|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een gezeik om niks. Bruce Banner |
|
wie is da nu? signature |
|
quote: Hehehe, je haalt nu 2 dingen door elkaar heen, 2 bands welteverstaan... En waarom maakte die eigenaar nergens een probleem van? Jij hebt een grote scheur, en verzint van alles erbij, maakt niet uit, maar ga niet blaten als je zelf niets kan regelen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:'t lijkt me niet dat Valorian een zwak voor Vortex heeft Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Valorian ... tja ... signature |
|
quote:Wat voor mij een band ook erg slecht maakt is dat als het zo ontzettend voorspelbaar is, dat je zelfs kunt weten wanneer de drummer op z'n bekkens zal gaan slaan. Of een te langdraderig refrein. Voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld bewitched van Candlemass... dat duurt en dat duurt en steeds hetzelfde zinnetje. [edit] in dit geval maakt het de band niet slecht, maar gewoon even alleen vooral dat nummer. Verder hebben ze natuurlijk geweldige nummers en geweldige zangers gehad. (hebben) [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 05-04-2008 14:16] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Die eigenaar maakte nergens een probleem van omdat het sinds ik dat met hem besproken heb standaard geworden is. quote: Hou je smoel leugenaar... komt letter voor letter uit je eigen post. Daarnaast: Ven eindhoven naar zwolle en dan meteen al zoveel reiskotsen? En d'r dan ook nog eens gage bovenop willen? Jij bent ECHT grappig. Oh ja.. on-topic: Beginnende bands die van mening zijn dat ze goed genoeg zijn voor 200 (of 150 wat dat betreft) euro per optreden. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 05-04-2008 15:29] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Er valt anders niet te lezen dat BRG het over zijn band heeft en dat hij alleen maar komt optreden voor minimaal 200 euro (of 150 euro). |
|
en zoveel is dat niet, 200. Ligt meer aan bij welke zaal je ermee aan komt zetten. Cave zal dat wel niet doen, nee. Goed voor te stellen, budgetten n shit. |
|
hey mayo paas de popcorn ff door wil je? Is het die met caramel?? Die zoute lust ik ook wel hoor. Ik heb hier nog van die zwarte dorito's met van die hete dipsaus erover en gesmolten kaas uit de oven. Wil je? Pilsje erbij? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
*gooit caramel erover* Ja nu wel! *neemt wat chips, trekt blikje bier open* Ho Ho let's goooo! |
|
quote: en DAT was mijn punt ook al vanaf het begin van die ellenlange discussie waar Blonde rockgod, Lainedil en nog een paar anderen eindeloos over door zijn blijven gaan. Niemand die de hersens heeft om eens te vragen wat voor capaciteit de Cave heeft en/of hoeveel man we verwachten, maar wel gewoon stug door blijven etteren over het per sé een garantie van ik weet niet hoeveel te willen. Vind je het raar dat ik je dan gewoon weiger te boeken? check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Je geeft er een leuke draai aan. |
|
Slechte zang! Mag de muziek nog zo goed zijn, als de zang kut is dan zet ik hem af! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 05-04-2008 15:42] |
|
quote: En dan zal ie zijn eigen band mischien niet bedoeld hebben (is me uit geen enkele van zijn posts duidelijk geworden overigens).. maar als ie in de bres springt voor een band die maar 1 optreden gedaan hebben en dan meteen al 200 euro gaan eisen (reiskotsen of niet) dan ga ik er vanuit dat hij zelf al helemaal niet voor minder zal spelen. Ik geef nergens een draai aan, bel aram maar en vraag eens of ik erop aangedrongen heb om in ieder geval 50 euro te garanderen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Da's heel normaal, een garantie. Je boekt een band voor een bep. bedrag, that's it (normaal gesproken dan). @'ik weet niet hoeveel'.. mening van jou ivm je onmeunig lage budget dan. Dus zeg niet dat ik dat punt maak, want jij maakt er wat anders van ot; wat Misty Mourning heeft [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-04-2008 15:48] |
|
quote: wie is nu boos op wie eigenlijk? signature |
|
RIDM vs. DE REST Zo is het ( bijna?) altijd gegaan naar mijn weten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja daar ga je al.. je gaat er vanuit dat.. |
|
quote: Houd je gare kutsmoel eens dicht man, ik heb het al EEUWEN niet meer over die shit gehad. Ik ben je eeuwige gezeik echt meer dan zat! Bruce Banner |
|
quote: Met Carnal Leftovers wou hij €200,- hebben. Zijn andere band (Departure) nam met €50,- genoegen aangezien zij dus inderdaad in het beginstadium zaten. Carnal is echter al jaren bezig, veel geinvesteerd en al enigszins naam gemaakt. Die mag ook meer vragen! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 05-04-2008 16:45] |
|
aaaah,, honoraria! signature |
|
Het is ook niet zo belangrijk allemaal..... |
|
quote: Je vond het toendertijd anders nodig om d'r een eeuw over door te blijven zeiken. Maar dat verzin ik vast ook check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |