|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Kut, ik wou je net gaan bashen wegens offtopic reageren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Inderdaad iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nou echt niet voor de lineup die ze bieden. |
|
Hmm Fields of Rock gaat dan wel niet door, maar AIRBOURNE speelt op 11 juni in Metropool Hengelo (samen met Black Stone Cherry). CHECK |
|
quote: ik ook 15 bands; Lichtshows; Pyroshows, Afterparty, uitgebreide catering, ..... |
|
Weer geen Fields Of Rock Fields Of Rock gaat ook dit jaar niet door. Vorig jaar werd het festival ook al gecancelled vanwege gebrek aan animo. Met de komst van het Sonisphere Festival en het concert van AC/DC in de Arena wordt de liefhebber van de wat hardere muziek alsnog tevreden gesteld. Mojo-boeker Rob Trommelen liet aan LiveXS ook al doorschemeren dat Arrow Rock Festival mogelijk niet doorgaat dit jaar. De organisatie bekijkt nog of het mogelijk is het festival in het naseizoen te laten plaatsvinden. Eerder werd bekend dat het Sonisphere Festival Nederland aandoet met onder andere Metallica en Slipknot. (www.festivalinfo.nl) |
|
quote: Volgens mij heeft het gewoon alles te maken met het feit dat de naam Fields Of Rock een negatieve bijsmaak heeft. De opzet gaat gewoon verder met Sonisphere. Dus de geldklopperij kan gewoon doorgaan. Boeiender |
|
quote:Niet helemaal dit is een rond reizend festifal door een anderre organisatie opgezet en in totaal geboekt door mojo. Wel zo veilig voor hen(fuckin bastards). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ook leuk dat ze 75 euro in de mail zetten, en ik vanmorgen toch echt 83,50 euro moest afrekenen... oplichters |
|
quote: Op het kaartje staat 76 euro (dus wel een euro duurder) en dan komt er nog eens €7,50 'servicekosten' bij... |
|
quote:tering wat een grap. |
|
En als dat nou per order was, maar het is net als voorheen per ticket. Ze noemen zich Mojo, maar Moneyflow zou beter op zijn plaats zijn. En dan wel richting hun kontzak... |
|
quote: Damn, is het nu al meer dan 15 oude guldens? Boeiender |
|
Nee, want de oude gulden is niet meer 2.20 nieuwe euro's, die wisselkoers is al een jaar of 8 gedateerd... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:oud geld, nieuw geld, veel geld!!!!! Het blijft gewoon te duur worden begin nu wel te twijfelen, denk dat ik maar naar elsrock ga Mucky pup woehoew!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:LB Boeiender |
|
quote: *haakt af* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: na er 2 jaar overnagedacht te hebben, haak je toch af? jammer hoor |
|
Inderdaad, die Rob Trommelen met zijn heerlijke betrouwbare grijns heeft niets met Sonisphere te maken. Ben blij dat Fields of Rock voor hem mislukt. De jongens van Graspop doen het al jaren beter dan hij. |
|
Fields of cock=RIP? Was geloof ik toch een haastig uit de grond/veld gestampt festival om aan Metallica te hangen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |