|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vreemd dat er nog geen enkel namen bevestigd zijn, is toch een week voor GMM en daar zijn al tig namen bekend.... Ben overigens nog niet op FOR geweest, maar als ik al die verhalen van vorig jaar moet geloven lijkt het me organisatorisch een kutfestival. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
NOOIT meer Fields of Rock... onderstaands de lijst met klachten/opmerkingen die ik naar de organisatie heb gestuurd, nooit ook maar een reactie op gehad... Betalen voor het parkeren. 5 euro voor het parkeren. Ik ben al op heel wat festivals geweest, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. En als het dan toch moet, zet het dan even op de website. Daar stond wel op vermeld dat de pendelbus 5 euro kostte, wat ik overigens ook nog nooit heb meegemaakt op een festival... De entree. Als je de eerste bands om 12.30 uur laat beginnen, dan doe je toch niet pas om 12.00 uur de poort open? Ik heb op beide dagen de eerste bands moeten missen, omdat ik dan nog in de rij stond... Het statiegeld systeem. In het boekje staat dat je bij inlevering van 5 lege bekers een munt terugkrijgt. Helemaal in het begin was dat inderdaad ook zo, maar een uurtje later ging ik weer bekers inleveren, en moest ik ineens 10 bekers inleveren voor 1 munt. Waar slaat dat op? Uitvallen van Machine Head. Een band valt uit. Helaas, dat kan gebeuren... Maar dan heb je als organisatie van een festival van dit formaat toch wel een reserveband achter de hand? Desnoods lokaal talent... Verschuiven van bands. Er werd zodanig met het programma geschoven, dat er op de zaterdag werkelijk geen touw meer aan vast te knopen was. Ik heb dan ook een paar bandjes helemaal gemist. Als je dit dan moet doen, zorg er dan in ieder geval voor dat het DUIDELIJK staat aangegeven. Ik heb nou op zondag bij de eettentjes een a4tje zien hangen, waar 1 omwisseling op stond, van de zaterdag dus. Wellicht een wat groter formaat? Opvallende kleur? Entree 2e dag. Bij binnenkomst op de 2e dag was de controle bij de ingang echt belachelijk slecht. Er waren een paar heren voor me, die zonder kaartje of polsbandje gewoon naar binnen liepen!! Dan voel ik me als brave betalende bezoeker behoorlijk genaaid moet ik zeggen. Videoschermen. Oke, misschien ben ik dan wat verwend als concert/festivalbezoeker, maar ik ben er al helemaal aan gewend dat er naast het hoofdpodium videoschermen staan zodat je ook achterin de spelende bands goed kunt bekijken. We kunnen nou eenmaal niet allemaal vooraan staan. Helaas, niet op Fields of Rock. Het dranken aanbod. Om gezondheidsredenen gebruik ik weinig tot geen suiker. Nou snap ik best dat jullie niet overal rekening mee kunnen houden, maar ik kon nu kiezen uit water, water of water. Wellicht een sapje of spa rood erbij volgende keer? En zeg nou zelf, 2 euro 20 is al behoorlijk prijzig voor een biertje, maar 2 euro 20 voor een glaasje water, dat loopt toch echt de spuigaten uit... Life of Agony. Ik wilde Life of Agony graag zien, 1 van de redenen waarom ik gekomen was. Gelukkig geen verschuivingen in het programma, dus ik sta mooi op tijd bij het podium. Komt er eerst een half uur het bandje van de bassist van Life of Agony, Spoiler. Kortom, een half uur minder van de band die ik wil zien. Dat slaat toch nergens op! Zoiets zou Iron Maiden eens moeten doen, ze breken je hele festival af! Zoals ik al zei: NOOIT meer fields of Rock... |
|
FoR is dan ook het meest kansloze gebeuren ooit qua festival.... Ik ben ooit in Nijmegen geweest, daar was het voor die tijd al bizar duur, en als ik iedereen zo hoor was vorig jaar echt té erg.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Tjah. MOJO is nou éénmaal een bedrijf zoals elk normaal bedrijf. Het gaat niet om de liefde voor muziek maar om het maken van winst en het zeker stellen van hun eigen toekomst. Drie keer raden wie die winst uiteindelijk mag ophoesten. Toegegeven 2.20 voor een bekertje bier is van den zotte. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Aha, Marcel is wakker Helemaal mee eens. Daarbij: Zonder MOJO geen grote festivals in Nederland. Het is niet anders. (Ja of... iemand moet zich geroepen voelen te gaan concurreren met MOJO ) [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 26-01-2008 11:42] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: En mij zul je er dit jaar door de bovengenoemde redenen ook niet zien. Ohja Madball en Sick of it all zijn bevestigd las ik op festivalinfo. |
|
quote: Sja, dan maar geen grote festivals toch? De kleinere zijn toch leuker! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Dat was wel iets wat ik jaren geleden wilde... Strijden tegen de Mojopolie Eigenlijk snap ik het ook niet dat dat nog niet echt gebeurt... |
|
quote: Dat snap je niet? Waarom ben je zelf geen actie gaan ondernemen dan? Genoeg die willen, helaas vrijwel niemand met voldoende kapitaal en/of kennis. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 26-01-2008 16:17] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zonder Mojo geen cluboptredens elk weekend. Kijk maar eens naar het tourschema van de meeste bands, altijd buitensporig veel data in NL, of er nou maar 20 man op afkomt of niet. Als je vergane glorie wil zien of schaamteloze zakkenvullers zonder eigen smoel zoals bijvoorbeeld Laureen Harris of Trivium dan ga je maar lekker naar FOR. Laat Mojo de massa maar lekker uitmelken op FoR, dan blijft een goed cluboptreden tenminste betaalbaar zoals Baroness vanavond voor maar 8 euro (dankje Mojo). |
|
quote:Het ligt heel anders. Mojo zorgt er voor dat er geen concurrentie is. Ga maar eens praten met de organisatoren van Arnhem metal Meeting.. Dan zul je horen wat MOJO doet om concurrentie te vermorzelen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
niet elk club optreden heeft iets met MOJO te maken hoor. |
|
quote: Wat een onzin. Genoeg "anderen" die zonder Mojo cluboptredens weten neer te zetten. |
|
quote: Je hebt gelijk, zelfs Baroness vanavond is geen Mojo. Offtopic: Wat ik eigenlijk bedoel is dat metalminnend Nederland al 20 jaar bijna dagelijks bediend wordt met goede cluboptredens, in grote mate door Mojo. Noem mij een band die nog niet in Nederland opgetreden heeft (en dus geen Empyrium of Burzum want die treden niet op). Ik ben daar blij mee, mojopolie of geen mojopolie. En over FoR, je moet wel heel erg dom zijn om daar je geld aan uit te geven, metalheads met een beetje festivalervaring zie ik daar echt niet heen gaan. Beetje lopen brullen als de Koeijer zeker! |
|
quote: I know "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
nou... daarom dus |
|
quote: inderdaad!! slotje! Je moeder. |
|
Het zou eens tijd worden dat de hele scene zich samen pakt en deze kapotmakerij gaat boycotten. Maar daar zijn we allemaal te verwend (en wellicht te loyaal) voor en houden we het zelf zo in stand. En met we bedoel ik ook mezelf. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: laat dit nou net geen MOJO boeking zijn |
|
quote: Blijft leuk, van die lui die niet weten waar ze het over hebben maar toch even willen meedoen puur vanwege het klagen zelf. |
|
quote: hoed, rand... wat bedoel je? |
|
quote: Mensen die roepen dat er geen optredens in NL plaats vinden waarbij MOJO niet betrokken is en mensen die roepen te pas en te onpas van Mojo dit en Mojo dat. Tegenwoordig zijn er veel meer lui die zonder Mojo heel wat leuks kunnen wegzetten, ja okee.. geen Fields of Rock dan qua grootte.. maar genoeg andere leuke dingen. Men is gewoon verwent. Als een ander wat neer weet te zetten krijg je gezeur dat het te ver weg is, te duur, te weinig grote namen qua bands.. en als Mojo iets gigantisch neerknalt dan krijg je gezeur dat Mojo de boel weer verpest. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2008 17:07] |
|
quote: ik heb alleen een feit gedeponeerd. Eentje die overigens al eerder opgemerkt was zie ik nu.., maar als het toch 'on-topic' moet. Nee, MOJO heeft geen monopolie, dat denkt iedereen. Iedere gek kan een boekingskantoor of een festival opzetten, maar makkelijk is het niet nee. Zie clear channel maar eens te ontwijken, dat is lastig. Dat klopt. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 27-01-2008 17:09] |
|
quote: Ik had het verder ook niet tegen jou hoor, meer in het algemeen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |