IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Fields Of Rock 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-01-2008 17:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2008 17:08 schreef MMayo het volgende:
Ik had het verder ook niet tegen jou hoor, meer in het algemeen.

check

suul
Usericon van suul
Posted 27-01-2008 22:05 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

+1 Volgens mij bedoelen we hier uiteindelijk toch allemaal hetzelfde. Als er een goede line-up staat zal het mij worst wezen wie dat organiseert, al zal de DIY mentaliteit de ware liefhebber toch het meest aanspreken en FoR voor de massa, prima. Baroness gisteren was trouwens een
goed georganiseerd non-mojo optreden. Jammer alleen dat er altijd zo'n lokale prutsband moet openen, die niet snapt dat ze niet kunnen spelen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2008 22:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2008 22:05 schreef suul het volgende:
Jammer alleen dat er altijd zo'n lokale prutsband moet openen, die niet snapt dat ze niet kunnen spelen.

Bedoel je Kylesa? Niet bepaald een lokale band. Die komen uit de Verenigde Staten. Gaat wel lekker he met je 'feitjes'..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2008 22:14]

suul
Usericon van suul
Posted 28-01-2008 9:24 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2008 22:12 schreef MMayo het volgende:
Bedoel je Kylesa? Niet bepaald een lokale band. Die komen uit de Verenigde Staten. Gaat wel lekker he met je 'feitjes'..

Ik bedoelde zeker niet Kylesa, met twee drummers een geweldige band. Nee, het was The Hunger, zo'n typisch Hollandse immitatie band die duidelijk te weinig oefent.
Het gaat eigenlijk best lekker met mijn feitjes hoor, ik geloof dat je zelf iets te snel met een beschuldigende vinger wijst.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-01-2008 9:52 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Nevermind.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 28-01-2008 9:53]

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

R.
Usericon van R.
Posted 28-01-2008 9:54 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2008 9:24 schreef suul het volgende:
Ik bedoelde zeker niet Kylesa, met twee drummers een geweldige band. Nee, het was The Hunger, zo'n typisch Hollandse immitatie band die duidelijk te weinig oefent.
Het gaat eigenlijk best lekker met mijn feitjes hoor, ik geloof dat je zelf iets te snel met een beschuldigende vinger wijst.

Die trol moet je lekker laten kletsen

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-01-2008 12:07 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Sex Pistols op Fields of Rock

BIDDINGUIZEN - De organisatie van Fields of Rock in Biddinghuizen heeft de punkband Sex Pistols weten te contracteren. Het is een van de bands die tijdens het festival op 20, 21 en 22 juni optreden.

In totaal spelen er dertig bands op drie verschillende podia. Bevestigingen zijn er binnen van Judas Priest, Cavalera Conspiracy, Dimmu Borgir, Ministry, Danko Jones, Apocalyptica, Sonata Arctica, Opeth, Bullet for my Valentine, Sick of it All, Madball en One Bullet Left.

De voorverkoop van Fields of Rock begint zaterdag 23 februari.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2008 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL leuke line-up

GROTE NAAM GROTE NAAM GROTE NAAM

one bullet left

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-01-2008 12:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2008 12:07 schreef Psychonaut het volgende:
Sex Pistols op Fields of Rock

BIDDINGUIZEN - De organisatie van Fields of Rock in Biddinghuizen heeft de punkband Sex Pistols weten te contracteren. Het is een van de bands die tijdens het festival op 20, 21 en 22 juni optreden.

In totaal spelen er dertig bands op drie verschillende podia. Bevestigingen zijn er binnen van Judas Priest, Cavalera Conspiracy, Dimmu Borgir, Ministry, Danko Jones, Apocalyptica, Sonata Arctica, Opeth, Bullet for my Valentine, Sick of it All, Madball en One Bullet Left.

De voorverkoop van Fields of Rock begint zaterdag 23 februari.

Het boeit me nu al niet meer.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 30-01-2008 12:24 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:

The Hunger typisch Hollandse immitatie band die duidelijk te weinig oefent??? Dude!! Of ze hadden een offday, of je lult uit je nek. Amerikaanse bands mogen elkaar copieeëren tot de dood, maar als een nederlands bandje dat doet zijn ze weer kut.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-01-2008 12:52 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 januari 2008 12:11 schreef Jenje het volgende:
LOL leuke line-up

GROTE NAAM GROTE NAAM GROTE NAAM

one bullet left

Hehehe, viel mij ook al op ja.... maar geen schokkende dingen, niets om voor heen te gaan....

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 30-01-2008 13:59 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op zaterdag en zondag spelen er ongeveer 30 bands. Op vrijdag 20 juni worden daar nog eens vijf bands aan toegevoegd. Dit alles verdeeld over Mean Stage, Temple Of Rock en Powerfest Stage.

35 bands, valt nog mee dus.

Johnieboy
Usericon van Johnieboy
Posted 30-01-2008 20:19 by Johnieboy Wijzig reactieProfiel van JohnieboyQuote dit bericht

ik zie maar 2 goeie bands op de list nu -_-

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2008 20:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gelukkig maar dan dat er nog zo'n 20 bij gaan komen.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-01-2008 20:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:

Ook niet bepaald een lokale band. Groningen ligt toch wel stukje elders dan Tilburg. Anyway, de centen kunnen beter naar Metalcamp.

quote:
Op 28 januari 2008 9:54 schreef R. het volgende:
Die trol moet je lekker laten kletsen

quote:
Op 30 januari 2008 12:07 schreef Psychonaut het volgende:
Ministry, Danko Jones, Apocalyptica, Opeth

Hmnjah, wel aardig.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-01-2008 20:28]

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 30-01-2008 20:28 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

2 bands die vet zijn (ook al heb ik ze al heel wat keer gezien) en één band waar ik benieuwd naar ben.....

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 31-01-2008 8:40 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Op zich niet verkeerd lijstje...
Maar niet echt iets vernieuwends ofzow!

(maar toch wel enkele bands waar ik wel ff zou willen gaan kieken)

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 31-01-2008 9:01 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Tot op heden staat er, afgezien van de Sex Pistols, nog geen band tussen die ik nog niet live heb gezien. Maar FoR begint een leuk alternatief te worden voor DOA (edities na 1998). Toen was DOA ook niet meer het vernieuwende festival van weleer en kwamen bands ook voor de tweede of derde keer voorbij.

Entree zal wel richting euro 100,- gaan lijkt me zo en dat is dan weer jammer.

10.10.1942 - 20.11.2011

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-01-2008 9:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 9:01 schreef attematic het volgende:
(...)

Voor een dagkaart ja...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-01-2008 9:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dit topic is waarschijnlijk het enige wat ik van Fields of Rock meekrijg...

spelfout weggehaald...

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 31-01-2008 10:28 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ook nog steeds niet onder de indruk.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-01-2008 21:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 31 januari 2008 9:01 schreef attematic het volgende:
Tot op heden staat er, afgezien van de Sex Pistols, nog geen band tussen die ik nog niet live heb gezien. Maar FoR begint een leuk alternatief te worden voor DOA (edities na 1998). Toen was DOA ook niet meer het vernieuwende festival van weleer en kwamen bands ook voor de tweede of derde keer voorbij.

dus kut

Je moeder.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 01-02-2008 19:00 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Opeth, Judas Priest, Dimmu Borgir, Apocalyptica en Sonata Arctica, leuk... maar heb me na het debakel van vorig jaar voorgenomen dat ik er niet meer heen ga tenzij het programma in positieve zin verschilt van dat van Graspop.

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 01-02-2008 20:59 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

Fields of Crap tot nu toe (behalve Judas Priest)

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-02-2008 2:11 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 februari 2008 20:59 schreef AndreV het volgende:
Fields of Crap tot nu toe (behalve Judas Priest)

Indeed master... alles wat op FoR staat wat ook maar een beetje intressant is zie ik wel op Graspop.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com