|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: WI BTBAM IG? NNVG! KDAIM? |
|
quote: Serieus gasten... Dáááág geloofwaardigheid! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dámn, wat slecht zeg. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Hahaha. Lol Pwnd enzovoorts. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Boeiend... Wil je muilperen? |
|
Nou hups, Waldrock naar die datum. |
|
Wel sneu voor OBL.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Neehee tuurlijk niet want dan hebben we occultfest bbq! Anyway wat een nieuws zeg, leuk voor die bands en lui die een kaartje gekocht hebben maar niet heus. Wel beetje kansloze actie. see you at occultfest! |
|
quote: Oh oja! |
|
|
|
Tja, kom nu maar eens van die slechte naam af.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Misschien moeten ze weer eens met de organisatoren van de oude dynamo festivals gaan samenwerken en een echt metalfestival neerzetten voor een normale prijs. Headliners genoeg trouwens maar waarom een band als bijvoorbeeld Iron Maiden voor zoiets al FOR boeken als je die ook hun eigen festival kunt geven en er 70 euro voor kunt vragen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik had ze dit jaar nog even het voordeel van de twijfel gegeven, maar zelfs ik ga met ingang van nu nooit meer naar FoR. (Maar dat kan ik makkelijk zeggen, want er komt toch nooit een nieuwe editie...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Was te verwachten. Vorig jaar wel geweest, maar mede door de kut organisatie en hoge prijzen had ik toen al besloten nooit meer te gaan. |
|
Ik ben nog nooit geweest en was dit jaar ook niet van plan om te gaan omdat ik het te duur en te commercieel vind maar het is wel jammer voor lui die wel van plan waren om te gaan. see you at occultfest! |
|
Ach ja, Mojo en festivals; laat het over aan de mensen die echt om metal geven, dan maar kleinschaliger. De oosterburen kunnen prima de grotere bands en festivals aan... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Voor 'n 1 april grap is 't net iets te vroeg. Tjah dit hebben ze zich zelf aangedaan met die belachelijke prijzen en de belachelijk slechte organisatie van vorig jaar. |
|
Blij dat ik nog geen kaartje had gekocht Kut voor ze, maar ze hadden het kunnen zien aankomen... |
|
LOL! quote:De oude Dynamo had maar weinig kosten aan security en andere tegenwoordig verplichte voorzieningen. En de bands zijn aanzienlijk duurder tegenwoordig. |
|
Ik vraag me nu af hoe goed de sfeer is binnen de organisaties van een Waldrock ofzo ... |
|
quote:+1 Kan ik tenminste ook weer gewoon naar Waldrock. |
|
gooi Opeth dan ook maar direct naar Wâldrock |
|
Gebrek aan goede headliners, wat een slap excuus! Er staan tig bands in die lijst die een festival als Graspop met succes makkelijk als headliner neerzet (Judas Priest, Motörhead). En voor de rest hebben ze zowat alleen maar grote namen staan die normaal gesproken genoeg volk trekken (Monster Magnet, Finntrol, Dimmu Borgir, Iced Earth, Arch Enemy, Ministry, Opeth). Ik zou eerder zeggen gebrek aan respect voor je bezoekers is wat dit festival de das om doet. Met zo'n slechte organisatie als de laatste keer, absurde prijzen en de overkill aan (dure) festivals in het algemeen zul je toch wat beter je best moeten doen om er op een positieve manier boven uit te springen dan f.o.r. Het klinkt heel hard, en het is sneu voor de mensen die al een kaartje hadden of hier heel graag heen wilde gaan, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling. De arrogante houding van dit soort festivals wordt gewoon genadeloos afgestraft omdat de bezoeker het niet pikt en de keus heeft om naar veel gezelligere festivals te gaan met veelal dezelfde bands en schappelijkere prijzen. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: +1 Ik vraag me alleen af of ze echt zo slecht verkopen door 'geen headliners' of omdat iedereen die er vorig jaar was in ieder geval nooit meer naar dat baggerfest gaat op die locatie. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |