|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit jaar zal er voor het eerst een speciaal metalstage komen op de Zwarte Cross. Het grootste en gekste festival van het land gaat daarmee de metalfans ook speciaal bedienen en de rechtgeaarde Zwarte Crosser die van metal houdt iets extra's bieden. Dus op 25 - 26 - 27 juli ook metal tijdens de Zwarte Cross! De eerste namen en meer info binnenkort. www.zwartecross.nl [op verzoek topictitel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-02-2008 22:44] |
|
MMmm op een één of andere manier denk ik dat Traktor daar gaat spelen. |
|
Vet, ik ga er ieder jaar een dagje heen, en dat is waar genieten daar Against God and Government |
|
Er zijn wel plannen om weer te gaan dit jaar... Alleen nu 1 dagje ipv een heel weekend... Baal er nog steeds van dat ze mijn tent hebben vernield vorig jaar.... terwijl ik er nog inzat... (trouwens wel lachen; om 2 boeren weg te zien rennen voor een chick!) |
|
Primal Fear ist in ieder geval al von die partei. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat zou geniaal zijn hahaha |
|
Deze week zullen de eerste namen volgen. Primal Fear is voorlopig niet in beeld en al helemaal niet bevestigd. |
|
Lugubrum! |
|
De eerste namen: OBITUARY KRYPTERIA EXODUS HAIL OF BULLETS 3 INCHES OF BLOOD ONE BULLET LEFT In totaal zullen ruim 15 bands, verdeeld over drie dagen, op het metal stage spelen er volgen dus nog flink wat namen. Dagkaart prijzen en vvk info volgt binnenkort Campingkaarten (inclusief hele festival) zijn vanaf 18 feb te koop: 85,-- euro |
|
HEEN! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Deze bands had ik nooit verwacht op de zwarte cross, en nee ook niet op de metalstage. Hier wil ik wel naartoe |
|
quote: Al mooie namen. Jammer dat het dan over 3 dagen verspreid is. Eens kijken wat er nog bij komt. |
|
quote: Had ik ook niet verwacht idd. |
|
Wel jammer dat de zaterdag hiervan tegelijk is met Stonehenge. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ooit eens zo'n filmpje over gezien, van BNN ofzo.. dat ze jongeren gingen volgen op dit festival. Verder naar verhalen van kennissen.. is het voor mij een vooral te vermijden festival geworden. Of men moet My Dying Bride, Hypocrisy en Testament er bij gaan zetten.. |
|
Ik had vorig jaar al een kaartje. Maar ja, vriendjes verdwijnen blablabla. Anyway niet, geweest. Misschien dit jaar dus wel. Maar Stonehenge is ook leuk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Goed bezig daar |
|
quote: Linkje? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Juist. Al even voor de check met een HOB lid gemeeld. edit. als het zo is... Vorig jaar had ik kaarten gewonnen, niet eens geweest... [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 07-02-2008 22:12] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Vet! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Kan natuurlijk ook iets te maken hebben met de naam van de internetsite. |
|
Meen je dat nou Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ook bevestigd: NAPALM DEATH (UK) speelschema's, dagen, tijden volgen. |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |