|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Ik hoor nu pas die bonus nummers. Sjeezzz. Dat laatste stuk VIESPEUK!!! |
|
https://noisey.vice.com/en_us/article/rank-your-records-bill-steer-looks-back-at-carcasss-six-studio-albums Leuk leesmateriaal! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik doe ook een Steertje: 1. Necroticism - Descanting the Insalubrious 2. Symphonies of Sickness 3. Heartwork 4. Surgical Steel 5. Reek of Putrefaction 6. Swansong "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Idem 1. Surgical Steel 2. Symphonies of Sickness 3. Reek of Putrefaction 4. Necroticism - Descanting the Insalubrious |
|
1. Necroticism - Descanting the Insalubrious 2. Symphonies of Sickness 3. Heartwork 4. Swansong 5. Reek of Putrefaction 6. Surgical Steel |
|
quote: Tig jaar leeftijdsverschil en bijna dezelfde lijst, hehe, geinig! Ik zou swansong moeten herbeluisteren, ik heb werkelijk geen idee meer hoe die klonk. Maar ik weet nog wel goed dat ik het toen iig he-le-maal ruk vond. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik vind Swansong super. Super super super! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Vergeet niet te lezen! Ik begrijp dat zodra er een lijstje geplaatst wordt, iedereen even de weg kwijt is. Hou die focus, mensen! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Interview gelezen, erg leuk. 1. Swansong 2. Symphonies 3. Necroticism 4. Surgical 5. Heartwork 6. Reek Eigenlijk horen Heartwork en Reek omgedraaid te zijn, maar dankzij dat ik gewoon niet hoor wat er op Reek.. gebeurt krijgt deze de laatste plaats. |
|
quote:Hij begint bij zes. |
|
Had ik ook kunnen doen, maar dan eindig ik op 12. Een omgekeerd steertje dus. Leave No Steer Unturned. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dit gaat em worden: 1. Necroticism - Descanting the Insalubrious 2. Heartwork 3. Surgical Steel 4. Symphonies of Sickness 5. Swansong 6. Reek of Putrefaction discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Swansong is de vreemde eend in de bijt binnen de Carcass-discografie, maar ik heb hem altijd gaaf gevonden. Lekker groovy, goede pakkende riffs, maar natuurlijk een heel stuk minder deathmetal. Surgical Steel vind ik veel te glad voor de sound die ze willen neerzetten, ik begrijp nog steeds niet waarom bijna iedereen zo enthousiast over die plaat is. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 03-05-2017 15:46] |
|
1. Symphonies of Sickness 2. Necroticism - Descanting the Insalubrious 3. Reek of Putrefaction De rest luister ik niet meer, dus voor mij niet ter zake doende. |
|
quote: Helemaal mee eens. Swansong vind ik trouwens wel prima klinken, maar niet de hele plaat lang boeiend. Heartwork vind ik trouwens met name vet vanwege de produktie, maar voor de rest prefereer ik toch wel Necroticism en met name Symphonies of Sickness. Reek Of Putrefaction vind ik op zich wel tof, maar het geluid is me toch iets teveel een brij. Eigenlijk... vind ik de demo die ze hebben opgenomen vlak voor Symphonies toch wel het allergaafst (en niet omdat het een demo is, maar gewoon omdat die gewoon klinkt zoals heel Symphonies had moeten klinken). lampje |
|
Check dit. Wat "nieuwer"en wat ouder Carcass. Maar wat een geluid, niet normaal! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tja. Goede performance, goed geluid. Goed hoor. Maar luister naar "Reek...". Dan heb je eigenlijk hier ook de bevestiging van wat ik bedoel met het 'te nette' van Surgical Steel. De woeste harde lompe aggressie dat het nummer heeft op Symphonies, is hier compleet liefjes gebracht. Gewoon omdat het té netjes is, té strak, enzo. En dat gevoel heb ik continu op Surgical Steel. Ik herhaal mezelf nu, maar ik zeg het gewoon nog een keer : 230 km per uur is niet zo boeiend in een Bentley. Doe dat in een Daihatsu Charade en je hebt de adrenaline rush van je leven. Ik prefereer dan dus de Daihatsu. lampje |
|
Hehehe, ik snap wat je bedoelt. Ik vind het moeilijk, ik vind de originele plaat ook te gek, maar deze performance ook. Ik vind het ook gaaf om het materiaal beter gespeeld te horen, het zijn nu eenmaal betere muzikanten geworden. Zou ook raar zijn als ze bewust een beetje rammelend gaan spelen. Of niet, ik weet het eigenlijk niet, lol. Ik vind rijden in beide auto's gaaf, heeft wat mij betreft allebei z'n charme. Maar denk wel één van de weinigen te zijn. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuw nummer. Ik word hier wel weer enthousiast van. Gave riffs weer, hoor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nou een beetje herhalings oefening Jacob. |
|
Zekers. Die snelle main riff doet me zelfs een beetje aan necroticism denken. Lekker. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lekker weg in eigen land. Jacobse het is een herhalingsoefening van de vorige zo simpel is dat. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |