|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
en weer wat namen: Motörhead, Chris Cornell, Disturbed, Iced Earth, Rise Against, Arch Enemy, Bring Me The Horizon kaarten 115 eurie... |
|
quote: Ik had het duurder verwacht. Vooralsnog afwezig. |
|
Ja, en op de FP stond 180 euro In de Aardschok stond nog een kort interview met Rob Trommelen, de organistor. Ze hadden het over de klachten van vorig jaar en hij zei dat de bekertjes groter worden, er ook halve liter bekers komen, parkeren gratis word, er videoschermen komen met info en de podia anders opstellen ivm geluidsoverlast tussen de podia's. Nou, als dat geen goed nieuws is [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 20-02-2008 16:43] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 20-02-2008 16:55] |
|
quote: Ik had niet goed gelezen. Een camper-parkingkaart kost 37,50. Er zijn geen dagkaarten verkrijgbaar. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-02-2008 17:14] |
|
quote: Dat was een grapje, aangezien het vorig jaar ook niet echt goedkoop was en het nu 3 dagen in plaats van 2 is. Maar ik vind die 115 euro eigenlijk wel meevallen dus... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Niet in het nieuws-item zelf toch? Er had wel iemand een reactie geplaatst over de vermoedelijke prijs, maar dat bleek zo'n site te zijn die kaartjes veel duurder doorverkopen (was niet de officiele ticketservice). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Iced Earth, Arch Enemy en Disturbed, vet! Als zulke bands niet ook voor Graspop bevestigd worden moet ik m'n voornemen om FoR dit jaar over te slaan toch maar schrappen. |
|
Laat Iced Earth en Disturbed maar naar Wacken komen |
|
quote: Ja ik bedoelde ook in het reactie-gedeelte. |
|
Voor alle duidelijkheid hier nog maar een keer: Ik had niet goed gelezen. Een camper-parkingkaart kost 37,50. Er zijn geen dagkaarten verkrijgbaar. |
|
Er komen best wel vette bandjes : Cavelara conspiracy , Judas Priest |
|
quote: Een paar jaar geleden zou ik het idee van Disturbed op Wacken belachelijk vinden, maar sinds ze ook zo'n prut als Bullet for my Valantine boeken zou 't misschien ook nog kunnen. |
|
quote: Dus toch nog belachelijk duur. |
|
Vandaag kunnen we weer drie nieuwe namen toevoegen aan de line-up van Fields of Rock. Ook Meshuggah, Finntroll en Airbourne staan op het podium tijdens het driedaagse festival in Biddinghuizen! Volgensmij gaat dit een beroerd jaar worden voor Fields of rock... |
|
dan weet ik bijna zeker wel dat ik naar fields of rock ga ik MOET sowieso disturbed zien |
|
BTBAM is ook vrij zeker.. |
|
quote: Waar haal je deze info vandaan? Zou wel cool zijn, daar niet van Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: goed mogelijk, omdat ze ook op Hellfest staan dat weekend. |
|
plus Dillinger Escape Plan |
|
quote: Hmmmmmmm, dan mischien toch mijn familie inschakelen voor een gratis kaartje... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
+Monster Magnet. |
|
quote: De meest saaie band van de 2003 editie |
|
WTF BTBAM?! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |