liever Thanatos of Sinister (als we het over Nederlandse death hebbe...) Of natuurlijk Possessed, Morbid Angel, Death etc.... ) Ik, Wil Schuurman |
|
Bruut! nieuwe cd Rage Inside The Womb ga ik binnenkort maar eens aanschaffen. |
|
Ik heb Embrace Damnation dan en meer hoef ik ook niet van ze. Word een beetje saai. Maar zoals ik al zei..zeker niet onaardig! |
|
Nieuwe aanwinst: Death.. But Not Buried toffe plaat TRIP OF FIIIYAAH!! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Centurian is imho de beste Nederlandse deathband van het moment. Erg origineel en megabruut!!!!!! (Severe Torture is idd een Cannibal Corpse kloon) Dus Belgische liefhebbers: CENTURIAN is Neerland's trots!!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: 27 april .. Zwaremetalenfestival ! |
|
Yep, Centurian heerscht de pan uit... ik vind het dan ook erg tof om ze 27 april weer te gaan zien |
|
27 april, op de verjaardag van alex... kan niet komen, ik ben uitgenodigd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Jaja, om de stomazak van Claus leeg te slurpen zeker |
|
quote: puh, jaloers? koninklijke schijt heerscht!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Jij liever dan ik. |
|
Houwitser heerscht. En ze gaan op tour met monstrosity |
|
Houwister is wel leuk... Jammer dat het zo on-strak is Trieste gast |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |