|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ja hier nog een...SDI rult! |
|
ik heb zin in een potje Sodom en dan live |
|
ze zijn bezig met een nieuwe DVD en een nieuw album, maar de DVD zal eerst uitkomen, ik begreep dat ie voor kerst al af had moeten zijn maar da's niet gelukt! SODOM is altijd zeer spaarzaam met info, Tom is niet zo'n internetfanaat en het ikan zijn dat ze op dit moment een nieuw album aan het inspelen of afmixen zijn.. Ineens is het er da's meestal zo bij SODOM, ze hebben op de live plaat al een nieuw nummer geplaats en die plaat is al twee jaar geleden opgenomen dus zze zullen best een eind gevorderd zijn! |
|
en ik heb die kreator/sodom/destruction tour gemist. zzz |
|
LOL ik niet! 2 keer gezien zowel in Zaandam als in de 013! en de Code Red tour ook gezien in de Metal Zone in Wetteren....en op Dynamo 1999! De laatste keer daarvoor dat SODOM in de buurt speelde was in 1994 op het metal bast festival in Coevoorden en toen was ik nog relatief jong en heb het helaasch gemist ondanks dat ik graag was gegaan! Sodom heeft dus zeker 5 jaar achtereen niet in NL gespeeld.. |
|
dat was je eigen schuld ruud |
|
Door die klotetreinen had ik sodom niet kunnen zien "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heb gisteren Mortal Way of Live en Masquerade in Blood aangeschaft... heb nu bijna al hun albums. Heerschband |
|
In Joure zeggen we altijd: Ben je voor Sodom?...dan ben je zoooo dom Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Dus je hebt Sodomania ook? En Marooned? |
|
quote: 't is geen voetbalclub quote: Sodomania niet, Marooned (live) wel [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 15-01-2004 8:44] |
|
Dan heb ik een cd die jij niet hebt, bieden maar! (geintje, je denkt toch niet dat ik serieus dat ding weg doe? je t-shirt is onderweg trouwens ) |
|
Sodomania is een JApan only CD die zelfs ik niet heb! Zit er al een tijd achteraan, mara er staat geen exclusief materiaal op ofzo alleen eenbest of van the early years... Ik heb wel een aantal verschillende persinfgen van AGENT ORANGE.. 1. de standaard SPV persing 2. de misdruk met vage Duitse Rock erop 3. de Japanse Teicheku persing 4. de USA Roadracer persing 5. de 2 pic LP filmbox |
|
quote:Serieus niet? Hahahaha gaaf! quote:dzouwe van hier HAD hem muhahaha! quote:Die heb ik ook over die misdruk: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2073 die toevallig? Lijkt me wel heel gaaf om te hebben, maar verder niets boeiends lijkt me |
|
serieus heb je de teickeku persing van Agent Orange?? dat ding is fukking zeldzaam! hey ik heb bij de Maniacs vergadering afgelopen zaterdag het gehad over het niet contact opnemen met aspirant leden...ik zal stefann nu direct benaderen en dan zal ie hopelijk WEL contact opnemen! |
|
quote:40 euro voor betaald! Maar het is het waard! quote: |
|
GEEZ dat is een hoop geld man....zeker daar je nog maar student bent, je moet wel ene grote SODOM fan zijn! ik heb er ook aardig wat voor neergeteld maar ik kan het nu effe wat makkelijker missen... Ik heb ook de Japanse Teicheku versie van persecution mania.. Ik heb een keer een originele USA persing van de IN THE SIGN OF EVIL MCD gezien ZONDER obsessed by cruelty erbij....dat ding ging over de $ 250! |
|
quote:Ik loop niet voor niets met een Agent Orange backpatch! quote:god-allejezus-gristus! 250 dollar? Dan kan ik het dus wel schudden om dat ding ooit te bemachtigen (of ik moet dan na m'n opleiding een extreem goede baan vinden!) |
|
HAHAH of je loopt ertegenaan bij de plaatboef voor 5 EURO...het is me wel eens gebeurd met zeer zeldzame CD's! Ik wil altijd een "mortal way of life" T shirt hebben maar die zijn ook bijna niet te krijgen! |
|
Mortal Way of Life overtreft imo One Night in Bangkok! En ook ik kom geregeld rare cd's tegen voor leuke prijsjes! Van dzouwe had ik sodomania voor 7,50 gekocht geloof ik! hahaha, mazzeltje! |
|
quote: Ik heb in the Sign of Evil / Obsessed by Cruelty nu dubbel, kun je ook hebben voor die prijs |
|
quote: Ik vraag me af: wat heb je eraan?? Meer betalen voor minder Echt wat voor freaks... gelukkig heb ik dat met geen enkele band [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 15-01-2004 11:03] |
|
quote:Dude, ik heb bijna alles al |
|
quote: Nou dat ben ik niet helemaal met je eens, Mortal Way of Life is behoorlijk bout, maar wel echt live IIG.....dze bspelen behoorlijk brak...HAHAH die video is ook wel cool... maar kan niet wachten op de neiuwe DVD, de live at teh zeche carl video is ook tof.. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |