|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
hmm ik krijg nu een vermoeden wie je bent ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ehm...ohw? |
|
Verrek, verkeerde knopje. [Dit bericht is gewijzigd door Skadi op 10-12-2010 1:02] |
|
Ken je toevallig ene Erwin? We hebben dezelfde printer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wel een Erwin. Maar wellicht een andere dan jij. |
|
dat zou ook kunnen, maar ene Erwin verbonden aan dit forum toevallig? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee, ik ken niemand van dit forum. |
|
Wauw ben je dan helemaal zelfstandig hier beland, zelfstandige jongemeid! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha leuk man |
|
Súúúúúúperleuk. |
|
nieuwe muziekhoek (nog ff weer een synth danwel controller voor op de onderste uitschuifplank vh bureau scoren, en wellicht nog wat aan de muur hangen, oja en ik wil er nog een witte bureaustoel bij..); [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-02-2011 14:58] |
|
Ziet er gaaf uit. Wat zijn dat voor dingen onder je monitor? voor beter geluid oid? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dank Ja idd, zijn van die isolatiepads (Thomann huismerk) ps Check mn The Dude-tapijt-muismatje!1 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-02-2011 15:07] |
|
Woonkamer: Slaapkamer: Oude computers: Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Bellen tijdens het tandenpoetsen. Tijdbesparend. En ouwe consoles, heel goed! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sfeervol... |
|
met de nadruk op vol |
|
Ach, wat is vol. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Voor tandenpoetsen heb ik een ouderwetse badkamer. Maar die kraan is wel handig als ik mijn plant water moet geven. quote: Tja, ruimte is iets wat ik binnenkort helemaal niet meer heb. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Jouw opslagkamer vol met ouwe computermeuk, die is vol! Bruce Banner |
|
'De nobele nerd en de 800 schildpadden' (of wat heb je in je aquaria zitten?) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: 6 bakken met schildpadden (1x roodbuik, 1x Missisippi zaagrug, 2x muskus, 2x geelbuik, 1x softshell, 1x roodwang), 2 bakken met vissen en garnalen, 1 bak met kersgarnalen, 1 bak met een kogelvisje. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Hihi! Kogelvisje! Heb je die op brak water staan? Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |