IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Carcass Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-03-2009 21:23 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2009 20:54 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die swansong vond ik juist niks.


Hehe, die heb ik al niet eens meer gecheckt.

@Pippi: jij wel.


Bareuh...


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-03-2009 21:26 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Nee, swansong niet meer.
Maar misschien toch nog eens luisteren. Ik lustte vroeger ook geen zuurkool....


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-03-2009 21:28 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Die Swansong vind ik te gek, hehe. Ik vind eigenlijk alleen Heartwork geen gave plaat van ze, die eerste vind ik eigenlijk ook niks, maar die is weer briljant door de enorm beroerde productie.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-03-2009 21:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik bedoelde eigenlijk je laatste post. Je mag nog wel zo'n klap in je gezicht, hoor.


Bareuh...


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-03-2009 21:30 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

(Ja, blond hè.)

Maar euh, zo'n klap sla ik niet af! Bel jij Carcass even?

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 09-03-2009 21:31]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 09-03-2009 21:35 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

"Heartwork" is een prima plaat. Overgewaardeerd ja maar bevat zeker een aantal puike liedjes.
"Swansong" was matig met een paar leuke nummers. "Reek of putrefaction" is inderdaad ook geen vetpot. Wel legendarisch maar het rammelt nog aan alle kanten.
Met "Symphonies of sickness" maakte men een reuzesprong en met "Necroticism" leverde men hun muzikaal meest rijpe plaat af.

Zal het zaterdag wel beleven. Met lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2009 21:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 maart 2009 19:00 schreef VM Saldiac het volgende:
.. een ouwe band die zgn. exclusieve shows beweert te geven om vervolgens doodleuk diezelfde exclusiviteit (sp?) aan de kant te schuiven voor meer optredens en $$$.

Zeker niks mis mee met geld verdienen maar speel het dan open en eerlijk i.p.v. al die fans te bedonderen.

Stiekem ben ik wel blij dat ik Carcass ga zien in een zaal i.p.v. op een groot Europees festival.


Integriteit is mooi en belangrijk, maar die dates kunnen toch later gewoon bijgeboekt zijn? En wat is er mis met een oude band? Wat mij betreft verdienen ze elke $$$ die ze met deze tours maken en niet alleen voor Ken (die het vast hard kan gebruiken): het is nl. een briljante band waarbij iedereen zijn eigen favoriete plaat heeft (Symphnoies, Necroticism & Heartwork vind ik tijdloze klassiekers) en is wat mij betreft deze erkenning waard.

Gewoon gaaf dat ze weer te zien zijn -en live ook echt erg goed- en er misschien zelfs een nieuw album komt (als Bill ook wil tenminste) en vind je het allemaal niet kunnen dan negeer je het toch gewoon ipv ze in een zaaltje -of waar dan ook- te gaan opzoeken?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-03-2009 22:48 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2009 21:35 schreef VM Saldiac het volgende:
"Heartwork" is een prima plaat. Overgewaardeerd ja maar bevat zeker een aantal puike liedjes.
"Swansong" was matig met een paar leuke nummers. "Reek of putrefaction" is inderdaad ook geen vetpot. Wel legendarisch maar het rammelt nog aan alle kanten.
Met "Symphonies of sickness" maakte men een reuzesprong en met "Necroticism" leverde men hun muzikaal meest rijpe plaat af.


'Vind jij', bedoel je toch? Of als jij het zegt, is het zo?...


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 09-03-2009 23:00 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2009 22:48 schreef Psycho Pippi het volgende:
'Vind jij', bedoel je toch? Of als jij het zegt, is het zo?...

Ik druk mij uit in feiten.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 09-03-2009 23:05 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2009 21:59 schreef Mutilator het volgende:
...
Gewoon gaaf dat ze weer te zien zijn -en live ook echt erg goed- en er misschien zelfs een nieuw album komt (als Bill ook wil tenminste)...

Had deze zelfde Bill een tijd geleden niet in een interview gezegd dat deze er misschien wel komt. Staat mij iets van bij.
En het optreden vorig jaar in Leeds was een van de betere optredens (zon niet de beste) die ik vorig jaar heb gezien.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-03-2009 23:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 maart 2009 21:59 schreef Mutilator het volgende:
Integriteit is mooi en belangrijk, maar die dates kunnen toch later gewoon bijgeboekt zijn? En wat is er mis met een oude band? Wat mij betreft verdienen ze elke $$$ die ze met deze tours maken en niet alleen voor Ken (die het vast hard kan gebruiken): het is nl. een briljante band waarbij iedereen zijn eigen favoriete plaat heeft (Symphnoies, Necroticism & Heartwork vind ik tijdloze klassiekers) en is wat mij betreft deze erkenning waard.

Gewoon gaaf dat ze weer te zien zijn -en live ook echt erg goed- en er misschien zelfs een nieuw album komt (als Bill ook wil tenminste) en vind je het allemaal niet kunnen dan negeer je het toch gewoon ipv ze in een zaaltje -of waar dan ook- te gaan opzoeken?
Ik vind het bijzonder tof om te zien hoe ze Ken er nog steeds bij betrekken en hem zelfs nog steeds bij elke show zijn gage te betalen. En Ken zelf vind het ook prachtig om nog steeds van het circus deel uit te mogen maken. Ik ben blij dat ik hem bij LFTS nog even de hand heb mogen schudden.

En ik wil verdomme meer shows hier in de buurt dan enkel Waldrock



VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 10-03-2009 0:02 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2009 23:10 schreef Judge M. het volgende:En ik wil verdomme meer shows hier in de buurt dan enkel Waldrock

Hier in de buurt is toch Eindhoven voor jou?

De komende tijd o.a. Carcass, Cynic, Suffocation, Decrepit Birth en Obscura zien.
Nog voordat MDF plaatsvindt.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-03-2009 0:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 maart 2009 0:02 schreef VM Saldiac het volgende:
Hier in de buurt is toch Eindhoven voor jou?



VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 10-03-2009 0:19 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Voor NL maatstaven is Waldrock niet echt in de buurt, toch?

Voor de Carcass show zal ik in totaal zo'n 5 uur karren.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-03-2009 0:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 maart 2009 21:28 schreef Sjaakie het volgende:
Die Swansong vind ik te gek, hehe. Ik vind eigenlijk alleen Heartwork geen gave plaat van ze, die eerste vind ik eigenlijk ook niks, maar die is weer briljant door de enorm beroerde productie.


Ik vind Swansong klinken als Carcass goes Megadeth; wel goed op zich, maar voor Carcass wel erg braafjes.

quote:
Op 9 maart 2009 23:05 schreef Buried_Alive het volgende:
Had deze zelfde Bill een tijd geleden niet in een interview gezegd dat deze er misschien wel komt. Staat mij iets van bij.
En het optreden vorig jaar in Leeds was een van de betere optredens (zon niet de beste) die ik vorig jaar heb gezien.


Yep, Bill heeft het laten doorschemeren idd, maar nog niets definitiefs..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 15-03-2009 17:01 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Gisteravond dan eindelijk Carcass live gezien en het moet gezegd worden: puik optreden.
Niet zo overweldigend als At The Gates op Graspop maar heb weinig te klagen.

Bill Steer houdt z'n gitaar trouwens wel erg dicht op z'n lichaam in een kleinere hoek dan de meeste gitaristen. Z'n hippiebewegingen waren wel grappig om te zien. Alleen z'n solos waren flut. Wel deed ie in een paar nummers ook wat vocalen, wat aardig ging.

De setlist bestond uit heel veel "Necroticism" nummers, stuk of 4 van "Heartwork" en nog wat oudjes (o.a. "Exhume to consume") en natuurlijk "Keep on rotting...". Oftewel, een soortgelijke setlist zoals ik al vaker gelezen had sedert de reunie.
In totaal zo'n anderhalf uur herrie.

Geen Ken maar dat vond ik ook wel goed zo.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-03-2009 17:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

kut setlist dus.next!


Fuck the world and fuck you


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 15-03-2009 17:59 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2009 17:07 schreef mental het volgende:
kut setlist dus.next!

Geen liefhebber van "Necroticism"? FAIL!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-04-2009 18:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Carcass heet tegenwoordig carcass met de ss'en van de schutzstaffel? Weird?

http://www.myspace.com/carcass


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2009 18:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

van KISS toch?



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-04-2009 18:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tsja, dat neem ik dan maar aan, dus dat het een geintje is.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-10-2009 21:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-10-2009 21:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 9:50 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

die bjork moeten ze ook doodknuppelen, wat een stinkhoer


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2009 10:23 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 9:50 schreef invictis het volgende:
die bjork moeten ze ook doodknuppelen, wat een stinkhoer


Dan past ze volgens Heiden in het lekkere wijven topic...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-10-2009 10:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Die frigide huppelkut. Nooit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen