![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi zal eens kijken stond op metal fan ook een gaaf interview! ![]() |
|
Live valt Sodom bijna altijd tegen, In the Sign of Evil hebben ze live nooit echt kunnen verwezenlijken. ![]() |
|
Geweldig nieuws, mooie cover! ![]() |
|
Witchhunter er tijdelijk weer bij?? ![]() ![]() |
|
quote: Hahahaha, en dat is wel zo'n ongelofelijk simpel album. Knap, hoor. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
"The Final Sign of Evil" track listing: 01. The Sin Of Sodom * 02. Blasphemer ** 03. Ashes To Ashes * 04. Witching Metal ** 05. Sons Of Hell * 06. Burst Command 'til War ** 07. Where Angels Die * 08. Sepulchral Voice ** 09. Hatred Of The Gods * 10. Bloody Corpse * 11. Outbreak Of Evil ** 12. Defloration * * bonus tracks ** songs which were on the original version of "In The Sign Of Evil" Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Wanneer komt die uit? ![]() |
|
quote: September. ![]() |
|
quote:Nu spelende ![]() Qua productie en stijl toch wel weer even wennen na de vorige plaat hoor. Maar het idee is zeker wel geslaagd ![]() ![]() |
|
Hoes is knap gemaakt; vast Andreas Marshall. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik zit nu die nieuwe outbreak of evil versie te luisteren, maar het rammelt allemaal nog steeds wel een beetje en dan met name de drums. Zodra de dubbele bassdrum erbij komt, dan...tsja... Hehehe. Maar wel een gaaf initatief, zouden meerdere bands moeten doen, bijvoorbeeld kreator met endless pain en slayer met show no mercy. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
En Beethoven met de zevende ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Beethovuhhh!!! ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
En king diamond met de laatste 2 albums, en dan heel veel galm erover gooien, als in de good old days. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Waarom is het zo gaaf? Ik vind het maar geldopklopperijmeteengoedkoopidee-gedoe. ![]() |
|
Ik vind 't gaver dan gewoon re-releasen. ![]() |
|
quote: Omdat de eerste sodom echt enorm rammelt aan werkelijk alle kanten. Wat op zich ook wel zijn charme heeft, maar een vernieuwde versie, waarom niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Omdat we ook nieuwe nummers kunnen kopen. Noem mij een zeiksnor, maar ik vind het echt een te slecht/goedkoop concept. Ik zou het natuurlijk heel erg leuk vinden als Master's Hammer (bijvoorbeeld) Ritual opnieuw opnemen met een betere productie, maar het is niet nodig! ![]() |
|
Het is idd niet nodig, maar ikzelf vind het wel leuk. Maar eigenlijk heb je wel gelijk, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: De opzet ontgaat je misschien een beetje, destijds wilde Sodom een volledige LP opnemen wat het platenlabel een te grote investering vond daarom werd het een EP'tje. Nu wilden ze de plaat alsnog in zijn geheel opnemen in de originele line up met min of meer dezelfde sound en de ontbrekende nummers (die nog nooit eerder verschenen zijn). Tuurljik rammelt het en Chris Witchunter heeft alleeng zijn vaardigheden van ca. 1989 niet meer door zware alcoholverslaving (daarom speelde hij op wacken niet mee). Maar voor de fans absoluut een geslaagde opzet. Tuurljik kijk ik ook meer uit naar een goed nieuw album maar dit is een leuk tussendoortje. Het leuke aandit concept is nu juist adt ze niet gekozen hebben voor de typische moderne "sneap" sound en dus niet voor de "betere" productie maar juist voor het recreeren van de early 80's sound. en met de ouwe line up van 1984 en dus niet in de (technisch veel betere) nieuwe line up. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 10-10-2007 9:25] ![]() |
|
quote: Ik ben dat niet met je eens, ik heb ze al heel wat gezien daar zaten zowel mindre als betere keren tussen, amar ik heb ze een paar keer in absolute topvorm gezien o.a. 2 jaar trug in Hannnover en vorig jaar in Bochum. In Amsterdam was het geluid helaas abominabel slecht. Op wacken was het ook dik OK IMO. ![]() |
|
Een goed steekhoudend relaas Enforcer, maar toch blijf ik vinden dat het album blijft steken op goede bedoelingen. Ik heb hem uit pure ellende afgezet halverwege Outbreak Of Evil. Ik vind Witchhunters prestaties behoorlijk pijnlijk, ook al zijn ze verklaarbaar. ![]() |
|
quote: ben ikw el gedeeltelijk met je eens al kan ik er ebst van genieten voor wat het is. Maar ik hoor ook liever een "nieuw" SODOM album... Ik kijk iig erg uit naar de nieuwe DVD "Lords Of depravity deel 2" daar deel 1 IMO een van de beste muziek DVD's ooit is. ![]() |
|
Ach ja we zullen ze gaan zien op Arnhem Metal Meeting samen met Satyricon ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |