![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Sodom is en blijft essentieel Duitse Thrash materiaal...persoonlijk favoriet blijft toch het nummer "Agent Orange", heerlijke thrash-riffs! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
*kouwe rilling* doe maar ff snel weer een Sodom plaatje in mijn speler. ![]() |
|
Sodom is best goed. vooral "persecution mania"vind ik goed. wij speelden vroeger altijd "chocoladehagel". Grappig he? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() *chocoladegroupie-gedoe* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Het oude van Sodom is essentieel imho. Zeer belangrijke band. Blasphemer! Ik heb alleen Persecution Mania. 'Christ Passion' vind ik heersend en 'Nuclear Winter' eigenlijk het hele album wel. Je kunt het wel slecht noemen, persoonlijk vind ik het gewoon cult. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
weet iemand mischien waar ik foto's van sodom kan vinden in hun begin jaren dat ze nog van dat mislukte corpsepaint (kontpaint)ophadden verder:Sodom ![]() ![]() ![]() ![]() beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! ![]() |
|
quote: ik kan nix vinden via google. ik zou graag ff de hoes inscannen, maar m'n peecee pikt het niet dat ik plaatjes upload. jammer, misschien iemand anders, die kapsels zijn zo zwaar oké, tom ziet er zeker ook niet uit. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
BOMBENHAGEL!!! + ![]() ![]() Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
ivm met nieuwe modem kan ik weer uploaden, hell yeah! hierbij dus de foto van oer tom angelripper. let wel, we hebben het hier over 1984... maar toch ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Sodom heerscht gvd!! Obsessed by cruelty outbreak of evil persecution mania tapping the vein agent orange zijn allemaal cult! ![]() |
|
quote: kheb liever de band van je icoon en ook dan juist Die lp. maar goed, ik kan best begrijpen dat mensen 't te gek vinden. outbreak of evil en sepulchral voice heb ik met een lang geleden band 2 jaar gecoverd(ofzo), best moeilijk om zo brak te spelen. ![]() ![]() NU BEN IK MALMSTEEN DE 2de..... .....onee, toch niet. hehheh Oud Vuil. ![]() |
|
Ach ja het is gewoon gaaf zonder enorm bijzonder te zijn; en ook ik hoor liever bonded by blood maarja 22 december staan ze, met die 'nieuwe' suffert in denne 013 ![]() |
|
quote: zit jij nu ook al mijn benaming voor kontpaint over te nemen ![]() ![]() ![]() ![]() oja sodom is trouwens geweldig, vooral remember the fallen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum ![]() |
|
Hmmm... Ik las ooit in een aarsschok dat ik alles kon kopen behavel Code Red van Sodom, nu heb ik het stiekum toch gedaan... En ik vind hem best okee... Wat vinden jullie van deze schijf!? ![]() |
|
Sodom op Dynamo 99: Wát een slagveld! ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik heb ze rond 1990 gezien in Unitas in Brunssum, gewoon een zaaltje met 300/400 man. Heerschend concert! De hele zaal begon bij Bombenhagel de Hitler-groet te brengen. Dat vond ik, toen pas 16, wel shockerend. Na die tijd hebben ze snel Ausgebombt gemaakt. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 16-10-2002 10:24] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
In welke volgorde hebben ze hun platen eigelijk gemaakt? ik heb enkel in the sign of evil/obsessed by cruelty = op 1 cd en persecution mania ![]() |
|
"Persecution Mania" en "Agent Orange" behoren tot de top tien van beste thrashplaten ooit, althans naar mijn idee! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Effe goolen, en op de BNR pages staan ze: http://www.bnrmetal.com/groups/sodo.htm ![]() |
|
quote: Jeej!!! daar was ik ok bij, en het heerschte zeker. ![]() |
|
quote:Die staat idd op mn In The Sign Of Evil LP, haha super toch! Ik vidn Sodom pas ècht woest vanaf Persecution Mania (Obsessed vidn ik soms wat sloom) en zo verder met als topplaat Tapping The Vein (Skinned Alive, Wachturm ![]() Ben ooit bij een optreden hier met Tom en co in de pinten gehangen, toen was ik 17 of zo en daar stond ik met met spullen om te signeren, zo zat als iets. Waren ze nog onder de indruk van mijn drinksnelheid. En dit jaar op Wacken stond opeens een koppel naast ons (mn maat bleek die te kennen) en zo'n keiknappe mokkel. Bleek dat Angelripper zijn zusje te zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 16-10-2002 12:22] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Ik heb Live Marooned! Ik zal hem je wel opsturen als we uit die vinyl ruil zijn, hehehe... Mail je me nog es welke IM LP's je nog gevonden hebt!? ![]() |
|
quote:Dat is volgens mij nog steeds BESTIAL INVASION van Destruction, niet kreator, noch Sodom....? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |