|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Napalm in the Morning! |
|
SODOM!!@^% zzz |
|
Ja, Sodom is zeker mijn favo thrash band, binnenkort even M-16 aanschaffen |
|
quote: Hm, zal ik even beluisteren. Hopelijk klinkt hij toch niet te 'zuiver' zoals de laatste Kreator? Je kan me de bout hachelen! |
|
Nenenenenee hij linkt veel rauwer dan de laatste Kreator! Ik vind die nieuwe Kreator overigens ook goed, maar op een of andere manier te melodieus en idd iets te clean geproduceerd. Maar M 16 is echt meer van het oude rauwe geluid, harris johns he HAHAHAHAH! Aan de ene kant jammer dat ze elke keer dezelfde producer gebruiken aan de andere kant weet je wel wat te verwachten. tankard heeft een producenten wissel erg veel goed gedaan vind ik! Ik vind M 16 een beetje slayer achtig klinken! bijv de drums zijn niet getriggerd gewoon een "ëchte" drumsound! |
|
Heb laatst M-16 aangeschaft.. Ik vroeg me af, waarom zijn er 2 verschillende hoesjes van M-16? De ene heeft 2 bonus tracks, en kostte 14,99. De andere heeft helemaal geen bonus tracks en kost 16.99.. |
|
hmmmm ik vind Violent Revolution veel beter dan M16 hoor(niks mis mee) zou denk ik komen omdat ik kreator ook beter vind dat sodom. ik zou daarintegen binnenkort Code Red maar eens inslaan. 1 van de betere sodom albums Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb pas in praag een t-shirt van sodom gevonden van m-16, maar 390 kronen dat is toch bijna niks... What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
quote: Da's nog steeds genoeg. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: En na drie keer wassen issie al verteerd.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Hehe, bij mij is het andersom, ik vind M16 beter dan Violent Revolution, terwijl Kreator ook zwaar heerscht (maar dat wist je al ) Code Red vond ik minder dan M16...maarja..ieder z'n smaak |
|
Zijn er eigenlijk in Rock America te Amsterdam Sodom shirt's te vinden? |
|
quote:Neen. (trust me, als ze er waren heb ik ze ) edit: De Rock America verkoopt over het algemeen alleen maar bootleg-shirts, dus daar heb je weinig aan (zie voorbeeld van Sater ) [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 21-08-2003 12:52] |
|
Bij goddes of desire.. maar daar kan je volgens mij geen maten uitkiezen |
|
Ik vind de oude Kreator super, maar Mille is zo'n verwaand stuk vreten die met elke wind meewaait dat ie een beetje zijn credit bij mij heeft verspeeld! Bovendien vind ik de nieuwe SODOM live CD echt vet gaver dan de Kreator DVD plus DCD die ik laats aangeschaft heb da's best een studiowerkstukje maar klinkt daardoor wel erg vet..... Maar ga dan liever voor de authentiek sfeer van de nieuwste Sodom of destruction live CD's! |
|
Sodom is wel bruut |
|
Goedenmiddag allen, ff een vraagje. Is er toevallig iemand beried en aanwezig om even Agent Orange van sodom op een server te gooien en mij daar dan het adres van te geven?? alvast bedankt. |
|
je kan daar niet zomaar op, bovendien is ie al een tijde buiten gebruik! Ik kan hem wel voor je kopieren, mail me bij interesse! AGENT ORANGE is een supervette thrash kraker! Ik 1ben nog een paarkeer in de weke aan het geniten van ONE NIGHT IN BANGKOK, wat een heerlijke live plaat! gewoon ECHT live, met alle gebreken en bruutheid die daarmee gepaard gaan! Vooral uitvoeringen van "blashpemer", "the saw is the law", "code red" en "among the weirdkong" zijn zo enorm vet! Tof om ook eesn vete nummers uit de minder succeesvolel periode te horen als "masquerade in blood" en "fuck the police", ik heb masquerade alstijd een sterk album gevonden en altijd jammer dat ze daar live niets van speelden! |
|
Ik heb net weer even Persecution Mania van stal gehaald. Wat een simpele en toch doeltreffende plaat is dit! Gewoon lekkere steamroller thrash met her en der wat humor. Ja ik kan het niet helpen maar vind Deutschland, Deutschland tijdens Bombenhagel gewoon humor. Toch maar vaker de jeugd herinneringen ophalen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ach al die thrash aplten uit die tijd klinken zo de productie op Persecurion mania schiet zelfs boven het gros uit alleen wat zacht gemasterd! Electrocution en persecution mania zijn nog steeds twee SODOM klassiekers! Die mini die erbij staat "expurse of sodomy" is ook erg sterk...BOMBENHAGEL HAHAHAHA! Wat een vet nummer, ik zou toch ook het nieuwere werk een checken is erg demoeite waard met name Code Red en M-16 zijn ouderwets sterk! Sodom heeft zich muzikaal natuurljik wel ontwikkeld sinds die tijd maar niet te vel gelukkig! |
|
sodom moet wel snel eens naar nederland toe komen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja maar geloof me begin jaren 90 toen ik een beetje in de thrash en de metal kwam waren er helemaal geen thrash concerten En Sodom wilde ik zo graag zien... maar ze speelden alleen maar in Duitsland, dankzij de opleving komen ze nu weer hier maar ik denk dat de hell comes to your town tour in 2002 voor de eerste keer in 10 jaar of misschien wel meer is! Ik heb ze op de Code Red tour in 1999 wel in de Metal Zone in Wetteren Belgie gezien... Maar in NL speelden ze niet! |
|
quote: Hmmmm, Bonded By Metal bleek ook niet een financieel succes te zijn dus ik zou maar niet te vroeg juichen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja ik hoorde het maar ja 10 bands op de bill is natuurljik ook van de gekke... zeker als je bedenkt dat 6 van dei bands puur zaad waren! 3 a 4 bands is genoeg wat mij betreft 2 a 3! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |