quote:
Op 27 maart 2008 10:26 schreef NecroNoud het volgende:
Gebrek aan goede headliners, wat een slap excuus! Er staan tig bands in die lijst die een festival als Graspop met succes makkelijk als headliner neerzet (Judas Priest, Motörhead). En voor de rest hebben ze zowat alleen maar grote namen staan die normaal gesproken genoeg volk trekken (Monster Magnet, Finntrol, Dimmu Borgir, Iced Earth, Arch Enemy, Ministry, Opeth).
Ik zou eerder zeggen gebrek aan respect voor je bezoekers is wat dit festival de das om doet. Met zo'n slechte organisatie als de laatste keer, absurde prijzen en de overkill aan (dure) festivals in het algemeen zul je toch wat beter je best moeten doen om er op een positieve manier boven uit te springen dan f.o.r.
Het klinkt heel hard, en het is sneu voor de mensen die al een kaartje hadden of hier heel graag heen wilde gaan, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling. De arrogante houding van dit soort festivals wordt gewoon genadeloos afgestraft omdat de bezoeker het niet pikt en de keus heeft om naar veel gezelligere festivals te gaan met veelal dezelfde bands en schappelijkere prijzen.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik (als "mainstream" metalhead) vond de line-up tot nu toe al zijn geld wel waard (zeker als je nagaat wat je voor die bands per stuk betaalt).
Nu overigens mijn geld nog terugkrijgen. Hebben die teringlijers met de service- en bijkomende TicketFast-kosten sowieso toch al weer aan me verdiend...
Ik vond het festival an sich vorig jaar al tegenvallen, maar de bands die ik toen gezien heb (ondanks dat ik nog steeds de pest in heb dat ik o.a. Machine Head uiteindelijk dus niet te zien heb gekregen), maakten toch nog een hoop goed.
Ik wilde ze dit jaar dus nog 1 keer het voordeel van de twijfel gunnen, maar helaas is maar weer gebleken dat wat veel mensen al tijden lopen te roepen (dat Mojo festivals hun nek omdraait) dit keer wel weer heel erg letterlijk is uitgekomen.
edit:
quote:
Degenen die al een kaartje hadden komen tevens in aanmerking voor een korting van € 5 voor de volgende editie van Fields of Rock.
Het spreekt voor zich dat ze die korting op een plek mogen stoppen waar het licht niet schijnt. And then again, volgende editie? Wanneer zal dat zijn? Waarschijnlijk ben ik tegen die tijd metal wel ontgroeid...
[Dit bericht is gewijzigd door altx op 27-03-2008 10:41]