|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan kan de baktemperatuur nog te hoog zijn geweest of de baktijd te kort. Elke oven die ik had daar moest ik mee experimenteren voor de juiste baktijd of temperatuur, het was nooit precies zoals in het recept in ieder geval. En onder het bakken altijd de oven dichtlaten, heeft mijn moeder me geleerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Je hebt van die metalen puntjes die je onder speakers kunt monteren he. Ik weet niet precies waar het goed voor is maar het staat wel hi-fi en ze kosten geen donder. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
tijdmachine ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als ik denk aan al die dagen, dat ik mij zo heb misdragen... |
|
quote: Trillingen maar ook ongewenst meeresoneren van andere zaken dan de speaker, zodat het geluid puurder is dat uit je speakers komt. |
|
Dat vermoeden had ik ja... m'n speaker staan nu op een laagje schuimspul. Dat zou toch ongeveer hetzelfde effect moeten hebben, of niet? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dat zal allicht minder trillingen doorgeven dan een houten tafel ja |
|
Over houten tafels gesproken, hier enkele van de creaties die ik de afgelopen tijd gemaakt heb. Tafel, voor: Tafel, na: Tafel, na + olie: Werkbank, klaar: Werkbank, frame Werkbank, wigconstructie: Mesje: Barkruk, under construction Kinderstoeltje (nog onafgewerkt): Raster: Schoenenrek: |
|
Gaaf! |
|
Tanks! |
|
hout ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die is goed met hout. |
|
damn, respect Jelle! Wanneer komt je 1e zelfgebouwde drumstel |
|
Thx dudes! Een drumstel staat niet in de planning, een snaredrum wel. |
|
Wow, gaaf! Verrassend triviaal |
|
Ontwerp op dit moment ook wat retro shirts van de volgende bands: Pink Floyd, The Doors, Necromandus en 13th floor elevators! Mocht er genoeg interesse voor zijn laat ik ze printen in een grote oplage. |
|
Waarom ontwerp je zelf niet wat mooie originele germaanse prints ofzo, ik blijf dit toch een beetje een slappe actie vinden. Sorryyyy... |
|
Euhm? |
|
Ja, gebaseerd op Sluterman prents oid... je wordt doodgegooid met retro bandshirts tegenwoordig. |
|
Ahh op die manier! Tsja, ik verwerk simpelweg iets wat ik zelf mooi vind tot een shirt! Heb vaak genoeg shirts nagemaakt die al jaren niet meer worden verkocht, met goede respons. Maar ik snap je punt |
|
Ah, ok. Je gaat maar lekker je gang. Het zijn ook niet de minste bands, tenslotte. Black Widow Ken je Coven? |
|
Yup, maar de muziek kan mij niet echt boeien... ben sowieso meer into de wat oudere doom bands. |
|
Hoeveel kost dan nou, één zo'n shirtje? Je moeder. |
|
Zal rond een 10tje worden. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |