|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
1969 niet oud genoeg? Beetje Jefferson Airplane achtig, het kan mij iig wel bekoren. |
|
quote: Valt mee, wie weet heb je binnenkort wel een mailtje dan! Je moeder. |
|
We zijn bezig onze oefenruimte op te knappen. Dit weekend hebben we de gore linolium-tegelvloer verwijderd en de houten vloer geschuurd... ...wordt vervolgd! |
|
Mooi resultaat. |
|
Idd, ziet er strak uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Thx! Ik vind het zelf ook verassend mooi en het is nog niet klaar, we hebben nog een dag moeten schuren en straks komt de hele boel komt nog in de was/olie. |
|
vette gordijnen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote: Ik kan je DIT SPUL aanraden, dat gebruiken we in het theater altijd voor de toneelvloer. |
|
quote: Dank u, maar dat heb ik niet nodig. Ik weet wat er in die mysterieuze potjes zit dus ik stel zelf m'n olie/was/verdunner mengsels samen van hele basale, natuurlijke en goedkope ingrediënten. |
|
quote: Ha, beetje de alchemist uithangen he? Wel metolverantwoord natuurlijk |
|
quote: Er zitten toch een zooi natuurlijke antibiotica(of antiseptica hoe je het wilt noemen) in? Net zoals in nature in hout al voorkomen(teak is daar een erg goed voorbeeld van) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Lijkt me niet zo'n ramp. Jelle heeft vast wel zelf samengesteld middeltje waarmee hij ze weer schoon kan maken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
vet vind ik ze altijd het lekkerst, ik heb niets met die light gordijnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Bacteriën (en ander gespuis) zijn niet zo het probleem bij een houten vloer en dus is antibiotische werking eigenlijk overbodig. Voornaamste doelen van een afwerking zijn de vochtafstotende werking en verbeteren van slijtvastheid en natuurlijk de uitstraling. Ik ga dit keer wss een mengsel van lijnzaadolie, bijenwas en terpentine gebruiken. |
|
Vervolg van de renovatie van onze oefenruimte. |
|
Goed bezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: heb jij een zeefdrukding? |
|
quote: De TL-bakken blijven hangen? |
|
quote: quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nee, die gaan er ook allemaal uit. |
|
|
|
quote: o oke... ik ben aan t kijken naar een manier om te gaan zeefdrukken, vandaar |
|
Ik heb deze week een paar stands gemaakt voor oa. PA-speakers in de oefenruimte. Het lichte hout is grenen, het donkere hout thermische behandeld vuren aka Thermowood. Materiaalkosten 21,- |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |