IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Carcass Vorige pagina | Volgende pagina
Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 20-11-2004 13:45 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 13:17 schreef neefherbert het volgende:
niet helemaal waar. op die plaat 'zingen' ze alledrie nog. (...)

Wat heet, zelfs Colin R. doet hier en daar een duit in het zakje.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 14:17 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Maar als je je verdiept in Carcass, en ik durf mezelf een ziekelijk fanatieke fan te noemen, dan moet je toch wel zeker Symphonies of Sickness , Necrotocism en Heartwork in je collectie hebben.

Reek of Putrefaction kan ik dromen, maar ik merk dat menig deathmetal fan deze grindcoreklassieker niet zo weet te waarderen. Zelfde geldt voor 'Swansong' . een goede plaat, maar eigenlijk meer een death 'n' Roll album zoals Blackstar het voor ogen had dan dat het nog een Carcass album te noemen is. Ik kan er wel van genieten, maar ja...



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 22-11-2004 23:30 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

sinds van de week die blackstar cd in mn bezit en hijis ( op die toeter na) errug lekker


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-11-2004 23:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Carcass verslaafden moeten gewoon Impaled gaan luisteren!
daar waar Carcass flopte doet Impaled het juist waanzinnig goed, hails!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-11-2004 0:03 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

descend vond ik ook wel een goed carcas alternatief, maar dan meer voor den ouwe meuk


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 23-11-2004 17:19 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2004 23:45 schreef invictis het volgende:
daar waar Carcass flopte


ik kan me niet herinneren dat ze ooit flopten...

maareh, voor de liefhebbers van hun eerste twee albums is natuurlijk Haemorrhage de absolute aanrader!


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-11-2004 21:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 17:19 schreef neefherbert het volgende:
ik kan me niet herinneren dat ze ooit flopten...

maareh, voor de liefhebbers van hun eerste twee albums is natuurlijk Haemorrhage de absolute aanrader!



nou excuseer swansong is niet echt een klapper van de week


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 23-11-2004 21:41 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 21:09 schreef invictis het volgende:
nou excuseer swansong is niet echt een klapper van de week


Feit, veruit hun minste album. maar daar ze al uit elkaar waren voordat die plaat uitkwam, kon het moeilijk een flop zijn.


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-11-2004 21:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 21:41 schreef neefherbert het volgende:
Feit, veruit hun minste album. maar daar ze al uit elkaar waren voordat die plaat uitkwam, kon het moeilijk een flop zijn.



hmmz je weet donders goed wat ik bedoel ten tijde van Necrotism


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 23-11-2004 21:52 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Laat ik het zo stellen: ik was erg blij dat ze al uit elkaar waren toen (uiteindelijk) Swansong uitkwam, anders was ik ernstig teleurgesteld geraakt in mijn destijds favoriete band. De genialiteit van Symphonies en Necroticism werd in de verste verte niet benaderd.

Maar goed, als losstaande plaat, zonder daarbij aan het allmighty Carcass te denken, is Swansong echt zo gek nog niet. Het is alleen gewoon een Blackstar album


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-11-2004 21:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

dat bedoel ik, dat is de Carcass die ik te gek vond, maar Ipaled gaat dus vrolijk in dat straatje verder en dat doen ze verdomde goed; zelfs hun carcass covers zijn geniaal


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-11-2004 22:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Op Heartwork staan anders ook nog wel een paar geweldige nummers met geweldige riffs!

En vergeet de tools ep niet, met het nummer Hepatic Tissue Fermentation II.

I op die comp.lp was al geweldig, maar deze versie.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-03-2005 0:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is het mensen opgevallen dat Jeff Walker weer her en der opduikt als vocalist op deathmetal gigs?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 03-03-2005 12:04 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Klopt ja, leuk te zien dat ie toch weer actief wordt in de metalscene. Carcass rules en Heartwork is een geweldig album.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-03-2005 13:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 november 2004 14:17 schreef neefherbert het volgende:
... 'Swansong' . een goede plaat, maar eigenlijk meer een death 'n' Roll album zoals Blackstar het voor ogen had dan dat het nog een Carcass album te noemen is. Ik kan er wel van genieten, maar ja...




Dit album deed me toendertijd nogal aan Megadeth denken trouwens...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 03-03-2005 17:14 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 3 maart 2005 12:04 schreef Disciple het volgende:
Klopt ja, leuk te zien dat ie toch weer actief wordt in de metalscene. Carcass rules en Heartwork is een geweldig album.


uhuh.........



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-03-2005 18:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik heb laatst Carcass - smell the carcass gekocht, maar die vind ik niet zo.. ik vind het veel te sloom en te saai. Na een kwartier luisteren ben ik er echt niet meer bij.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-03-2005 18:04 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Na een kwartier of 20 minuten moet je dan juist beginnen met luisteren...
Cd eindigt met het oudere materiaal



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-03-2005 19:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 18:04 schreef Myth of Fury het volgende:
Na een kwartier of 20 minuten moet je dan juist beginnen met luisteren...
Cd eindigt met het oudere materiaal

Ok. Morgen een herhaling dan


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2005 19:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat blijft Symphonies of sickness toch een heerlijke plaat, hij draait nu alweer z'n 4de rondje en wat is Reek of putrefaction toch van invloed geweest op de hedendaagse grindcore; hetgeen meteen zegt dat ultra rochelende grindcore zich bitter weinig heeft ontwikkeld sindsdien; ik vind het tegenwoordig vooral eentoninger geworden en stukken minder creatief.

Ik las trouwens in de Aardschok vorige maand dat Jeff Walker een album gaat uitbrengen mmv Bill Steer en Ken Owen, maar niet onder de naam Carcass.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2005 19:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 27-05-2005 23:35 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 27 mei 2005 19:00 schreef Mutilator het volgende:
Ik las trouwens in de Aardschok vorige maand dat Jeff Walker een album gaat uitbrengen mmv Bill Steer en Ken Owen, maar niet onder de naam Carcass.
Zal niet naar oude Carcass klinken..misschien wel helemaal niet naar Carcass, maar ben wel benieuwd



Susan
Usericon van Susan
Posted 28-05-2005 9:01 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 19:00 schreef Mutilator het volgende:
Wat blijft Symphonies of sickness toch een heerlijke plaat, hij draait nu alweer z'n 4de rondje en wat is Reek of putrefaction toch van invloed geweest op de hedendaagse grindcore;


Helemaal met je eens! Carcass is in mijn mening gewoon een van de meest toonaangevende bands die er zijn (geweest).
Symphonies of sickness is uniek!!!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-05-2005 9:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2005 9:01 schreef Susan het volgende:
Helemaal met je eens! Carcass is in mijn mening gewoon een van de meest toonaangevende bands die er zijn (geweest).
Symphonies of sickness is uniek!!!
Helemaal mee eens


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 28-05-2005 12:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Carcass was mn 1e deathmetal en jah kvind Heartwork nog steeds . Oudere shit heb ik wel maar nooit echt veel geluisterd. Swansong is me te veel Maiden (zal wel door Harris komen..).


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-05-2005 12:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Carcass - Reek of Putrefaction blijft de meest heersende plaat voor in een busje naar wacken waarvan de radio zo gaar is dat je toch al voornamelijk ruis hoort en je hem op vol volume moet zetten wil men achterin nog iets horen en je dus als chauffeur compleet wordt weggeblazen door een enorm gaar vervorm geluid met af en toe wat gegorgel erdoorheen wat voor vocals moet doorgaan evenals het gitaargeluid wat compleet verstoord door die boxjes kwam..


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen