|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er puik uit, chef |
|
Suck my piss |
|
Less is more. |
|
sfeervol ingericht Ich bin ein Berliner |
|
Mijn werkplekkie ook nog maar een keer posten dan. |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
hehe nog even zwaaien, ziet er gezellig uit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wat zien al deze kamers er netjes uit, bij mij breek je je nek al voordat je binnen komt en daarna moet je de hink stap sprong oefenen. En oppassen dat de afwas niet uit de vensterbank naar beneden valt. Het buro is te gebruiken als je maar niet teveel ruimte nodig hebt. Dus ja ik heb een echt studenten kamer. |
|
Zie blij-topic! Foto's/filmpjes komen zsm! |
|
quote: "nog maar eens" persoon komt hier 1 maal per jaar... dikkie signature |
|
Tis zeker nog niet helemaal klaar, en k moet nog ff overal een plekje voor vinden. Woonkamer Werk/Slaapkamer met lekker groot bureau Mn halletje, geen zin om het netjes te maken, ik zit hier toch maar een jaartje. Dus ik heb wat vrienden gevraagd of ze het konden opleuken hehe. Edit: photobucket werkt niet echt mee [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-12-2009 1:01] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wat een depressieve bij elkaar geharkte teringbende, zou het er nog geen half uur uithouden Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
ik hoop het ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: mag je nu wel weer zonder muilkorf van het terein af? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
k vraag me nu af hoe jouw kamer eruit ziet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 07-12-2009 1:49] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
ik vind dat lege dan weer depressief hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
tja net als bij vrouwen hou ik gewoon van kaal en strak Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Die snoeren door de kamer kunnen echt niet, even wegwerken die zooi. |
|
Plantenspuit op je bureau... Miauw? Je moeder. |
|
alberheijn multireiniger? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
O fuck ja, je kan aanklikken voor een vergroting. :') Je moeder. |
|
quote: rofl Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Rotzooi FTW! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |