|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn bonsai bomen dan niet perfect? ook erg feng sui natuurlijk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
He Elite, je postte foto's van een bootje waar je mee bezig was. Is dat nog gelukt? |
|
Oh, zelfs zonder tekening en mbv. heftruck kun je toffe dingen maken. http://www.youtube.com/watch?v=fk1mSlrUKnk |
|
vet! maarjah toch een stuk lastiger met een plaat van 2 meter lang maar niet onmogelijk(nu wel natuurlijk) ik geloof dat die deze week ofzo terug komt dus ik heb nog ff tijd, ik heb er iig wel zin in een eigen boot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zojuist een destilleer kolom, en hij werkt. Ik heb een mooie tijd voor de boeg ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ha, dit vind ik gaaf. Waar laat je deze drukken en hoe is de kwaliteit dan? Prijs? En belangrijkste; kan je zelf shirts aanleveren om op te drukken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: |
|
hehe mooi en netjes is niet mijn stijl, Zo draait mn laptop nu alleen als hij op een doos staat waar een ventilator ingebouwd zit omdat die uit mn laptop kapot is. Eigenlijk moet ik al lange tijd een nieuwe kopen maar dit werkt dus voel ik de noodzaak maar niet hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nieuwe jas, nieuwe kansen: |
|
quote: ja met rooie lampen enzo? ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Met pa en buurman bezig om dit. om te bouwen naar. Uiteraard voor de autocross. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
WTF?? Voor de autocross? Zou je hiermee niet eerder naar de Zwarte Cross gaan? Hou ons met foto's op de hoogte Jack, ben zeer benieuwd hoe het afloopt. Boeiender |
|
Ik vind de "voor" auto anders ook niet verkeerd, jaguar toch? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zwarte cross idd, en nog een cross in de buurt. Het wordt de showrace dus als het goed is blijft die redelijk heel. En ja een Jag, een 5.3L V12. En ze hebben ook al een keer een Sherman tank 1 op 1 nagebouwd gebaseerd op een trekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehe, geniaal. Boeiender |
|
touwtje naar de overburen, lekker goedkoop praten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"cognac" Nouja niet eens van witte wijn, en niet laten rijpen in een houten vat. Maar gewoon een fles rode wijn door de destilleerd kolom gegooid. Best lekker maar ik moet binnenkort maar eens een zooi mout laten gisten voor wat wodka ofzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben op dit moment bezig met het brouwen van mijn eigen witbier (14 % op dit moment, beetje teveel suiker gebruikt). Kan niet wachten (of ) [Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-04-2010 22:00] |
|
http://www4.zippyshare.com/v/77729702/file.html Het hele nummer is een opbouw naar de climax. ps. let niet op de eerste 30 sec, die moet ik er uiteindelijk nog uit knippen omdat het nergens naar klinkt. pps. 't is slchts een begin, er zal uiteindelijk nog veel aan veranderen. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-04-2010 18:57] |
|
wat is dat toch op internet met met mensen die kutmuziek uploaden en dat zeggen, ja dit is het nog niet helemaal maar ja later word het leuk. Anders maak je eerst ff iets waar je trots op cunt zijn alvorens je iets upload naar de bodemloze put die internet heet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: +1 |
|
quote: Dat maak ik lekker zelf uit . Maar wel erg lief van je hoor. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 27-04-2010 12:52] |
|
Kak! Verkeerde topic! [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 27-04-2010 14:17] |
|
quote: tuurlijk maak jij dat zelf uit, dat is nou juist het geniale of juist uber zielige aan internet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |