|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Super plaat! . But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Net een interview voor Wings Of Death gedaan met Jeff Walker over Carcass en nieuwe plaat. Checkt! http://www.wingsofdeath.net/Interview-Carcass Le Mistral is de shit ! |
|
Goed interview. Interessantere vragen dan elke doorsnee Aardschok-interview. Wel spijtig dat ze met Amon Amarth op toer gaan, die band zeg met niet zo veel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Thnx! Le Mistral is de shit ! |
|
Goed want informatief interview! Swansong insteek is leuk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goed interview, ik heb het met plezier gelezen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
+1! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gewacht tot de cd op de mat is gevallen en vandaag is ie er eindelijk Tot nu toe een erg tof schijfje, al mis ik wel een beetje scherpheid aan de sound. Verder wel toffe nummers die lekker doorrocken. |
|
Goed interview inderdaad, maar ben ik de enige die het zo ongelofelijk kut vind om witte tekst op een donkere achtergrond voor een lange tijd te lezen? |
|
quote: +1 Blijft een eindje op het netvlies zitten. |
|
Ik zie zm topics van 10 jaar en eerder nog steeds op m'n netvlies. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-09-2013 6:55] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Godver, wat ontzettend lekker! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zou ik heel graag weer een keertje live zien. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Absoluut! Dit is van september dit jaar. HD en goed geluid en goede beelden. Wát een kut publiek, btw. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-11-2013 1:25] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kirk presenteert een nieuw clipje: Nice bassdrum footie [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-12-2013 16:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Handig zo'n extra voetje... Klinkt lekker... Nieuwe album maar eens checken dan... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Zo'n zonnebril is ideaal om niet te laten zien hoe erg je een tekst zit op te lezen. Dát zouden meer mensen moeten doen Blijft wel een verdomd lekker nummertje! |
|
Gaaf gedaan, die clip. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt nu als een track uit een jaren '70-plaat van Yes. |
|
Uit het at the gates topic: quote: Nou ja, de blast beats en de lage grunts zijn terug van weg geweest. Over dat terug naar de roots, ik had dit gelezen: "Regarding the direction of the new CARCASS album, Walker previously stated: "We've taken stylistic cues from all the albums because it's in our blood, but it's no rehash or mess of ideas. I think it sounds almost like the missing link between the third and forth albums but with some groove in there." https://soundcloud.com/decibelmagazine/carcass-zochrot-db034 Nieuw nummer, wat op een flexi disc van een blad staat. Beetje te groovy voor mij, klinkt wel weer verdomde goed, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nummer is gaaf. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Van alle albums? Ik hoorde bar weinig kenmerken terug van Reek en Symphonies. Maar dat hoeft ook niet. Carcass heeft al heel lang geleden plaats gemaakt voor andere goregrind bands. |
|
-verkeerde topic- [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 28-01-2014 21:21] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het instrumentaaltje 1985 komt ook uit dat jaar. Verder vind ik het muzikaal eerder een mix tussen Necroticism Heartwork en Swansong. Prima album met smaakvol gitaarwerk, maar het was onrealistisch als mensen er nog grind van verwachtten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |