![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah da's jammer. Van Marillion heb je nog niet alles he? ![]() *wacht op duitjes* ![]() |
|
quote:Komt er ook voor jou aan! *heb een nieuwe girorekening ![]() ![]() |
|
Ik zoek de expurse of sodom nog steeds. Kzag er een half jaar geleden een voor 25 pleuro voor mijn neus verkocht worden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Er zijn daar twee versies van de clear vinyl versie en de pic disc versie.....ik heb alleen de clear vinyl versie... Die is overigens best nog te vinden hier en daar... Sodom heeft niet veel echte zeldzame items...alleen die Japanse persingen zijn echt moeilijk te krijgen van Persecution mania en Agent orange, en natuurlijk die losse CD versies van In The Sign Of Evil en Obsessed By Cruelty., maar kan me in dat laatste geval niet voorstellen dat iemand daar voor zijn plezier naar luistert HAHHAHAH ![]() |
|
BOMBENHAGEL!!! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:As we heard the threatening sirens Warned against the bombing raid We cowered in a shelter They left us to our fate Bombenhagel - Bombenhagel Bombenhagel - Bombenhagel Stukas dived to bring is mortal dreed Bombs fell down as rain Explosions shook the ground Debris is buried the dead again Bombenhagel - Bombenhagel Bombenhagel - Bombenhagel Waiting for the painful decision Senseless action of Germans on and on Only suicides delivered is from suffering What does the future have in store Bombenhagel - Bombenhagel Bombenhagel - Bombenhagel ![]() ![]() |
|
quote: goddamn hun engels is best hoerig slecht ![]() Maar dat nummer blijft gaaf; zeker live toen destijds met de toer van Sepultura was errug cool ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Nou het valt wel mee, zo belachelijk is die text niet HAHAHHAAH, ze hebben nog veel ergere van de eerste LP! maar het is inderdada een heerschnummer ik bala er alleen nog steeds van dat de persecution mania CD (waar dus ook dit nummer op staat vanwege de toegevoegde expurse of sodomy EP) veel te zacht gemastered is je moet je stereo veel verder opendraaien voor een beetje volume (wat natuurlijk bij SODOM hoort!) ![]() ![]() |
|
lol, die is inderdaad te zacht gemastered! Misschien eens mailen om te vragen of ze een remastered editie uit willen brengen met beukend geluid ![]() ![]() |
|
SODOM remasters hmmm zou er niet vies van zijn! ![]() |
|
Sodom is volgens mij ook wel bruut alleen moet ik dus bekennen dat ik enkel maar 1 nummer van ze ken en dat is een cover ook nog, gedaan door Impaled Nazarene, Heeft er iemand hier een lijst met al hun albums, en weet iemand waar ik hun shit kan downloaden ? ![]() |
|
Kijk op www.bnrmetal.com en zoek daar naar sodom "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Bedankt ! ![]() ![]() |
|
quote: Nou Obsessed By Cruelty vind ik hun beste album, samen met Persecution Mania. ![]() |
|
Hehe SODOM ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb ze ergens midden/eind jaren 80 voor het eerst gezien,in een sporthal in Joure,en wat was dat een feest.Heb toen nog een drumstokkie gevangen die nog ergens op zolder ligt.Ik durf niet te beweren dat ik nou echt een reuzesodomfan (scrabblewoord..) ben,maar toch zeker een uiterst vermakelijke band.Persecution mania verdwijnt hier dan ook nog regelmatig in de gleuf ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
VET! in joure!!! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Was destijds samen met LUNACY als voorprogramma. ![]() Zo heb ik overigens KREATOR ook al es gezien.Ook in een uitgestorven dorp in friesland. (zwaagwesteinde) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 17-01-2004 14:53] spelfout weggehaald... ![]() |
|
*valt flauw* Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote:Zeker niet! *hoopt* ![]() |
|
sodom remasters hoeven van mij niet, die oude sound is heerlijk. en daarbij heb ik ze liever op vinyl http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: bij mensen die van kooten en de bie keken brandt er nu een lichtje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Tja,had je maar wat eerder geboren moeten worden hehehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hij had gewoon eerder metal moeten gan luisteren ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: yep hahaha ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |