IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Fields Of Rock 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 10:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 10:26 schreef NecroNoud het volgende:
Gebrek aan goede headliners, wat een slap excuus! Er staan tig bands in die lijst die een festival als Graspop met succes makkelijk als headliner neerzet (Judas Priest, Motörhead). En voor de rest hebben ze zowat alleen maar grote namen staan die normaal gesproken genoeg volk trekken (Monster Magnet, Finntrol, Dimmu Borgir, Iced Earth, Arch Enemy, Ministry, Opeth).
Ik zou eerder zeggen gebrek aan respect voor je bezoekers is wat dit festival de das om doet. Met zo'n slechte organisatie als de laatste keer, absurde prijzen en de overkill aan (dure) festivals in het algemeen zul je toch wat beter je best moeten doen om er op een positieve manier boven uit te springen dan f.o.r.
Het klinkt heel hard, en het is sneu voor de mensen die al een kaartje hadden of hier heel graag heen wilde gaan, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling. De arrogante houding van dit soort festivals wordt gewoon genadeloos afgestraft omdat de bezoeker het niet pikt en de keus heeft om naar veel gezelligere festivals te gaan met veelal dezelfde bands en schappelijkere prijzen.

Ik ben het helemaal met je eens. Ik (als "mainstream" metalhead) vond de line-up tot nu toe al zijn geld wel waard (zeker als je nagaat wat je voor die bands per stuk betaalt).

Nu overigens mijn geld nog terugkrijgen. Hebben die teringlijers met de service- en bijkomende TicketFast-kosten sowieso toch al weer aan me verdiend...

Ik vond het festival an sich vorig jaar al tegenvallen, maar de bands die ik toen gezien heb (ondanks dat ik nog steeds de pest in heb dat ik o.a. Machine Head uiteindelijk dus niet te zien heb gekregen), maakten toch nog een hoop goed.

Ik wilde ze dit jaar dus nog 1 keer het voordeel van de twijfel gunnen, maar helaas is maar weer gebleken dat wat veel mensen al tijden lopen te roepen (dat Mojo festivals hun nek omdraait) dit keer wel weer heel erg letterlijk is uitgekomen.

edit:
quote:
Degenen die al een kaartje hadden komen tevens in aanmerking voor een korting van € 5 voor de volgende editie van Fields of Rock.

Het spreekt voor zich dat ze die korting op een plek mogen stoppen waar het licht niet schijnt. And then again, volgende editie? Wanneer zal dat zijn? Waarschijnlijk ben ik tegen die tijd metal wel ontgroeid...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 27-03-2008 10:41]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 27-03-2008 11:31 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2008 13:12 schreef XXL het volgende:
Misschien moeten ze weer eens met de organisatoren van de oude dynamo festivals gaan samenwerken ....

Dat doen/deden ze al...André Verhuysen schreef al het een en ander aan columns voor de FoR site.

Geen echte headliners...prutsers. Dat heeft Wâldrock ook niet en dat beloofd dit jaar wel een heel gezellig feestje te worden!

10.10.1942 - 20.11.2011

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-03-2008 11:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Je snapt natuurlijk wel dat ik het niet over het schrijven van columns heb maar over keihard mee organiseren.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-03-2008 11:46]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 27-03-2008 12:59 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Ik las net in de metro dat FOR Metallica wou hebben als headliner maar dat de vrouw van een van de bandleden zwanger raakte en dat ze daarom hun toer hebben vervroegd en dus op pinkpop staan. En er waren nog maar 950 kaarten verkocht! Dus dan zouden ze volgens de prognoses 7000 kaarten verkopen en dat zijn dan 10.000 te weinig (aldus trommelen). En mensen die hun kaartje inleveren krijgen de servicekosten niet terug vandaar die vijf euro korting bij een eventuele volgende editie (trommelen is er zelf van overtuigd dat FOR volgend jaar wel doorgaat). En de bands die al vastlagen worden herplaatst op festivals als Arrow, Bospop en Waldrock.
Nou doe Dimmu Borgir dan maar op waldrock!

see you at occultfest!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 13:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 12:59 schreef the witch het volgende:
(...)
Nou doe Dimmu Borgir dan maar op waldrock!

Ik ben voor.

Toen FoR nog niet afgelast was, zat ik er al over te denken om dit jaar ook weer naar Waldrock te gaan, maar dat is nu na de afgelasting ondertussen wel voor 99% zeker. Dimmu erbij zou dan wel tof zijn idd.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2008 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oftewel, FoR is totaal onnodig op de festivalmarkt. Alle bands spelen ook vast ergens anders en voor veel minder. Laat ze lekker Marco Borsato kietelen ofzo

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-03-2008 13:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

MoJo toch?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-03-2008 13:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-03-2008 13:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Mooi man, tijd dat Waldrock er ook onderdoor gaat.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-03-2008 13:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Biohazard op Waldrock, dit klinkt wel heel aantrekkelijk nu!

Against God and Government

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-03-2008 13:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 13:34 schreef Greycloak het volgende:
Mooi man, tijd dat Waldrock er ook onderdoor gaat.

Waarom?
Alleen omdat jij een kaartje niet kunt betalen?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-03-2008 13:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 13:42 schreef MMayo het volgende:
Waarom?
Alleen omdat jij een kaartje niet kunt betalen?

Kan ik prima maar kom op, een prijsverhoging van dik 23 harde guldens? Voor dat geld zag je destijds in elk geval Pestilence, Nuclear Assault en nog zo wat toppers. Dan laat je je toch keihard anaal naaien als je daarin tuint? Dan rijd ik liever een keer wat te hard en dat ik geflitst word ofzo.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-03-2008 13:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 13:48 schreef Greycloak het volgende:
Kan ik prima maar kom op, een prijsverhoging van dik 23 harde guldens? Voor dat geld zag je destijds in elk geval Pestilence, Nuclear Assault en nog zo wat toppers. Dan laat je je toch keihard anaal naaien als je daarin tuint? Dan rijd ik liever een keer wat te hard en dat ik geflitst word ofzo.

Vroegah, vroegah, vroegah.. jammer joh.. 2008 weetsjewel.

BVT
Usericon van BVT
Posted 27-03-2008 13:57 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 27 maart 2008 13:48 schreef Greycloak het volgende:

Damn....Wat een redenering..IN 1789 koste een brood 2 cent!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-03-2008 13:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 13:49 schreef MMayo het volgende:
Vroegah, vroegah, vroegah.. jammer joh.. 2008 weetsjewel.
Ook in 2008 verrek ik het mijn broek te laten zakken en voorover te buigen.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-03-2008 13:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 13:57 schreef BVT het volgende:
Damn....Wat een redenering..IN 1789 koste een brood 2 cent!
En gezien de prijsstijging die jij nu noemt kreeg je Hfl 1.606.749,35 toe op een kaartje Waldrock.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 27-03-2008 14:02 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 13:58 schreef Greycloak het volgende:

maakt niet uit, een homo blijf je toch...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-03-2008 14:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 13:58 schreef Greycloak het volgende:

Die broek mag je aanhouden, maar het voorover buigen is nodig als je op de seniorenbankjes wilt gaan zitten met je vroegah.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2008 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beetje respect voor oude mensen he..

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-03-2008 15:25 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat er geen dagkaarten te koop waren, dat veel mensen afgehaakt zijn.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 27-03-2008 15:53 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

Damn, nou ja scheelt weer geld. Het festival zou dit jaar ook van mij een laatste kans krijgen. Zeer actief verspilt dus. Maar snel Waldrock kaartje halen, zal nu wel snel gaan ben ik bang...

GMP
Usericon van GMP
Posted 28-03-2008 1:11 by GMP Wijzig reactieProfiel van GMPQuote dit berichthttp://www.gothicmetalpalace.com

Waldrock is gaaf.

Maar je kunt eerst nog 20-21 juni naar Gothic Metal palace.
Goeie line-up
en voor €60,-- ben je 2 dagen van de wereld.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-03-2008 1:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Met WT hebben jullie eigenlijk ook een publiekstrekkende headliner kandidaat voor de neus van FOR weggekaapt.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-03-2008 2:03 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 maart 2008 1:58 schreef XXL het volgende:
Met WT hebben jullie eigenlijk ook een publiekstrekkende headliner kandidaat voor de neus van FOR weggekaapt.

En met ELX een andere band die de hoge entreeprijs meer dan terecht zou laten lijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-03-2008 2:03]

Bruce Banner

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-03-2008 2:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik vind 60 euro voor 2 dagen eigenlijk een verdomd nette prijs.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com