|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
de enige fout die jij ooit maakte is levend geboren worden In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
o maar dan even ontopic.. wat maakt een band slecht voor mij... dat ze dermate weinig inzicht en zelfkennis hebben dat ze te pas en te onpas zichzelf suoperieur aan alles en iedereen vinden terwijl t eigenlijk een waardeloze kutband is die misty mourning heet In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Inderdaad een beetje jammer. Ik vind hem op plaat echt geweldig. *negeert gezwam van RidM* |
|
Ontopic: zanger met een hazenlip. Ik heb in de loop der jaren twee of drie van dat soort kutplaten voor mijn kiezen gehad en het leidt ZO af. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: tuurlijk joh, "de man van the cave" was erbij. heb je geen kloten om toe te geven dat je gewoon een zielig hoopje "mens" bent, zonder ook maar enige vorm van normale psyche?stel je eens voor dat jij fout zit joh, das toch gelijk het einde van de wereld? als je erbij was geweest had je geweten dat er die avond 3 bands speelden die de toko compleet plat hebben gespeeld, dat de toko vol stond, etc. en dan nu aan komen stuiteren met slappe uitvluchten dat je daar en daar was en daar en daar mee bezig was? in een woord: bullshit. je was nergens te bekennen, simpel zat. wat was je uberhaupt aan het doen? een aanzoek doen bij je nichtje? ik word hier zo langzamerhand aardig moe van. kennelijk zie jij jezelf als een grote persoonlijkheid in metalminded nederland. verklaar mij dan eens waarom je constant loopt te draaien, jezelf vast te lullen en daar waar uit probeert te komen zonder ook maar enige vorm van besef te hebben hoe de echte wereld eruit ziet. ga jij maar gezellig zielig doen op metalfan ofzo |
|
quote: +68768 |
|
quote: Nou jij schat hem nog aardig hoog in.... |
|
On Topic maar weer. Bruce Banner |
|
quote: Als het onmeunig vals is.... Heb in Drachten met de Clinic van Michiel een band gehoord met een zangeres.... nah... was eigenlijk erg sneu dat ze op het podium stond, ik had het wel met haar te doen... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Bands met meer ego dan talent ... Wil wel een naam noeme, maar dan word Lain boos ivm off topic ... |
|
quote: Ja.... Nee quote: En jij bemoeit je met dingen waar je niets vanaf weet.... nee dat getuigt van intelligentie. Overigens zie ik mezelf niet als grote persoonlijkheid in metalminded nederland en ik heb geen idee waar je dan vandaan haalt, je duim mischien? on-topic: Bands die vernieuwend proberen te doen, maar vervolgens alleen maar klinken als een slap aftreksel van Meshuggah. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 08-04-2008 16:40] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Bands die met teveel brani zichzelf verkondingen. |
|
Bands met zelf geproclameerde metalmesiassen die niet eens een allstarband als Down kennen en te pas en te onpas moeten laten weten hoe geil de wijven hem wel niet vinden. Wel apart overigens dat in alle jaren dat ik met aardig wat mensen in de metal heb samengewerkt jouw naam en die van je bandje nog NOOIT genoemd zijn. Ik ken echt niet iedereen, maar als jij zo goeds gruwelijk goed zou zijn als je jezelf vindt hadden we je toch allang in de HMH moeten zien staan spelen. |
|
quote: Misty Mourning? dat is juist extreem on-topic, mijn waarde. Bruce Banner |
|
De Nederlandse dan he Ik wil de Itaiaanse versie niet beledigen |
|
quote: Wow... Jenje.... en HELE post zonder beledigingen, ben je ziek ofzo? Maar om er inhoudelijk op in te gaan. te pas en te onpas... tsja, mensen vroegen wat voor idioten er naar mijn muziek luisteren, dus naar aanleiding daarvan heb ik gepost dat we voornamelijk goeie reacties van dames krijgen op de muziek. En zo godsgruwelijk goed vind ik mezelf niet eens, ik ben gewoon erg overtuigd van mezelf en pik geen schijt van wie dan ook. En laten we wel wezen, zonder namen te noemen(tenzij jullie dat nou per sé nodig vinden) mensen hier hebben me meer dan genoeg reden gegeven. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 08-04-2008 17:26] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Lees nog maar eens goed, bezoek www.vandale.nl en je vindt ze wel! (he, dat rijmt!) Maar ego in bands is vies lelijk zonder onderbouwend talent, zie ook Charlotte's shadow, de gothic equivalent van misty meurning |
|
Jezus wat een figuur. |
|
anders reageer je ff. Suck my piss |
|
quote: Idd, jezelf laten vast spijkeren op een kruis, tis toch facking niet normaal. |
|
quote: Bruce Banner |
|
Als ze hele dure spulletjes hebben maar daar totaal niet op kunnen spelen. Of is dat nou weer afgunst? |
|
Nou ja als ze niet kunnen spelen.. |
|
quote: Ah, ook wel eens meegemaakt ja. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |