|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Carcass <3 Ik moet alleen nog een shirtje van hun hebben en dan ben ik helemaal blij |
|
quote: genital grinder, pyosified, exhume to consume ruptured in purulence.. hmmm ik hoop juist extra veel extra oude zooi! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: hee babysnolletje, ik heb misschien in de kast nog een te klein shirt... zou even moeten zoeken dan In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Shirtjes van ze zoek ik ook; name your price The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehehe, ik heb volgens mij alleen maar te kleine shirts en een sweater of 2 van hen. En ik ben niet groot. Alleen die ls die pazuzu ook heeft is lekker groot. Oud spul allemaal, maar ik zeg alvast van te voren, ik doe het niet weg. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 18-09-2007 22:23] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Gaaf spul! Sowieso beter dan die duizenden reprints The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
superruig!! ik ben benieuwd! |
|
Ik heb er iig goed vertrouwen in; ze kunnen op deze manier goed cashen (zal wel oa Wacken 2009 worden) en kunnen daarmee ook Ken Owen sponseren die dat gezien zijn medische toestand vast goed kan gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-09-2007 23:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik hoop inderdaad dat het onder andere wordt en niet van die klotegein als met de Possessed tour die door Wacken werd afgekocht. Ik wil Carcass heel graag eens een keer zien maar ik ga er niet speciaal voor naar Wacken. |
|
Ik wel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hahaha, ik ook wel, net zoals met carnivore. Maarre, hoezo afgekocht qua possessed? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Possessed zouden een korte Europese tour van een week of 2 gaan doen met o.a. Pentacle. Ik heb het daar nog een paar keer met Wannes over gehad en die had er veel zin in en was er hard voor aan het werk en wilde de tour ook zeker naar Eindhoven halen. Toen kwam Wacken om de hoek kijken en boden Possessed een dusdanig hoog bedrag zodat de tourplannen naar de prullebak verwezen werden. |
|
Ja joh... Ik wist niet dat dit soort praktijken bestonden. Jammerlijk! edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 19-09-2007 17:39] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Grote kans dat dit ook met Carcass gaat gebeuren, want afgelopen jaar zat Wacken ook al achter Carcass aan meen ik ergens opgevangen te hebben; jammer van zo'n tour, maar ik gun ze het geld wel; hun meesterwerkjes zijn het waard; zeg maar het niveau van 'the gift that keeps on giving': platen blijven gewoon boeien... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Gewoon net als Sacred Reich ook gewoon het clubcircuit aandoen! |
|
quote:Hopelijk niet, maar als het wel het geval is dan maar naar Wacken. |
|
Carcass zou ik liever in een zaal zien dan op Wacken, maar als 't de enige mogelijkheid is dan ga ik wel weer een week stinken in de Noord-Duitse rotzooi. Qua nummers neem ik aan dat 't doorsnee van de hele discografie zal worden. Lijkt me ook terecht, hoewel ik zelf niet zo heel veel met "Reek..." kan. Als er een CD overgeslagen zou worden, lijkt me dat eerder Swansong, hoewel ik die zelf dus weer erg vet vind. Maar goed zo heeft iedereen natuurlijk zijn favorieten... |
|
Ik zal verre van de enige zijn die ze meermaals eerder heeft gezien (1990 met Gorefest, daarna Gods of Grind tour en de tour van Heartwork met Mike Hikey op gitaar), maar ik ben bang voor een 'Anthrax-ervaring'. Leuk ze weer eens te zien in een oude line-up, goed gespeeld ook, maar het is het dan 'toch net niet meer' en dan ook achterblijven met het gevoel van "het had eigenlijk 'toen' moeten blijven en dit schaadt alleen de herinnering'. Sowieso als ze dan tóch gaan spelen, stel ik de aanwezigheid van de heer Owen meer op prijs dan die van de heer Amott, die maar op 2 van de 5 platen heeft meegespeeld. |
|
Zou vet zijn Carcass live nog een keer te aanschouwen. Altijd groot fan van, zeker Necrotism/Heartwork spul. Heb ook nog ee oude longsleeve van de gods of grind tour hier hehe eens kijken of dat ding nog past But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
@neefherbert: Heer Owen is alleen fysiek niet in staat het oude niveau te evenaren en Mike Amott is de initiator, dus ik vrees dat je wens niet reeel is... Of de ervaring tegenvalt tov vroeger is ook erg persoonlijk; wat daarnaast telt is dat mensen die ze toen gemist hebben alsnog de kans krijgen hen mee te maken; dát is sowieso een meerwaarde. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-09-2007 13:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: I know. Maar ik wens het tóch. Carcass zonder Ken is toch iets als Dark A. zonder Gene hè. Het zou geweldig zijn als Ken 1 of 2 nummertjes live kon doen. quote:tuurlijk, ontken ik ook niet. en ik vind ook dat iedereen Carcass gezien moet hebben |
|
Ik neem aan dat als er clubshows komen dat dat zalen van het formaat Effenaar gaan worden op zijn minst. Ik blijf het hopen in elk geval |
|
quote: "I still hope that he, if we do a tour, will travel with us and play a couple of songs each night." Laten we het idd hopen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Effenaar ja, daar gaan we eventjes wel op z'n minst van uit Geen Possessed praktijken meer inderdaad. Ik had liever de tour met Pentacle, Sadistic Intent en Mortem (peru) gezien dan één show op wacken, fucking hell...dat was me een show geweest... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |