|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Jammer van die moderne platte beeldschermen. |
|
Voor nu dan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zie ik nou KEF logo'tjes op die zuilen? |
|
quote: Inderdaad, het zijn KEFjes. Om precies te zijn een paar Q65's uit de oorspronkelijke serie. Onder de TV staat nog een Q95C (center), en als surround (back) heb ik een paar Q15's. Mijn surround set wordt afgemaakt met een Rel Quake (actieve subwoofer) en een paar Onkyo SC-370's (surround links en rechts). Ik zou het liefst de Onkyos nog vervangen door KEF's, maar de prijs was dermate aantrekkelijk (€7,50 voor beide speakers), dat ik het voorlopig wel mooi vind, zeker aangezien ze toch alleen voor films kijken zijn (muziek gaat over de KEF's). Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Fijne setup. Ik heb ook KEF zuilen (Q55.2) voor muziek. Bij films de KEF's als frontspeakers en als satelietjes ook goedkope pioneers en een pioneer center. Misschien dat ik nog een keer op marktplaats van die KEF eitjes koop. Model is volgens mij uit 2005 ofzo, zijn inmiddels niet meer zo duur (voor 100 euro heb je vaak wel een setje). Alles gaat bij mij over een NAD Surround versterker, muziek uiteraard gewoon alleen op de KEF's. |
|
quote: De surround versterker, CD speler, DVD speler en cassettedeck zijn allemaal van Marantz, de blu-ray speler van Hiteker. En ik heb nog een Technics CD speler die rechtstreeks aangesloten is op een AKG draadloze koptelefoon. Lekker makkelijk, geen gedoe met de versterker aan moeten zetten om een CD'tje over de koptelefoon te luisteren. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Zag al een hoop AV apparatuur staan op die foto's ja.. heb zelf met mijn verhuizing alles maar eens opgeschoond, nu in mijn woonkamer alleen nog één computer, één (surround)versterker (incl.tuner), en een macbookje om alle media mee af te spelen. Aan meuk heb ik nu nog over, nog even kijken of ik dat ga verkopen, in een andere kamer ga zetten of weg ga geven: - NAD versterker (stereo, knettergaaf ding, is in mijn oude flat nooit boven de 'kwart voor' stand geweest qua volume en dan kwamen de buren al aanbellen ) - NAD Tuner - NAD Cd-speler (moet gerepareerd) - B-merk DVD speler - Pioneer Sub (niet aangesloten, KEF's geven genoeg laag) NB: Mocht je ooit iets groter gaan wonen, zorg dan dat er een cm of 50 ruimte achter je KEF zuilen blijft, dan komen ze echt goed tot hun recht (ook visueel maar vooral qua sound!) |
|
quote: De grote blauwe stroomgoot, dus, hier met zand! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Er zijn ook zoetwater kogelvisjes. Heb ik heeeeeeeeeeeeel lang geleden ook wel's in een bak gehad. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
vandaag een bureau gekregen. Mooi zwart gelakt, grote vensters. Nu nog een Ghettoblaster signature |
|
Als ik er 1 had, had je hem van me gekregen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
Woon er al een tijdje maar had nog geen foto's. Toch wat harmonieuzer als mn vorige stekje hehe. uitzicht: Balkon met kerstboom, biezen en een wilgenstam bedoeld als krabpaal die opeens uit begon te lopen(stond niet eens in de grond) En omdat ik nog niet genoeg planten heb: kruidje roer me niet en de morning glory die het balkon mag overwoekeren: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Eeen aantal van die planten zijn nog vrij nieuw, lijkt het. Die links van de platenspeler heb ik ook, maar dan gevlekt. Wordt echt groot, die hier is nu meer dan 2 meter hoog. Mooie klaslokaalstengels ook. |
|
jah klopt, al heb ik die ficus(links van de platenspeler) al een jaar of 3. Mn vorige huis was echt koud en donker. Nu staat het direct op de zon en alles groeit als een tierelier. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooi man! |
|
Totally <3 Ur dead animals! Subtiel kamerolifantje |
|
Toffe stek ElitE. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
looks nice Elite Hier mijn gepimpte werkplek, rara, wat is het ? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Een nietmachine! |
|
Die berg in Ierland. Waar Absu zand voor de verf heeft gejat. |
|
quote: o zo fout, Kris Verwimp heeft wat aarde en bloemn, gras enzo meegenomen van The Hill of Tara in County Meath in Ierland. Ziet er zo uit. Het bureaublad is Carrowmore en Knocknaria in Ierland. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Oh, het lijkt net hout! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |