IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Fields Of Rock 2008 Vorige pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-03-2008 2:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 maart 2008 2:08 schreef XXL het volgende:
Ik vind 60 euro voor 2 dagen eigenlijk een verdomd nette prijs.

Ik had het over FoR.

Bruce Banner

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-03-2008 2:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kut, ik wou je net gaan bashen wegens offtopic reageren.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 28-03-2008 3:55 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 14:02 schreef Aaaarco het volgende:
maakt niet uit, een homo blijf je toch...
Inderdaad

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-03-2008 7:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:

Nou echt niet voor de lineup die ze bieden.

Count Ischbrak
Usericon van Count Ischbrak
Posted 18-04-2008 11:07 by Count Ischbrak Wijzig reactieProfiel van Count IschbrakQuote dit berichthttp://www.devious.nl

Hmm Fields of Rock gaat dan wel niet door, maar AIRBOURNE speelt op 11 juni in Metropool Hengelo (samen met Black Stone Cherry).

CHECK

GMP
Usericon van GMP
Posted 18-04-2008 12:09 by GMP Wijzig reactieProfiel van GMPQuote dit berichthttp://www.gothicmetalpalace.com

quote:

ik ook

15 bands; Lichtshows; Pyroshows, Afterparty, uitgebreide catering, .....

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-02-2009 23:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Weer geen Fields Of Rock

Fields Of Rock gaat ook dit jaar niet door. Vorig jaar werd het festival ook al gecancelled vanwege gebrek aan animo. Met de komst van het Sonisphere Festival en het concert van AC/DC in de Arena wordt de liefhebber van de wat hardere muziek alsnog tevreden gesteld.

Mojo-boeker Rob Trommelen liet aan LiveXS ook al doorschemeren dat Arrow Rock Festival mogelijk niet doorgaat dit jaar. De organisatie bekijkt nog of het mogelijk is het festival in het naseizoen te laten plaatsvinden.

Eerder werd bekend dat het Sonisphere Festival Nederland aandoet met onder andere Metallica en Slipknot.

(www.festivalinfo.nl)

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-02-2009 7:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 februari 2009 23:41 schreef 6sic6 het volgende:
Weer geen Fields Of Rock

Fields Of Rock gaat ook dit jaar niet door. Vorig jaar werd het festival ook al gecancelled vanwege gebrek aan animo. Met de komst van het Sonisphere Festival en het concert van AC/DC in de Arena wordt de liefhebber van de wat hardere muziek alsnog tevreden gesteld.

Mojo-boeker Rob Trommelen liet aan LiveXS ook al doorschemeren dat Arrow Rock Festival mogelijk niet doorgaat dit jaar. De organisatie bekijkt nog of het mogelijk is het festival in het naseizoen te laten plaatsvinden.

Eerder werd bekend dat het Sonisphere Festival Nederland aandoet met onder andere Metallica en Slipknot.

(www.festivalinfo.nl)

Volgens mij heeft het gewoon alles te maken met het feit dat de naam Fields Of Rock een negatieve bijsmaak heeft. De opzet gaat gewoon verder met Sonisphere. Dus de geldklopperij kan gewoon doorgaan.

Boeiender

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-02-2009 18:23 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2009 7:41 schreef MR. N het volgende:
Volgens mij heeft het gewoon alles te maken met het feit dat de naam Fields Of Rock een negatieve bijsmaak heeft. De opzet gaat gewoon verder met Sonisphere. Dus de geldklopperij kan gewoon doorgaan.
Niet helemaal dit is een rond reizend festifal door een anderre organisatie opgezet en in totaal geboekt door mojo. Wel zo veilig voor hen(fuckin bastards).

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 13-02-2009 18:30 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ook leuk dat ze 75 euro in de mail zetten, en ik vanmorgen toch echt 83,50 euro moest afrekenen... oplichters

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-02-2009 19:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2009 18:30 schreef collision-tammi het volgende:
ook leuk dat ze 75 euro in de mail zetten, en ik vanmorgen toch echt 83,50 euro moest afrekenen... oplichters

Op het kaartje staat 76 euro (dus wel een euro duurder) en dan komt er nog eens €7,50 'servicekosten' bij...

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-02-2009 19:42 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2009 19:04 schreef Mark Z het volgende:
€7,50 'servicekosten' bij...
tering wat een grap.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-02-2009 20:00 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

En als dat nou per order was, maar het is net als voorheen per ticket.

Ze noemen zich Mojo, maar Moneyflow zou beter op zijn plaats zijn.
En dan wel richting hun kontzak...

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 13-02-2009 20:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 februari 2009 19:42 schreef 6sic6 het volgende:
tering wat een grap.

Damn, is het nu al meer dan 15 oude guldens?

Boeiender

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-02-2009 0:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee, want de oude gulden is niet meer 2.20 nieuwe euro's, die wisselkoers is al een jaar of 8 gedateerd...

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

nark
Usericon van nark
Posted 14-02-2009 10:43 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2009 0:29 schreef Mark het volgende:
Nee, want de oude gulden is niet meer 2.20 nieuwe euro's, die wisselkoers is al een jaar of 8 gedateerd...
oud geld, nieuw geld, veel geld!!!!! Het blijft gewoon te duur worden begin nu wel te twijfelen, denk dat ik maar naar elsrock ga Mucky pup woehoew!!!!

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 14-02-2009 12:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 februari 2009 0:29 schreef Mark het volgende:
LB

Boeiender

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-02-2009 13:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2007 13:37 schreef XXL het volgende:
de stoerste rock, de hipste metal

*haakt af*

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Silence
Usericon van Silence
Posted 14-02-2009 13:21 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2009 13:14 schreef Onweerwolf het volgende:
*haakt af*

na er 2 jaar overnagedacht te hebben, haak je toch af? jammer hoor

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 14-02-2009 14:04 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Inderdaad, die Rob Trommelen met zijn heerlijke betrouwbare grijns heeft niets met Sonisphere te maken.
Ben blij dat Fields of Rock voor hem mislukt.
De jongens van Graspop doen het al jaren beter dan hij.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-02-2009 14:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Fields of cock=RIP?

Was geloof ik toch een haastig uit de grond/veld gestampt festival om aan Metallica te hangen.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com