|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach mensen met rommel die hebben altijd wat, zeg ik altijd maar |
|
quote: fotoeau! |
|
Kalm aan. Moet ze nog maken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Voor Burzum. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 15-09-2008 16:43] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Valt mee, hehe. |
|
Ach, heb laatst wat opgeruimd. Het was erger. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 15-09-2008 16:43] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mijn studentenkamertje En dan de trap op...: ...Naar mijn (zelfgebouwde) bed, incl. muskietennet want er zijn hier véél muggen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
een heuse klamboeroeroeoehoe gave pulp fiction poster! |
|
@ Burzum, struikel jij 's ochtends nooit over die cd's? Vroeger had ik ook altijd alles op de grond liggen. Gelukkig wist ik waar alles lag en kon er netjes overheen stappen bij het opstaan. |
|
quote:hehe neuh rechts achter me een groot rond raam, en ook nog een halfstack en wat gitaren [edit]en fuck, die rechter muur moet ook grijs. irritant, zo scheef.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-09-2008 1:21] |
|
quote: En onder invloed? |
|
quote: Nee valt mee, ik zuip niet meer :') Ze liggen trouwens op de grond omdat ik bezig was met rippen enzo. |
|
quote: Toen was ik niet vaak onder invloed. |
|
quote: Goed voor elkaar! |
|
quote: Goed nummer is dat, hè! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: TSsss Dura vermeer prutsert.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ben ik nog langs je pand gereden ook Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
cvdfg [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 07-12-2009 20:17] |
|
Grote kamer zeg. |
|
Klopt inderdaad wel, het is iets van 45m2. Lijkt een stuk ruimer doordat een trapgat de kamer 'opbreekt' in drie delen: een slaapdeel, een werkdeel en een woondeel. Bovendien zit achter mijn bed een soort 'kruipruimte' van ca. 80 cm hoog, ca. 120 cm diep en ca. 220 cm breed waar een hoop spullen opgeborgen kunnen worden. Nee, het is prima wat mij betreft. |
|
Altijd handig, zo'n kruipruimte. Heb je wat te doen als je dronken bent. Mooie kamer, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Daar mogen de logeés slapen. |
|
quote: Ok, jouw huis heeft zeker maar twee verdiepingen en staat in het centrum van de stad? |
|
quote: Klopt. Op de begane grond is een winkel / werkplaats van de huisbaas (plus douche / toilet). Op de eerste verdieping woont nog iemand, en daar is ook de keuken, en daarboven woon ik. Ligt in het centrum van de 'stad' ja, op drie minuten fietsen van station / kroegen. Mooie locatie wat mij betreft. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |