|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Verdulleme, en ik maar denken dat ik echt een 'actual piece of Pagan history' in mijn handen hou. Maar ik zat op het goede eiland. |
|
quote:Ja weet ik, maar ik verkeerde in de veronderstelling dat er ook zand en takjes door de inkt van het boekwerkje zaten ipv alleen door het originele artwork. Zodat ik een echt stukje ierland (in homeopatische hoeveelheid) in mijn handen had. |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
heel sick ja Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Zie ik daar een Chaos Pad? Dikke vette win! Ja hoor... |
|
quote: |
|
+1 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Jeetje. Surprised by a bureaublad. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Klopt, KP3, MINI KP en kaossilator niet op dezefoto: monotron delay. fuck yeh 49 pleuro. pip pip cheerio! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 04-06-2012 20:45] Subtiel kamerolifantje |
|
Staand werken ftw! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Helaas, dit plaatje kan niet laden ftw! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
hoerendropbox, Ik krijg die dropbox plaatjes niet zomaar in een forum. edit: werkt deze link: https://www.dropbox.com/s/mp8dqmyg3n8dn7l/2013-07-09%2015.10.50.jpg [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-07-2013 15:45] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op mijn mobiele telefoon in ieder geval wel! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Lol Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Goede foto op het beeldscherm indd. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Staand fappen is ook veel fijner. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jaja, ik woon voor het eerst op mezelf. Wooptidoo ^^ Nu nog een bank regelen om voor het bed te zetten en dan is t af. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Mooi! edit: toch geen foto's, ik dacht dat deze topic in onzin stond. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 12-09-2013 19:21] |
|
mein Bureau signature |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |