![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en zonder Tom Angelripper geen sodom "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
heeft sodom dan ooit een cd uitgebracht zonder oompje tom? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 08-01-2004 21:13] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
offtopic, kom eens op msn. ontopic, nee, maar hij is de enige man die men met sodom associeert. De andere bandleden die komen en gaan. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 08-01-2004 21:15] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
nieuw adres zie profiel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Sodom, uberheersch ![]() ![]() |
|
Wat vind iedereen hier eigenlijk van onkel tom? Ik vind ze zwaar heerschen alleen moet je het niet te vaak achter elkaar luisteren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
super gewoon! alledrie feesten geblazen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Hep desperados weer eens op staan, blijft ook fijne muziek. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
maakt niet uit ik vind dESTRUCTION ook geweldig en de oude KREATOR ook, het is eigenlijk onzin om te lullen over wie de beste is... Ik vind M-16 een stuk beter dan "code red" maar dat komt met name door de belabberde drumsound op "code red"... ik vind "M-16" tevens een van de sterkste SODOM albums ever...en dat is knap want de meeste Thrash bands hebben hun sterkste albums toch echt in de 80's liggen.. Ik ben het niet echt eens met dat SODOM na "agent orange" geens terk album meer heeft uitgebracht..."get what you deserve" is superbruut..."masquerade in blood" is afgezien van de zwakke productie ook super zeker het titelnummer.... p[ersoonlijk vind ik "better off dead" en "til death do us unite" wel redelijk zwak..al staan er op "better off dead" zeker wel eene paar klassiekers o.a. "stalinorgel", "the saw is the law" etc.. wat hilarische texten betreft doet DESTRUCTION ook eens stevig woordje mee...dat Engels van Schmier is ook niet echt je van het...maar ja het blijven allemaal Duitsers en WHO F*CKING CARES! De Text van "among teh weirdkong" is best vet trouwens...ik vind dat echt een moderne genre klassieker wat een fucking vet nummer! ![]() |
|
quote: heerscht zekere zeer zwaar, gewoon lekker Duitse Schlager muziek in een vette metaljas, nodigt prima uit tot meezingen onder het genot van een pot gerstenat...heerlijk! ![]() |
|
quote: inderdaad en ik ga toch echt voor kreator op 1.. als we het over die 3 bandjes hebben. verder zijn er ngo genoeg andere duitse helden!!! denk aan assassin, iron angel, living death! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door testement op 09-01-2004 9:41] zzz ![]() |
|
![]() |
|
tja, niet alles geloven wat je leest metal archives word gemaakt door random gebruikers... zzz ![]() |
|
quote:Doe ik ook niet, zeker niet in dit geval ![]() quote:Kijk, dat wist ik dus niet..ik moet zeggen...ze zijn niet echt slim. ![]() |
|
hehe, ik ben dr ook lid ![]() af en toe wat albums toevoegen en dergelijke ![]() zzz ![]() |
|
welke? btw grinder is een vette duitse hak band ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Ben nu Sodom - Sodomy en Lust aan het luisteren ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb de digipack van M16. Staan 2 unreleased bonus nummers up uit de begin jaren van Sodom. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
VEEL SODOM CD'S NU SLECHTS 7.50 BIJ DE LARGE ![]() ![]() *gaat M-16 bestellen* ![]() |
|
quote: ik bedoelde met het hilarische niet hun engels, maar ik bedoelde juist de duitste teksten van sodom, als je een beetje duits kan en je de tekst van die stumme ursel of wachturm leest lach je je kapot ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Oh ja die zijn zeker hilarisch HAHAHA over een vent die het al ene tijd met een opblaas pop doet omdat ie geen echte vrouw kan krijgen AHHAHAH! gaat ie eindelijk met zijn zuurverdiende geld naar een hoer, die hem vervolgens uitlacht HAHAHHA! Echt lache ja....der wachturm is semi serieuze aanklacht tegen jehova's...vroeger verbrandde Tom Angelripper altijd een "wachtturm" op het podium...het lijfblad van de jehovah's! Grinder is inderdaad ook erg vet...en ASSASSIN, maar vooral HOLY MOSES is erg de moeite waard zeker de "finished with the dogs" CD! VENDETTA wordt vaak vergeten maar was muzikaal toch echt hoogstaand vergeleken met vele van die andere bandjes! denk aan "brain damage" en "go and live" albums! ![]() |
|
i forgot that one ![]() vendetta heerscht! ![]() zzz ![]() |
|
ja Vendetta is supervet! maar ook DARKNESS en PROTECTOR zijn gaaf...ARTILERY al is het een Deense band heerscht ook de pan uit! ![]() |
|
quote:Black, jaha, wsl uit de eerste regels van dat nr Blasphemer, zijnde "Black Metal is the game I play" blabla Trouwens dit topic zou over Sodom moeten gaan, niet over Deense bands ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 10-01-2004 16:12] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |