IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Sodom Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 12:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

LOL, ik vond dat "echte live" wel goed eigenlijk! Hoewel one night in bangkok natuurlijk een VEEL betere productie heeft hahaha!

Op die nieuwe dvd zit ik ook met smart te wachten ja! Alleen laten ze toch niks op de website zien omdat ze nogal "niet zo slim" zijn met pc's denk ik


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 15-01-2004 13:00 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 15 januari 2004 11:04 schreef Elfensteen het volgende:
Dude, ik heb bijna alles al

Ah da's jammer.
Van Marillion heb je nog niet alles he?
*wacht op duitjes*


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 13:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:00 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ah da's jammer.
Van Marillion heb je nog niet alles he?
*wacht op duitjes*
Komt er ook voor jou aan! *heb een nieuwe girorekening *


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-01-2004 17:04 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik zoek de expurse of sodom nog steeds. Kzag er een half jaar geleden een voor 25 pleuro voor mijn neus verkocht worden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 16-01-2004 8:31 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Er zijn daar twee versies van de clear vinyl versie en de pic disc versie.....ik heb alleen de clear vinyl versie...

Die is overigens best nog te vinden hier en daar...

Sodom heeft niet veel echte zeldzame items...alleen die Japanse persingen zijn echt moeilijk te krijgen van Persecution mania en Agent orange, en natuurlijk die losse CD versies van In The Sign Of Evil en Obsessed By Cruelty., maar kan me in dat laatste geval niet voorstellen dat iemand daar voor zijn plezier naar luistert HAHHAHAH



invictis
Usericon van invictis
Posted 16-01-2004 8:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

BOMBENHAGEL!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-01-2004 9:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:32 schreef invictis het volgende:
BOMBENHAGEL!!!
As we heard the threatening sirens
Warned against the bombing raid
We cowered in a shelter
They left us to our fate

Bombenhagel - Bombenhagel
Bombenhagel - Bombenhagel

Stukas dived to bring is mortal dreed
Bombs fell down as rain
Explosions shook the ground
Debris is buried the dead again

Bombenhagel - Bombenhagel
Bombenhagel - Bombenhagel

Waiting for the painful decision
Senseless action of Germans on and on
Only suicides delivered is from suffering
What does the future have in store

Bombenhagel - Bombenhagel
Bombenhagel - Bombenhagel



invictis
Usericon van invictis
Posted 16-01-2004 9:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 9:27 schreef Elfensteen het volgende:
As we heard the threatening sirens
Warned against the bombing raid
We cowered in a shelter
They left us to our fate

Bombenhagel - Bombenhagel
Bombenhagel - Bombenhagel

Stukas dived to bring is mortal dreed
Bombs fell down as rain
Explosions shook the ground
Debris is buried the dead again



Bombenhagel - Bombenhagel
Bombenhagel - Bombenhagel

Waiting for the painful decision
Senseless action of Germans on and on
Only suicides delivered is from suffering
What does the future have in store

Bombenhagel - Bombenhagel
Bombenhagel - Bombenhagel





goddamn hun engels is best hoerig slecht
Maar dat nummer blijft gaaf; zeker live toen destijds met de toer van Sepultura was errug cool


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 16-01-2004 10:31 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou het valt wel mee, zo belachelijk is die text niet HAHAHHAAH, ze hebben nog veel ergere van de eerste LP!

maar het is inderdada een heerschnummer ik bala er alleen nog steeds van dat de persecution mania CD (waar dus ook dit nummer op staat vanwege de toegevoegde expurse of sodomy EP) veel te zacht gemastered is je moet je stereo veel verder opendraaien voor een beetje volume (wat natuurlijk bij SODOM hoort!)



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-01-2004 10:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

lol, die is inderdaad te zacht gemastered! Misschien eens mailen om te vragen of ze een remastered editie uit willen brengen met beukend geluid


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 16-01-2004 12:14 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

SODOM remasters hmmm zou er niet vies van zijn!



necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 16-01-2004 18:27 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Sodom is volgens mij ook wel bruut alleen moet ik dus bekennen dat ik enkel maar 1 nummer van ze ken en dat is een cover ook nog, gedaan door Impaled Nazarene, Heeft er iemand hier een lijst met al hun albums, en weet iemand waar ik hun shit kan downloaden ?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-01-2004 19:52 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Kijk op www.bnrmetal.com en zoek daar naar sodom


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 16-01-2004 22:57 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Bedankt !


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 17-01-2004 11:48 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:31 schreef enforcer het volgende:
Er zijn daar twee versies van de clear vinyl versie en de pic disc versie.....ik heb alleen de clear vinyl versie...

Die is overigens best nog te vinden hier en daar...

Sodom heeft niet veel echte zeldzame items...alleen die Japanse persingen zijn echt moeilijk te krijgen van Persecution mania en Agent orange, en natuurlijk die losse CD versies van In The Sign Of Evil en Obsessed By Cruelty., maar kan me in dat laatste geval niet voorstellen dat iemand daar voor zijn plezier naar luistert HAHHAHAH


Nou Obsessed By Cruelty vind ik hun beste album, samen met Persecution Mania.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-01-2004 11:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe SODOM
Ik heb ze ergens midden/eind jaren 80 voor het eerst gezien,in een sporthal in Joure,en wat was dat een feest.Heb toen nog een drumstokkie gevangen die nog ergens op zolder ligt.Ik durf niet te beweren dat ik nou echt een reuzesodomfan (scrabblewoord..) ben,maar toch zeker een uiterst vermakelijke band.Persecution mania verdwijnt hier dan ook nog regelmatig in de gleuf


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-01-2004 13:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

VET! in joure!!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-01-2004 14:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 13:49 schreef Orion het volgende:
VET! in joure!!!


Was destijds samen met LUNACY als voorprogramma.

Zo heb ik overigens KREATOR ook al es gezien.Ook in een uitgestorven dorp in friesland. (zwaagwesteinde)

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 17-01-2004 14:53]


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-01-2004 17:44 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

*valt flauw*


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-01-2004 17:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 12:14 schreef enforcer het volgende:
SODOM remasters hmmm zou er niet vies van zijn!
Zeker niet! *hoopt*


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-01-2004 19:01 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

sodom remasters hoeven van mij niet, die oude sound is heerlijk. en daarbij heb ik ze liever op vinyl



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-01-2004 19:34 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 17 januari 2004 13:49 schreef Orion het volgende:
VET! in joure!!!

bij mensen die van kooten en de bie keken brandt er nu een lichtje


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-01-2004 19:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 17:44 schreef Orion het volgende:
*valt flauw*


Tja,had je maar wat eerder geboren moeten worden hehehe


spelfout weggehaald...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-01-2004 19:59 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Hij had gewoon eerder metal moeten gan luisteren


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-01-2004 21:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 19:59 schreef arrebar het volgende:
Hij had gewoon eerder metal moeten gan luisteren



yep hahaha


spelfout weggehaald...


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen