|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Cake ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hok van mijn über lieve rat gefixed. Niet dat ze er veel in zit maargoed. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Ik heb er maar geen foto van gemaakt, maar wat ik net hebt gemaakt was toch echt een Ferrari onder de uitwerpselen. |
|
Rood, ja? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Scheurend? |
|
met dikke remsporen en een hard brommend geluid. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het spetterde? |
|
quote: |
|
Een brood. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een sandwich soort van dan "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Zaterdag had ik zin om een beetje te lassen, dus maar aan een boot begonnen . Het wordt zeker geen juweeltje maar drijven moet wel haalbaar zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
That's the spirit! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dit shirt: |
|
zeefdrukding gekocht/gemaakt? |
|
Uitgeprint op hema transfer papier, 50 minuten zitten knippen en snijden en daarna erop gestreken. Het zit hem allemaal in het goed uitsnijden van witte vlakken en je hebt een shirt wat jaren meegaat. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-04-2009 17:37] |
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: eigen sm kelder... cool! |
|
Het is geen kelder!! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ga je net zoveel spieren kweken als die Van Gelder? |
|
Ik zie je bovenburen al met badkuip en al naar beneden storten |
|
nog eventjes oefenen! Je moeder. |
|
Weer wat leuks gemaakt: De bouten moet ik nog even netjes afslijpen maar je kunt er een vrachtwagen aan hangen. Het touw is 4cm dik en 5m lang. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Maar dus wel SM |
|
Nou, een zeker mate van masochisme heb je wel nodig om met die dingen te spelen ja en als je gasten er mee laat spelen is sadistisch vermaak gegarandeerd. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |