|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ongeveer een jaar terug gemaakt op 'een bepaalde' plaats, deze uit zeep vervaardigde snijwerkjes representeren Wodan en Donar. |
|
Waar zeepjes werden opgeraapt zeker? |
|
Ik heb net een drol gemaakt. hij was best mooi. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Neem dan ook hout... Sowieso, had je daar gewoon een mes dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja natuurlijk :p, 't is geen Alcatraz. Zie het meer als een all-inc hotel waar de deuren om 5 uur dicht gaan. |
|
Ahh, zie net een mooie foto van iets wat ik in 2004 heb gemaakt toen ik een paar maanden vrijwilliger @ de bataviawerf was, namelijk: Deze gehele steiger om de 7e provincien heen, inc trappen. Snif, zo trots. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-07-2008 1:43] |
|
quote: Waar blijft ie dan?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Aids! verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 24-07-2008 14:27] Against God and Government |
|
quote: Vet, aan zo'n project meewerken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Cool, in 2002 heb ik daar een half jaar gezeten. Werkte Lucas er nog?? Lange brede gast uit R'dam. Die 7-provinciën is wel een aanfluiting zeg, tegen de tijd dat dat schip af is zijn de eerste balken al verrot. Ben ook benieuw wanneer de Batavia van ellende uitelkaar valt... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: |
|
pwnd Je moeder. |
|
2 koppen koffie met melk en suiker, ja ja! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Heb jij je bril niet op? 't is namelijk duidelijk dat deze brand ACHTER het schip gaande is . Gelukkig is alles van de 7e provinciën nog heel. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 16-10-2008 17:29] |
|
quote: Lucas Hendriks? Toevallig? Ken er wel iemand met als achternaam 'hendriks' namelijk.. en die kwam ik ook ooit op rotterdam cs tegen. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 16-10-2008 17:35] |
|
"Alles" is relatief in dit geval, ze zijn al zo lang met dat ding bezig dat de kielbalk al aan het wegrotten is. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Geen idee of het een Hendriks was... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Gast van rond de 26, lang, baard. |
|
quote: hap Je moeder. |
|
quote: Heb ik al het recht op. |
|
Nog niet (na)gemaakt maar dat gaat dit weekend gebeuren. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Grote voertafel in mekaar geknutseld voor de ongetwijfeld strenge winter die in aantocht is. spelfout weggehaald... |
|
quote: Kunnen die finse vurenhouten huisjes jouw massa wel aan? |
|
Aah, gelukkig woon ik tegenwoordig in een betonnen stulpje. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |