|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zijn ze doorgekomen bij de inschrijving? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: +1 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
+10000 |
|
quote: Meende van wel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zo even mn modem op een tijdschakelaar gezet, nu even in een stalen doos wergwerken en de sleutel aan de buren geven. Hopelijk wordt zo mn internetgebruik wat verstandiger ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hehe, als ik echt iets moet doen kan ik me er meestal wel vanaf houden en doe ik mn ding, maar als dat niet helemaal het geval is dan wordt ik er soms ingezogen. En juist als ik moe ben blijf ik er soms in hangen Deze methode kost me veel minder energie dan wat meer zelfdiscipline ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wel goed dat je actie onderneemt, Elite! Ik heb mezelf ook lang niet altijd in de hand wat dat betreft. Internet kabel deruit is bij mij geen optie omdat ik met programma's werk die online licentie hebben. Je kunt ook Block-site plugin downloaden en dan iemand anders een wachtwoord laten intypen. [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 23-09-2010 17:15] |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3541933 Jah ik zit al langer met mn internetgedrag in mn maag, gelukkig is het minder zorgelijk op momenten dat ik echt wat moet doen, maar het is nog niet naar behoren. Zelfdiscipline is niet iets wat je snel toepast op momenten van ontspanning. Dan maar zo, en proberen wat meer informatie uit tastbare boeken te halen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een ovenschotel met kip, kruidenolie, knoflook, ui, tomaten en ciabatta. Hoera voor de braadslee! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ohja en een verbinding tussen versterker in mn concentratie/slaapkamer en mn woonkamer. Wel relaxed bij schoonmaken en rondstruinen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
een a+e vitaminen masker bij Sabon het zal me een worst wezen |
|
In mn woonkamer maar even mn computer onder de tafel bevestigd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
bikkel |
|
Haha nouja het is echt houtje touwtje ducktape. Maar that's how I roll. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hier kun je een huis mee bouwen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Van een paar maand terug: En van gisteren: in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Heb jij nou zo'n dunne huid? |
|
hoe bedoel je? in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Bij die kettingfoto's zie je alle bloedvaten er zo uitspringen. |
|
Gewoon een wit huidje toch? Het is niet mijn ding, maar knap gemaakt! Verrassend triviaal |
|
quote:Nee klopt, ze zijn van Blacksun. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ah ik zie wat je bedoeld. Ik ben dat zo van mezelf gewend dat ik er niet meer op let. En ik ben ook vrij bleek van mezelf, dat kan er inderdaad ook mee te maken hebben En thx ^^ in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
K had het al gezegt, maar die bovenste vind ik echt onwijs mooi! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |