|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Reek en Symphonies blast ik graag door de boxen...HARD! Soms wat demo/unreleased spul... bah lekker vies! Suck my piss |
|
*pinkt traantje weg* Wat een omschrijving!!! Dat moet ik horen! |
|
Ik heb hier een CD-R liggen met een Carcass-concert uit 1991 in Ohio maar er was geen tracklist bij en ik hoor niet echt goed welke nummers ze spelen. Reek Of Putrefaction en Regurgitation Of Giblets heb ik al gevonden maar de rest nog niet. Weet er iemand misschien meer over het bestaan van deze 'bootleg'? |
|
fuck carcass en check Impaled en Ghoul; waardige opvolgers al dan niet zelfs beter (en ja ik ben onwijs carcass geil 1e klas, ook een paar keer mogen zien) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Fuck Carcass zeg je Heiligschennis!!!!!!! Carcass is en zal altijd geniaal blijven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tering Impaled en Ghoul zijn echt heel gaaf!! GhoulAttaaaaack !!! |
|
aborted doet me af en toe ook wel een beetje aan carcass denken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Heee, niet te gek he!!!! |
|
Idd. En ik heb ze 1X live gezien. Kelere, wat was dat gaaf, zeg. |
|
Stelletje blasfemen! Inderdaad een band waar niet aan te tippen is. Ik heb het altijd geniale muziek gevonden. Ik heb ze in 1990 of 1991 live gezien, toen ze net Symphonies of Sickness uithadden. Wat een heerschend concert was dat, grote dia-projecties op de achtergrond en maar 100 man publiek ofzo, want ze waren nog niet echt doorgebroken, hoewel Exhume to Consume wel een keer of twee bij Vara's Vuurwerk was gedraaid. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ja ja , carcass is ook echt uber uber geil 1e klas, maar carcass is niet meer soort van. Maar aan de andere kant heb je dus wel Impaled en Ghoul die los gaan, en goed los Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Juist hier sluit ik mij bij aan |
|
quote: Heartwork is heel erg ok en Swansong te clean; deed mij meer aan Megadeth denken juist...bij Carcass gaat het juist om het werk daarvoor....pioniers! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Trouwens is die eerste demo "Flesh Ripping Sonic Torment" nog verkrijgbaar? Ik heb hier allang de MP3's maar die zijn overduidelijk van een grijsgedraaide tape afgehaald (VEEEL laag en bijna geen hoge tonen, veel ruisssssssjjjjjjj). |
|
volgens mij zag ik laatst bij boudisque een cd met alle demoshit erop... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: ja, op deze cd deze wel; Flesh ripping symphony heet dit ding. Niet heel moeilijk te vinden. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-06-2005 9:48] Suck my piss |
|
Zit weer eens wat dingen van Reek of Putrefaction te luisteren. Heerschende herrie! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Thanx! Meteen besteld. |
|
Carcass heerscht |
|
quote: Dat was in het noorderligt, hoor ik net vn mijn eega, maar dat was volgens mij met de heartwork tour, maar ze speelden erg veel ouwe nummers. Kom ik net tegen, wat fucking GEWELDIG!!! http://www.youtube.com/watch?v=P0h25BWAp18&search=metal |
|
quote: wel grappig om te horen wat toen door ging voor een blastbeat (al vind ik ze tegenwoordig wel teveel triggeren wat niet te goede komt van het geluid...) |
|
valt toch wel mee? |
|
Een waar fenomeen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Jeff Walker und die Fluffers - Welcome To Carcass Cuntry Hehehe, mississippi. http://www.myspace.com/ingrindwetrust |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |